VTI B16a2'nin şanzımanı '91 integraya uyar mı ?
deneyen yapan var mıdır![]()
VTI B16a2'nin şanzımanı '91 integraya uyar mı ?
deneyen yapan var mıdır![]()
Hayatta en hakiki mürşit ilimdir. - Mustafa Kemal ATATÜRK
normal koşullarda uymaz ama g.antepdeki (yanılmıyorsam) crx de b16motor d16 şanzuman olmalı..sökülmedi ise halaa izmirde yapıldı.
BOOSTPROJECTS
EKK24 0-402 m. N/A Fwd TR Rekoru 11.9 sn.
100-200 - 8.5sn.
N/A is the best..
Civic Hatchback
abi ben uyar diye biliyorum ama integra debriyajı telli vti'ınki hidrolik.
en basitinden üst merkez alt merkez hidrolik kabı hortumlar filan alınacak kısacası 2 vti şanzımanı parasına 1 vti şanzımanı takılıyor.
vti şanzımanı telliye çevrilebilirse o zaman süper olur işte :d
Clio 2001 1.4 RXT SoldVolvo C70 2.3 T5 Sold
akıllı işi deil o yaaw![]()
BOOSTPROJECTS
EKK24 0-402 m. N/A Fwd TR Rekoru 11.9 sn.
100-200 - 8.5sn.
N/A is the best..
Civic Hatchback
Bu kulak kitini
AVB2
yada
Bu kulakları
DASTK-HY
almanız gerekir
ama almadan da yapabilirsiniz fakat bu sefr debriyaj da biraz problem cıkabilyor ayırma gibi sorunlarla karşılaşıyorsunuz
Benim tavsiyem bu kulak kitini alıp yapmanız burda yapılan kulaklarda acı tam tutturalamıyor o yuzden sorun ile karşılaşılıyor
daha sonra iş kolay zaten Vtec debriyaj pedalı alt merkez falan almanız gerekiyor işte onlar standart parçalar
Call for prayer
http://m.youtube.com/watch?v=7na5Zm0vwtI
insanlar en akıllı varlıklardır, hüküm edemedikleri yaradılış ve ölümdür
Instagram hesabımız
miniksracing - humidorturkiye
durumu inceledim tesekkurler.
kulaklar çıkma olarak ucuza bulunur içi boşalmış filan içini ben doldururum onun maliyeti çok düşük de,
ama genel olarak gördüğüm kadarıyla maliyeti fazla olabilir.
peki integrada sadece 5. vites oranını kısaltabiliyormuyuz ?
Hayatta en hakiki mürşit ilimdir. - Mustafa Kemal ATATÜRK
abi sen atmomu yapıyosun turbomu
şayet atmo yapıyosan 4te 220 antalyada çok iş yapar.roller 200-220 max bitiyor
turbo yapıyosanda gerek yok derim![]()
turbo'da gerek oluyor bence. tabi 500 beygir yapsan gerek olmaz da
250-300 HP'de 5. vites bence uzun.
Hayatta en hakiki mürşit ilimdir. - Mustafa Kemal ATATÜRK
hydro trans kulaklar lazım
hydro merkez lazım
kulaklar neyse de, merkez işi zor ve maliyetli.
ben son dişli değiştirmeni tavsiye ederim.
eğer vtec kapak yapmıyorsan turboda hiç değiştirme bence şanzımanı...mükemmel iş yapıyor....5 te 235 gibi kesici yapıyor çokda zorlanmıyor...t3/t4 turboyla 0.6 barda kullanmıştım çok keyifliydi....ama vtec kapakta malesef şanzıman ciddi sorun...uzun olmasının yanı sıra yüksek devir dönmeyede müsade etmiyor malesef...
sanırım aracınız q1 şanzımana sahip. bence hiç gerek yok vti şanzımanı takmaya. turboda bu oran çok güzel çok mükemmel hiç bozmaya değmez. şahsen integranın şanzımanını çok beğeniyorum..
paşaoğlu ile görüş istersen vti dişli oranlarında komple dişli olarak varmış bizim kovan içine biz o şekilde yapacaktık görüşmende fayda var
''AN'' 545 VTİ
DR.ECU
birebir uyar...
kulak takımı alacaksın,
Marş Motoru alacaksın integranın yuvasına uymuyor bazıları bazıları ise uyuyor 2 tip marş motoru var...
Hidroliğe çevirmenizede gerek yok merkezi şu halat sisteminden alacaksınız hasportdan...
bide iç lale farklı çıkabilir onu değişeceksin...
timu kankacım ayırmama gibi problemler oluyormuş bu halatlı sistemde iyice bi araştırmak lazım
ben kısayı sökmedim, turbo vtec integrada ayardan sonra bakalım nasıl olacak![]()
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)