iyi günler arkadaşlar bu uzun zamandır içinden çıkamadığım bı konu binlerce topik var bu konu hakkında ama ortada kesin bişey yok , dökümana göre yorum yok rivayet var
atiker 990
lavato 1290
zavolli 1250/1300
brc 1500
1.sorumherkesin ortak kararı şu ' kit önemli değil takan usta ve montaj önemli' peki öyleyse niye brc zavollide atiker değil ? ? ? niye daha fazla para bayılıyoruz madem işcilik önemliyse
2.sorum aracımızı atmosferik çıtırdan güçlendırıcez %20 kadar bir güç artışı hedefimiz araç 2.0 125 ps ford sierra . (çok yakında alıyorum)komple egoz headersa falan girdik alt devirler öldü diyelim(amaç üst devir performansını artırmak hatta katalıtık te gitti 60 lık düz boru çektik
araç zaten max 7000 dd hadı cevırsın 6500. çap büyütmek ve bukadar para dökmek mantıklımı?
3.sorum okadar paraya kıydık üstünede bıde chip yaptık.alt devirleri kurtardık. lpg li aracımızı fakıre dusmesın diye hatta yuksek hızlarda gaz kesme yapmasın diye ona göre remap yaptık(benzıne gore değil) yeterlı olurmu? yoksa lpg enjektör memeleri büyütülmelimi???
4.sorum bide afr egt yi araca gömdük işimizi sağlama almak için sürekli takıp ediyoruz hatta wideband var ufak oynamalar yapıyoruz. afr yi lpg ye göre nasıl kalibre ederiz ?