motorun içine çok fazla girmeden(piston vs.) 300hp güce nasıl çıkabilirim???
2000 model 8L A3
motorun içine çok fazla girmeden(piston vs.) 300hp güce nasıl çıkabilirim???
2000 model 8L A3
Komple egzos, K04 turbo, RevoTechnık stage 2 chip, kaliteli bir cai veya kutuiçi filtre, 4 barlık benzın regulatoru (fpr), yuksek basınclı benzın pompası ve de biraz daha buyuk bir intercooler belki![]()
K04 Turbo, Manifold, Turbodan sonra komple egzoz, TT/S3 Inlet Pipe, VR6 Maf Housing, TT/S3 Filtre kutusu yada normal filtre, 4bar fpr, 400cc üzeri enjektorler, forge dv, n75j yada mbc/evc, fmic intercooler ve yeni intercooler borulandırmaları, bronz debriyaj yada ecs stage 2 debriyaj seti, güçlendirilmiş motor kulakları ve en önemlisi yeni yazılım.
Olmasada olur olarak aks ekleyebilirim sadece listeye, kırdıkca degistirirsin fazla maliyetli değil, bütün bu söylediklerim nereden baksan 9,000 ytl tutar düzgün iş yapılırsa, yoksa zaten yapmaya gerek yok boşuna
Bu saydıklarımla 280hp civarına gelirsin, 300 ve sonrası için gt28rs öneririm, zaten yapacaksan 2,3 fazla koy gt28rs yap, 340 hp...
9,000 ytl yi neye dayanarak çıkarttığımda söyleyim tahmini fiyatlarla, tam olarak yardımcı olabilmiş olayım.
K04 Turbo 1000 ytl
Manifold 700 ytl / daha pahalı olabilir, net bilmiyorum
Egzoz, Intercooler borulandırmaları 1500 ytl
Inlet Pipe 200 ytl
Custom borulandırmalar (turbo için) 250 ytl
MAF Housing 40-50 ytl (çıkma)
Filtre kutusu/filtre 150 ytl
FPR 100 ytl
Enjektorler 750 ytl
DV 300 ytl
N75j/mbc 200 ytl
Evc (tercih) 500$+
Intercooler 600 ytl (değişir)
Debriyaj 1000 ytl (ecs stg2 + 11lbs volan)
Motor Kulakları 500 ytl
Yazılım 1500 - 2000 ytl
8,500 ytl civarı tutuyor bu hesapta, bunlar dışında cıkan incik boncukta çok olacak, onlarda topladığın zaman baya bi tutuyor. Eklemeyi unuttuğum 1-2 şey olabilir belki gece gece
Motor kulakları dışında söylediklerimin hepsi olmazsa olmaz, motor kulaklarıda olursa iyi olur olarak ekledim.
Kafana takılan birşey olursa sorabilirsin
headers haricinde komle egzost sitemi var, hks kutu içi filtrem var, superchips var ama wimmer yaptırmayı düşünüyorum çünkü bülent abide ölçtük 1,5bar basıyo ve bi işe yaramıyo, bu şekilde wimmer'ide yaptırdığmızı düşündüğümde 200hp'i rahat görüyo olucak tahminlerimize göre zaten sadece +46hp wimmer veriyo, peki sadece 80hp için 9000ytl m, harcıycaz biraz fazla geldi tutar banada hadi chipi egzostu filtreyi flan çıkardığımızda nerden baksan 7000'den fazla bi rakam geliyo sadece 80hp için![]()
1,8T hakkındaki bilgini biliyorum kardeşim, zaten senden cavap bekliyodum çünkü senin arabanda böyle bi araba, fakat rakamlar bana biraz fazla geldi pek emin değilim ama..
rakamlar bu civardan dahada fazlaya cikabiliyor.hatta cikiyor.cunku illa bir yerlerde bir sorun cikiyor,hata oluyor...
Aracın turbo oldugundan +40 hp yi ufak tefek işlerle alabiliyosun çunku vw bu toleransı motor omrunu uzun tutmak acısından saklı tutuyor.
sonraki gucleri almak istediginde ise para harcaman gerekiyo ne yazıkki ...
mesela 300 hp oldugunu varsayalım 350 hp olmak istersen gene bi bkadar harcarsın asagı yukarı ...
Intercity Istanbul Park
Caterham Türkiye
OMP Türkiye
Pist Günleri
Intercity Endurance Cup
Intercity Clio Cup
Intercity Megane Cup
Intercity Caterham Cup
maksat uğraşmak yoksa arabamın üstüne bu rakamları koyunca 290hp gücünde bir S3 sahibi olabilirim ama dediğim gibi önemli olan uğraşmak... peki k04'ü K03'ün yerine koymakla iş bitiyor mu yoksa ekipmanları var mı? he bide oytun bişe daha sorucam abi, eğer ekipmanları var dersen K04'ün, bu verdiğin 1000ytl'ye bu ekipmanlar dahil mi??
s3 den, a3 den alacağın performansı alamazsın, arada güc kaybı ve ağırlık gibi ciddi farklar vark03 yerine k04 takamazsın, manifoldu değiştirmen lazım, flanşla olur ama uzun soluklu olmaz, sadece k04 takmanında manası yok hiçbir şekilde extradan güç alamazsın sadece turboyla
fakire düşersin hatta... ekipman derken?
Bu arada, işçiliği unutmuşum listede![]()
Buğranında dediği gibi, aracı fazla uğraşmadan 200 hp ye çıkartabiliyorsun rahatca, bunu yapabilmende dahada üzerinede çıkartabilecekmişsin gibi gelmesini sağlıyor, ama malesef o kadar basit değil sonrası dediğim gibi, girdinmi girmen lazım, girince gerisi illaki geliyor cünkü![]()
chip,egzos ıvır zıvır 200hp rahat aliniyor oytunun dedigi gibi .ancak ekstra guclerin icin ekstra (ciddi miktarda) para harcaman gerekiyor.hatta paradan ziyade zaman ve emek harcamak gerekiyor.hatta sinirlerin oldukça gerilecek ,yeri gelecek arabandan nefret bile edeceksincunku hic ama hic kulay bir iş degil.oytunun yukarda dedigi gibi sadece turbo ile iş bitmez.yapanlar oldu hic bir ise yaramadiklarini kendileride gördüler.iş bu kadar kolay olsa herkes k03 ü söker yerine 04 koyar mis gibi gezer...
34 UZ plakalı audi a4 1.8t sport var arkadaşımda 180 hp standart şu an kendisi askerde ama bayağı bir para harcadı arabasına. karşılığını aldığını söylüyordu ancak![]()
t25 yada t3/4 flanslı bi manifold bide turbo, e tabi bide yazılım
kafan 3000ytl sin, daha ucuza olmazmı dersen hiç bulaşma derim cunku yapıcak kişi cok olur.
ama butce sıkıntısı yoksa cok gzl bi proze olur ileriye yonelik 300un ustune bile cıkarsın
ki yabancı arkalrımız gt35 tarzı turbolar ile gezmekteler
Bahsettiğin kit benim sattığım kit olabilir ATP Turbonun kiti idi o guzel bişidi ama herşey var ibaresi biraz yanlış Sadece turbo kiti (borular manifolt turbo vs..) bu kiti takabilmen içinde bisuru sey yapman gerekiyo tum turbo kitlerinde oldugu giibi ...
(yazılım+intercooler+enjektor+eksoz+işçilik+sonrad an cıkıcak bir suru ıvır zıvır gosterge gibi)
Intercity Istanbul Park
Caterham Türkiye
OMP Türkiye
Pist Günleri
Intercity Endurance Cup
Intercity Clio Cup
Intercity Megane Cup
Intercity Caterham Cup
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)