User Tag List

Sayfa 1/2 12 SonSon
25 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: supercharged vtr

  1. #1
    dzkul - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    45
    Şehir
    İSTANBUL
    Mesaj
    85
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Exclamation supercharged vtr

    arkadaşlar aracım 2006 model c4 vtr coupe daha evvel resimlerini paylaşmıştım forumda.

    üzerinde pt51 egzantrik takımı ayarlı kasnak headers ve komple susturucu var.

    henüz yazılımını yaptıramadım onu da saolsun özgün kardeşim ben hallederim dedi yüreğime su serptı

    şimdi geliyorum soruya

    piyasada çok sayıda mercedes veya mini den çıkma supercharger kitleri bulunuyor ve fiyatları çok uygun ve kafamı kurcalamaya başladı aracıma bu kitleri nasıl uyarlarım netice alabilirmiyim? ve bi soru daha aracımın mevcut beyini ile bu şekilde yürütebilirmiyim ?

    amacımı da eklemeden edemeyeceğim öyle rollingmiş drag mış peşinde koşan biri değilim aracımı günlük kullanacağım sadece biraz daha efektif bi otomobil olsun istiyorum.

    cevaplarınızı bekliyorum .

    Saygılarımla.

  2. #2
    Eyup Duygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.754
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Charger konusunu bilemicem ama.Amacına göre düsük basınclarda kullanıcaksın aracı.Orjınal beyni tune ile rahatlıkla yürütülür.
    DynoDynamics in Ecutuned

  3. #3
    boosted_pug - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    44 - 06 - 77
    Mesaj
    2.132
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    orjinal beyin tune edilerek malesef aracın sağlıklı yürüyemez her şekilde piggy back olsun yada standalone olsun bi beyine ihtiyacın war

    süpercharger sağlıklı yapıldığı taktirde hiç bi sıkıntı çıkartmaz önemli olan işcilik ve kullanılan parçaların kalitesi

  4. #4
    grkm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    36
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    5.572
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    27 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Eaton ın kasnaklarını kayışını ayarlayana kadar ufak bir turboyla daha keyifli bir hal alabilir diye düşünüyorum.

  5. #5
    dzkul - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    45
    Şehir
    İSTANBUL
    Mesaj
    85
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yorumlar için teşekkür ederim

    turbo da mantıklı bi çözüm ancak ben makinanın içine daha fazla girmek istemiyorum ***** turboda güç belli bir devirden sonra geliyor ve makinaya aşırı yüklendiği kanaatindeyim bu nedenle turbo olayına pek sıcak bakamıyorum zaten benim üst devirlerden yana pek sıkıntım yok (pt51 ler sağolsun) charger istememin nedeni alt devirlerden itibaren düzgün bi şekilde güç vermeye başlaması .

  6. #6
    dzkul - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    45
    Şehir
    İSTANBUL
    Mesaj
    85
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    peki bi soru daha charger seçiminde mercedes mi yoksa mini mi ??

  7. #7

    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    42
    Şehir
    34
    Mesaj
    3.696
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı dzkul Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yorumlar için teşekkür ederim

    turbo da mantıklı bi çözüm ancak ben makinanın içine daha fazla girmek istemiyorum ***** turboda güç belli bir devirden sonra geliyor ve makinaya aşırı yüklendiği kanaatindeyim bu nedenle turbo olayına pek sıcak bakamıyorum zaten benim üst devirlerden yana pek sıkıntım yok (pt51 ler sağolsun) charger istememin nedeni alt devirlerden itibaren düzgün bi şekilde güç vermeye başlaması .
    turbo olunca basıncı allah ne verdiyse açma zorunluluğu yok..

    s.chargerda oluşacak basınç neyse turbo da da sistem o basınçla sınırlandırılır..

    heriki seçenekte motoru hemen hemen aynı derecede yıpratacaktır..

  8. #8
    poşetçay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    43
    Şehir
    İSTANBUL
    Mesaj
    443
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    saxo vts için hazır süpercharzer kit war mı peki

  9. #9
    Tech Moderator Schumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul / Avrupa
    Mesaj
    13.156
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı poşetçay Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    saxo vts için hazır süpercharzer kit war mı peki
    Var İngiliz üretimi. 8.000-10.000 tl gibi fiyatı var.
    Schumi.Projects

    106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
    Never drive faster than your guardian angel can fly
    106 RC - 106 GTI with 2 liter engine

  10. #10
    Serhat Y. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    İstanbul / Şişli
    Mesaj
    2.834
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Diger bir soru; charger setupinizda pt51 cams lerinizi kullanabilecekmisinizki?
    TeamPASAOGLU

  11. #11
    bilalMW - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    33
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    7.256
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Schumi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Var İngiliz üretimi. 8.000-10.000 tl gibi fiyatı var.
    ingilizlerde fransızlar ve fordlar la oynamyı çok seviyor zaten. Bu kit ne kadar hava basıyor ya da en direk linkini atarmısın schumi abi merak ettim.

  12. #12
    dzkul - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    45
    Şehir
    İSTANBUL
    Mesaj
    85
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı XSi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    turbo olunca basıncı allah ne verdiyse açma zorunluluğu yok..

    s.chargerda oluşacak basınç neyse turbo da da sistem o basınçla sınırlandırılır..

    heriki seçenekte motoru hemen hemen aynı derecede yıpratacaktır..
    teşekkür ederim bilgi için

    @bs type-r Diger bir soru; charger setupinizda pt51 cams lerinizi kullanabilecekmisinizki?

    ewt buda ayrı bi konu tekrardan elden geçmesi mi lazım acaba ??

  13. #13
    1.8 turbo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2010
    Yaş
    41
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    791
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    konunun dısında olcak bıraz ama merak ettım pt 51 den sonra ne gıbı degısıklıkler oldu aracta. olumlu -olumsuzpaylasabılırmısın

    bende 206 1.6 16V var. motorlarımız aynı sanırım.
    E30 M50 TURBO & F30 320i ED

  14. #14
    Tech Moderator Schumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul / Avrupa
    Mesaj
    13.156
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı bilalMW Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ingilizlerde fransızlar ve fordlar la oynamyı çok seviyor zaten. Bu kit ne kadar hava basıyor ya da en direk linkini atarmısın schumi abi merak ettim.
    İlk aklıma gelen.
    SUPERCHARGERS - FULL CHARGER KITS - SAXO SUPERCHARGER KIT 8V & 16V - GMC Motorsport

    Alıntı bs type-r Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Diger bir soru; charger setupinizda pt51 cams lerinizi kullanabilecekmisinizki?
    PT51'ler gayet soft. SC yada TC'de bir sorun yaratmıycaktır.
    Schumi.Projects

    106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
    Never drive faster than your guardian angel can fly
    106 RC - 106 GTI with 2 liter engine

  15. #15
    Serhat Y. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    İstanbul / Şişli
    Mesaj
    2.834
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Schumi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    PT51'ler gayet soft. SC yada TC'de bir sorun yaratmıycaktır.
    pt52 lerlemi karıştırdım acaba, agresif olan cams ler hangileriydi puglarda
    TeamPASAOGLU

  16. #16
    Tech Moderator Schumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul / Avrupa
    Mesaj
    13.156
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı bs type-r Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    pt52 lerlemi karıştırdım acaba, agresif olan cams ler hangileriydi puglarda
    PT52 onlar. İki egz arasında baya fark var.
    Schumi.Projects

    106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
    Never drive faster than your guardian angel can fly
    106 RC - 106 GTI with 2 liter engine

  17. #17
    TechTurkey Yekta - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    37
    Şehir
    İst/ataköy
    Mesaj
    2.015
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    20 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı dzkul Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    peki bi soru daha charger seçiminde mercedes mi yoksa mini mi ??
    mercedes de mini de eaton m45 kullanıyor, aynıdır ikisi de ama mercedesde model yıllarına göre kasnaklarının boyutu farklılık gösterebiliyor.. minilerde de aftermarket olarak farklı ölçülerde kasnak bulma ihtimaliniz var..
    bu araçlardan çıkma kit olarak alıp kullanamayacaksınız, en basitinden sabitlemek için ayak, borulama, i/c vs. bir sürü şey yapmanız gerekecektir.. istenirse illaki yapılır da nasıl bi maliyet çıkar ne kadar verimli olur orasını meçhul..
    YouTube
    DR.ECU

  18. #18
    boosted_pug - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    44 - 06 - 77
    Mesaj
    2.132
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yukarıda arkadaş bahsetmiş her halukarda arabanın içine bi hayli girilicek ayak yapıcaksın emme manifolduyla oynıyacaksın intercooler boru regülatör beyin enjektör kasnak biton işi war öle iki civata bi hortum sık geç olmıyacak

    kaldıki root type çıkıyo die biliyorum mini ve merso dan bu süpercharger lar büyük malzemeler takman daha zor olucaktır yer sıkışıklığından dolayı rotex tarzda süpercharger alman gerekebilir yada direksiyon power veya klimadan birini iptal etmen gerekebilir sonuçta kayış tahriğiyle dönücek ve yer bulman gerekli

    artı alt devir üst devir öle ahım şahım şeyler değil k03 turbo takarsan süperchargerdan farkı olmadan alt devirden gelir he tutupda gt35 takarsan 6000 devire kadar beklersin gelsin die birde aracının elektroniği biraz fazla elektronik gaz kelebeği can bus gösterge dijital heryer bunlarda sana sıkıntı çıkartıcak noktalar olucak

  19. #19
    TechTurkey Yekta - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    37
    Şehir
    İst/ataköy
    Mesaj
    2.015
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    20 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı boosted_pug Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    kaldıki root type çıkıyo die biliyorum mini ve merso dan bu süpercharger lar büyük malzemeler takman daha zor olucaktır yer sıkışıklığından dolayı rotex tarzda süpercharger alman gerekebilir yada direksiyon power veya klimadan birini iptal etmen gerekebilir sonuçta kayış tahriğiyle dönücek ve yer bulman gerekli

    artı alt devir üst devir öle ahım şahım şeyler değil k03 turbo takarsan süperchargerdan farkı olmadan alt devirden gelir he tutupda gt35 takarsan 6000 devire kadar beklersin gelsin die birde aracının elektroniği biraz fazla elektronik gaz kelebeği can bus gösterge dijital heryer bunlarda sana sıkıntı çıkartıcak noktalar olucak
    evet m45 ler root type yani bıçaklı tip, büyüklüğünün yanı sıra öyle çok da verimli sayılmazlar santrifüj tip superchargera göre..
    sc nin alttan ve daha düzenli bir eğriyle gelmesi güzel birşey günlük kullanım için gayet eğlenceli ama verim olarak turbonun daha verimli olacağı aşikar
    forumdan bir abimiz mondeosuna takmıştı düşündüğünüz m45 sc den, görürse daha detaylı bilgi verir herhalde..
    YouTube
    DR.ECU

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •