User Tag List

Sayfa 1/3 123 SonSon
55 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: gt3076 vs sc6262 hangisini almalıyım???

  1. #1
    brkkksln - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    42
    Şehir
    ANKARA
    Mesaj
    791
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    gt3076 vs sc6262 hangisini almalıyım???

    arkadaşlar 1600cc de hangisini tercih etmeliyim??
    karşılaştırma yapılmış olan bir konu yahut site varmıdır?

    amacım 400m rekor 1000m rekor değil.

    ben 100-200 hızlanma ve topspeed istiyorum.

    4000lerde doldurabilirmiyim vts ile??

    edit: unutmuşum belirtmeyi. 300 350 arası güçler istiyorum. bütçe sorun değil yavaş yavaş temin edeceğim için.

  2. #2
    TaGo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    Türkiye/İzmir
    Mesaj
    9.837
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    78 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    4000dd lerde doldurabilmek için sanırım orjinal sıkıştırmanın dahi üstüne çıkmalısın.
    www.plasti-dip.com adresimizden tüm yeni ürünleri görebilir ve taksitli alışveriş yapabilirsiniz

  3. #3
    RCkid - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    39
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    3.770
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    çokca karşılaştırma var internette. gt3076r çok daha uygun olacaktır. stok kapakla ne kadar verimli kullanabilirsin 3076r yı bilemiycem ama


    3076r 0.63 a/r 4000 rpm civarı 1 bar basıyordu bende 4400rpm civarı 1.3-1.4 2lt vvtl kapakta
    USPerformance by UtkuSelamoğlu
    https://www.facebook.com/Thresholdoftimingadvance

    100-200 km/h 5.761sec

  4. #4
    brkkksln - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    42
    Şehir
    ANKARA
    Mesaj
    791
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    turbo işine çok yabancıyım. 9cr piston a mı girmem lazım yoksa daha yüksekmi yapmalıyım bu turbolar için.yüksek cr de basanda görüyorum düşüktede.o zaman turbo için düşük cr nin ne anlamı var? ben vts te görmedim 6262 kullananı ama 3076 bir çok örneği olduğu için daha aklıma yatan bir turbo.teknik olarak yavaş yavaş çözüyorum

    pompa benziniyle şehir içide kullancam.denemelerde oktanı yükseltiriz.

    sen ne yaptın pompanın kırıldığını okumuştum en son.uzun zamandır bakamadım nete.takip edemedim.

  5. #5
    RCkid - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    39
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    3.770
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı brkkksln Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    turbo işine çok yabancıyım. 9cr piston a mı girmem lazım yoksa daha yüksekmi yapmalıyım bu turbolar için.yüksek cr de basanda görüyorum düşüktede.o zaman turbo için düşük cr nin ne anlamı var? ben vts te görmedim 6262 kullananı ama 3076 bir çok örneği olduğu için daha aklıma yatan bir turbo.teknik olarak yavaş yavaş çözüyorum

    pompa benziniyle şehir içide kullancam.denemelerde oktanı yükseltiriz.

    sen ne yaptın pompanın kırıldığını okumuştum en son.uzun zamandır bakamadım nete.takip edemedim.
    sıkıştırma oranının spoolla ilgisinin çok az olduğu yazıyor internette. düşük cr daha uzun ömür,avans problemi ve yakıta hassaslığın azaltılması gibi nedenlerle seçiliyor. sc6262 de güç yakalaacağın powerband daha yukarda olacaktır.


    yeniden topladık motoru biz. turbo, yağ pompası, wg gibi değişiklikler yaptık yakında çkarız
    USPerformance by UtkuSelamoğlu
    https://www.facebook.com/Thresholdoftimingadvance

    100-200 km/h 5.761sec

  6. #6
    brkkksln - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    42
    Şehir
    ANKARA
    Mesaj
    791
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı RCkid Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sıkıştırma oranının spoolla ilgisinin çok az olduğu yazıyor internette. düşük cr daha uzun ömür,avans problemi ve yakıta hassaslığın azaltılması gibi nedenlerle seçiliyor. sc6262 de güç yakalaacağın powerband daha yukarda olacaktır.


    yeniden topladık motoru biz. turbo, yağ pompası, wg gibi değişiklikler yaptık yakında çkarız
    sevindim hayırlı olsun diyelim.

    durmadam motor aç kapa yapmak istemiyorum.uzun süreli kullanım daha önemli tabiki benim için.

    piston olarakta 8cr ler yok kol ile düşüyor sanırım o seviyeye kadar?

  7. #7
    Tech Moderator Schumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul / Avrupa
    Mesaj
    13.153
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    8CR napıcaksın berk. Çok aşırı düşük. Bence sen GT28 ile 9.5 sıkıştırma kullan derim.
    Schumi.Projects

    106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
    Never drive faster than your guardian angel can fly
    106 RC - 106 GTI with 2 liter engine

  8. #8
    coolvtec - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    54
    Şehir
    Urla - İZMİR
    Mesaj
    3.645
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    14 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bence sc62 aklından çıkar, 1700cc vtec ile 6000 devir full boost, 9300 çeviriyorum turbodan randıman lamak için.
    Full-Time TeacheR
    Part-Time TradeR
    Part-Time DJ

  9. #9
    brkkksln - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    42
    Şehir
    ANKARA
    Mesaj
    791
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı coolvtec Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bence sc62 aklından çıkar, 1700cc vtec ile 6000 devir full boost, 9300 çeviriyorum turbodan randıman lamak için.
    9000 lerin üstüne çıkacağımı sanmıyorum ki bizim 1.6 larda hayatta 6500 den aşağıda gelmez. dediğiniz gibi sc6262 yi çıkardık listeden.

    Alıntı Schumi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    8CR napıcaksın berk. Çok aşırı düşük. Bence sen GT28 ile 9.5 sıkıştırma kullan derim.
    20 psi kullanmak istiyorum aslında gündelikte. krank bile dayanırmı hiç bilmiyorum.ahmet abiyle tanışıp danışacağım çok şey var.sıkıştırma konusunda yükseklerde gezip kırmak pek iyi olmaz. şu ana kadar gördüklerim arasında 8.5cr var pistonla.

  10. #10
    brkkksln - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    42
    Şehir
    ANKARA
    Mesaj
    791
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    güncel diyelim.

  11. #11
    cem06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    38
    Şehir
    06
    Mesaj
    1.665
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    3076 dolduramazsın kapak vs. yapmadan

  12. #12
    brkkksln - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    42
    Şehir
    ANKARA
    Mesaj
    791
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    kapak yapmaktan kasıt nedir açıklarmısınız bilmiyorum.

  13. #13
    cem06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    38
    Şehir
    06
    Mesaj
    1.665
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yuksek duration liftli egzantrik muhetemel mekanik itici vs.vs.
    ilk basta hangi turbodan once blok kapak ve aktarma malzemelerini secmen daha mantıklı.. forumda boostedpug yada vtspower yardımcı olur.

  14. #14
    Tech Moderator Schumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul / Avrupa
    Mesaj
    13.153
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Murat'ın senin için bir lafı vardı ya Berk. Hatırladın mı. Sen önce bütçeni söylesene. Ona göre setup seç. Yada hedef güç seç. Ben bu turboyu takmak istiyorum diye hesap kitap mı olur.
    Schumi.Projects

    106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
    Never drive faster than your guardian angel can fly
    106 RC - 106 GTI with 2 liter engine

  15. #15
    brkkksln - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    42
    Şehir
    ANKARA
    Mesaj
    791
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Schumi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Murat'ın senin için bir lafı vardı ya Berk. Hatırladın mı. Sen önce bütçeni söylesene. Ona göre setup seç. Yada hedef güç seç. Ben bu turboyu takmak istiyorum diye hesap kitap mı olur.
    sırf onun inadına yapcam zaten


    hedef güç 300 350 arası.ama ileride tabiki daha fazlası neden olmasın. bütçe şu an sıkıntı değil bütün herşeyi bi anda almayacağım için.

    zaten 8000 üstü dönmeyi düşündüğüm için yay şapka iticiye kesin gircem.elimde pt52 var ama turbo araca o olmaz dendi daha önce o sebepten satıp başka bi egzantrik alırım.
    şanzıman ve aks konusunda yapılacaklar belli zaten.ekstradan kilitli koycam aktarma konusunda.
    sıkıştırma konusunda kararsızım sadece.birde işte turbo seçimiydi mevzu ama 3076 da karar kılcam verilen bilgiler doğrultusunda. 2876 lı quick e bindim 3000 lerde geliyodu basınç 4000 lerde full boost. o sebepten 3076 istiyorum.

  16. #16
    brkkksln - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    42
    Şehir
    ANKARA
    Mesaj
    791
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    arkadaşlar 2876 ile 3076 nın testlerini görüp karşılaştırma yapabileceğim link makale vs. önerebilirmisiniz?

  17. #17
    chare - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    antalya
    Mesaj
    1.334
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    sc6262 zaten kafadan sil. o hacimle onu doldurmak çok zor.

    3076 için de turbo eksantriği kullanman gerekir.

    1.6 hacim için en idali kapak yapman 3076 takman..
    EcuTech

  18. #18
    RCkid - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    39
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    3.770
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı brkkksln Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar 2876 ile 3076 nın testlerini görüp karşılaştırma yapabileceğim link makale vs. önerebilirmisiniz?
    ben ikisini de kullandım, hedeflerin için ideali 2876
    USPerformance by UtkuSelamoğlu
    https://www.facebook.com/Thresholdoftimingadvance

    100-200 km/h 5.761sec

  19. #19
    ibooo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    37
    Şehir
    istanbul-şile
    Mesaj
    2.721
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bütçe elverişli ise gtx serisi turbolarda seçilebilir

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •