User Tag List

16 sonuçtan 1 ile 16 arası

Konu: D16A9 için Manifold Seçimi

  1. #1
    RaiTheRe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    41
    Şehir
    Çorlu
    Mesaj
    248
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    D16A9 için Manifold Seçimi

    Sİ için üzerinde kullanılan egzoz manifoldumu daha verimlidir, yoksa ebay malı no name
    4-2-1 bi manifold tercih mi daha mantıklıdır.Bizzat deneyipte farkı gözlemlemiş olan arkadaşlar varsa bizi daha iyi yönlendirmek adına bizimle paylaşırlarsa sevinirim.
    Kaishakunin !!!

  2. #2
    halilkarakas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    istanbul - esenyurt
    Mesaj
    2.898
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bence airmass hedırs
    SENSİN.

  3. #3
    CRX - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2011
    Yaş
    37
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    1.967
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    orjinal yerine ebay malı no-name bence daha verimli,
    no name yerine de marka bulunabilecek dc yada airmass daha verimli
    CAN CEYLAN

  4. #4
    Frank - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    34
    Şehir
    Afyonkarahisar
    Mesaj
    687
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    No name headers oem den daha verimli
    Alıntı mmustu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    hacı ben bildiğin su bardağı ile shot atıyorum

  5. #5
    RaiTheRe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    41
    Şehir
    Çorlu
    Mesaj
    248
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    peki alt devirlerdeki tepkimeyi karşılaştrmak gerekirse verim açısından yine oem harici takılacak bi headers daha mı iyidir ve yine sonrasında 48 lik mi 51 lik le mi devam edilse daha verimli oluyor
    Kaishakunin !!!

  6. #6
    Time-R - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    Beyoglu - İstanbul
    Mesaj
    4.397
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Noname 4 - 2 - 1, 51'lik duz boru ve sonda otto spec carbon son susturucu kullaniyorum, veriminden cok memnunum.. Ses duymak istersen bu videolara bi goz atabilirsin.

    Civic Si - Otto Spec Carbon Sound II - Car Videos on StreetFire
    In vtec we trust.
    "Birilerininde Anitkabir'i beklemesi lazim." Behzat Ç.
    "Dude I almost had you." RIP Paul Walker.

    Mapped by Dr. Ecu
    Rebuilt by Hizli Rektifiye
    Powered by Sistem Honda

  7. #7
    RaiTheRe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    41
    Şehir
    Çorlu
    Mesaj
    248
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Time-R Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Noname 4 - 2 - 1, 51'lik duz boru ve sonda otto spec carbon son susturucu kullaniyorum, veriminden cok memnunum.. Ses duymak istersen bu videolara bi goz atabilirsin.

    Civic Si - Otto Spec Carbon Sound II - Car Videos on StreetFire
    48 lik kullanma şansın oldumu peki hiç bu setup ile???
    Kaishakunin !!!

  8. #8
    Time-R - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    Beyoglu - İstanbul
    Mesaj
    4.397
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı RaiTheRe Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    48 lik kullanma şansın oldumu peki hiç bu setup ile???
    Hayir olmadi cunku suanki randimani oldukca iyi, 48'lik yapmak yerine ortaya bi performans susturucu koymayi dusunebilirsin fakat 48'lik ve 51'lik arasindada cok gidip gelmistim zamaninda
    In vtec we trust.
    "Birilerininde Anitkabir'i beklemesi lazim." Behzat Ç.
    "Dude I almost had you." RIP Paul Walker.

    Mapped by Dr. Ecu
    Rebuilt by Hizli Rektifiye
    Powered by Sistem Honda

  9. #9
    RaiTheRe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    41
    Şehir
    Çorlu
    Mesaj
    248
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Benim D15B2 de 4-2-1 headers 48 lik orta tüp susturucu ve otto ile final yaptım ses falan çok fazla idi orta susturucu kullanmadan kullanmam ztn.Düz boruyu orta yine tüp susturucu olarak kullandığımda 48 lik mi 51 lik mi iyi tepkime verir?Sesin değil verimin derdindeyim aslında
    Kaishakunin !!!

  10. #10
    CRX - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2011
    Yaş
    37
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    1.967
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    4-2-1 headers 51 lik boru ve orta susturucu, sona da free flow son susturucu idealdir
    CAN CEYLAN

  11. #11
    RaiTheRe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    41
    Şehir
    Çorlu
    Mesaj
    248
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Peki oem vti egzoz eg kasaya uyarmı uyarsa verimi ne şekilde olur?
    Kaishakunin !!!

  12. #12

    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    40
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    1.409
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    4-2-1 no name headers 51 potsuz düz boru ortaya sebring susturucu sonada 60 lık girişli hks hi power

  13. #13
    RaiTheRe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    41
    Şehir
    Çorlu
    Mesaj
    248
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı orkuteren Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    4-2-1 no name headers 51 potsuz düz boru ortaya sebring susturucu sonada 60 lık girişli hks hi power
    zargolarla köşe kapmaca bidaha dimi kanka
    Kaishakunin !!!

  14. #14

    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    40
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    1.409
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı RaiTheRe Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    zargolarla köşe kapmaca bidaha dimi kanka

    eee bu işler böyle aslanım ya herro ya merroo ....

  15. #15
    RaiTheRe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    41
    Şehir
    Çorlu
    Mesaj
    248
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Otto ile kötüm kötüm kaçarken Hi Power la çarşıyı karıştırız komple walla
    Kaishakunin !!!

  16. #16
    turgay.ozgur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2011
    Yaş
    36
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    185
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    4-2-1 no name ler dc nin replikası zaten orjinal manifoldundan daha fazla performans sağladığı kesin. Arabanın setup ına görede alt devir üst devir olayı değişir. Araç stocksa sıkıştırmada arttırma yoksa yani filtre filansa stock sayalım alt devirlerde orta susturucusuz stock egzoz sistemine göre kesinlikle biraz bayılma gerçekleşir back pressure kaybından dolayı ama üst devirler kesinlikle canlanıyor...

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •