User Tag List

6 sonuçtan 1 ile 6 arası

Konu: AEM Trubooost hakkında....

  1. #1
    ProTuner
    Misafir

    AEM Trubooost hakkında....

    arkadaşlar bu zımbırtının araca montajını yaptık, montaj tamamen doğru hiçbir sıkıntımız yok..

    sıkıntı şu ki A ve B modlarına %'lik değerler giriliyor ve selenoid 1saniyenin girdiğimiz yüzdelik değeri kadar açık kalıyor geri kalanı kadar ise kapalı kalıyor, bununla birlikte tam gaz hızlanırken araç sallana sallana silkeleyerek hızlanıyor basınç bi fırlıyor bi düşüyor nedir bu saçmalık anlayamadım gitti...

    Waste Gate Crack Pressure(gAE) kısmına basacağım basıncı girdim(1.1bar) geri kalan A ve B modunada bu yüzdelik değeri girdim... yanlış olan nedir bi yardım lütfen....

    bu arada turbo wf35

  2. #2
    ProTuner
    Misafir
    sorun çözülmüştür....

  3. #3
    outlaw - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    42
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    490
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    spring pressure basacagin basinc degildir , wg nin ne zmn cracnk edilecegini girdigin degerdir.o yuzden basincinda dalgalanmalar olur.. aem in söledigi wg spring pressuredan 3 psi dusuk deger girmen gerektigidir , ancak her durumda bu dogru olmuyor ... en asadan baslayarak ufak ufak arttira arttira gidersen en ideal degeri bulabilirsin , ben öyle yapmistim
    !! Yngwie J. Malmsteen !!

  4. #4
    ProTuner
    Misafir
    sorunu şu şekilde çözdüm....

    1.1 bardan drek 0.6 bara çektim sonrasındada a modundaki %lik değeri 25ten 50ye çektim oldu... peki şimdi senin dediğine göre 0.6 değilde 0.7 0.8 ede ayarlasam basıncı olur herhalde?

    ancak şuan şöyle bi sıkıntım var araç biraz fazla fakirde yürüyor 1.1 barda gördüğü 11.5 afr değerini 0.8 0.9 barlarda görüyor ki bunun tru boostla bi alakası yok herhalde
    bu bahsettiğim sorun neden kaynaklanıyor olabilir acep? turboyuda yeni değiştirdim td04 ten wf35 e geçtim....

  5. #5
    outlaw - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    42
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    490
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    evet zaten o spring pressure olayi dedigim gibi wg in ne zaman cranck edecegini girdigin bir degerdir ve turbo spool zamanini iyilestirdigini soluyor aem.wg yayin kacliksa o kadar degerle 0.2 bar altini girebilirsin , benim .8 lik yayim var suan .7 ayarli , bana gore en iyi spool time bu sekilde oldu tabi senin arabanda oyle olucak diye bi kural yok deneyerek gormek daha mantikli.aemin af yle alakali birseyi degistirmez ama şöle bisi dusundum eskiden belki 1.1 basinci peak olarak gorup dusuyordu simdi 1.1 cont basinc verebiliyorsan ust loadlardaki map yetersiz kaliyor olabilir belkide
    !! Yngwie J. Malmsteen !!

  6. #6
    ProTuner
    Misafir
    bakalım hele 3 5 deneme daha yapalım tekrar bakacaz belki benzin pompasında sıkıntı vardır....

    bu arada teşekkürler...

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •