User Tag List

Sayfa 11/11 İlkİlk ... 91011
208 sonuçtan 191 ile 208 arası

Konu: subaru forester hakkında

  1. #191

    Üyelik
    Mar 2013
    Yaş
    43
    Şehir
    HATAY
    Mesaj
    53
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    selamlar,
    öncelikle kasko değeri hakkında cevap vereyim,
    2003 model forester xt aracıma 1300 tl kasko bedeli ödedim.
    gayet normal bir rakam. yaşım 30 ve iki önceki aracımın pert olduğunu da hesaba katarsanız normal bir insana 1300 tl gibi bir rakam çıkartmazlar

    forester ile offroad konusuna gelince ben yapıyorum ve bu güne kadar hiç başım ağrımadı.
    subaru forester 2003-2006 model için konuşuyorum,
    orta difransiyeli otomatiklerde 1. vitese aldığınız zaman kilitlersiniz ve öne arkaya %50 dağılım/aktarım yapar.
    arka difransiyelde bir çoğunda lsd yani limtted slipped diffiratial vardır. buda arka tekerlerden biri diğerinden çok daha fazla döndüğünde arka difransiyeldeki yağ katıaşıp diğer tekerede aktarım yapmaya çalışır. bu %100 mekanik kilit gibi olmasada bir çok yerde işinizi görür.

    piyasada satılan hiç bir suv da bu özellikler yoktur. bundan fazlasını istemek zaten Allahdan belamızı istemekten öteye geçmez

    yerden yüksekliği 21-23 cm civarındadır. istenirse daha da yükseltile bilir. bu yükseklik ilk çarpma noktasıdır. piyasada satılan bir çok jip de aynı değerlerdedir.

    isterseniz aracınızın amortisör tablalarına 5 cm lik takoz kestirip aracı yükseltirsiniz. ben yaptım bomba gibi oluyor.
    iyi bir a/t veya m/t lastik ile yapamayacağınız şey yok

  2. #192
    maxpower - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    39
    Şehir
    ank
    Mesaj
    1.466
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    benim de birkaç sorum var.

    2.5 otomatik forester alınır mı alınmaz mı? 300-330 hp lpg ile sorunsuz binilebilir mi? bu güçlere çıkarmak için yaklaşık masraf ne olur?

    motor şanzıman sağlam mıdır, masraf açarsa ne fiyatlara çıkar?

  3. #193
    maxpower - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    39
    Şehir
    ank
    Mesaj
    1.466
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı maxpower Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    benim de birkaç sorum var.

    2.5 otomatik forester alınır mı alınmaz mı? 300-330 hp lpg ile sorunsuz binilebilir mi? bu güçlere çıkarmak için yaklaşık masraf ne olur?

    motor şanzıman sağlam mıdır, masraf açarsa ne fiyatlara çıkar?
    biraz acil de

  4. #194
    VWci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2006
    Yaş
    47
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.766
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    2.5 larda zaman zaman hararet sorunu yasaniyor, onun disinda oldukca guzel cekise sahip bir arac.
    Men plan God laughs...
    I have reset it....Aal izz well....
    Alıntı Posrche 959 Driver's Manual Nickli Üyeden Alıntı
    Even the Porsche 959 is subject to the laws of physics.

  5. #195
    hasan çağri - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2010
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.039
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Benim aracı degerlendirerek alabileceğim bir yerde temiz 2.0 yada 2.5xt otomatik satan var mi :-)
    Alıntı mmustu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    seni yapan mühendisin doşaklarını boynuma dolarım beeee

  6. #196
    VWci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2006
    Yaş
    47
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.766
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yuzde 99 otomatik zaten o bakimindan sanslisin.
    Men plan God laughs...
    I have reset it....Aal izz well....
    Alıntı Posrche 959 Driver's Manual Nickli Üyeden Alıntı
    Even the Porsche 959 is subject to the laws of physics.

  7. #197
    DenizKaan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2012
    Yaş
    34
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    523
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Merhaba arkadaşlar, 11 sayfanın hepsini okudum güzel bilgiler teşekkür ederim
    şuan için önere bileceğiniz s-turbo(manuel) veya 2.0xt var mıdır?

  8. #198
    hasan çağri - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2010
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.039
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı VWci Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yuzde 99 otomatik zaten o bakimindan sanslisin.
    Yani otomatiğinde sıkıntı olmadığını bildiğimiz demek istedim. Evet var mı bilen duyan. Galerici arkadaşı eşi dostu olan Forester olan elinde.
    Alıntı mmustu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    seni yapan mühendisin doşaklarını boynuma dolarım beeee

  9. #199
    Detailing Bölüm Başkanı imprezaWRC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    45
    Şehir
    türkiye
    Mesaj
    9.063
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    145 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Alıntı maxpower Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    benim de birkaç sorum var.

    2.5 otomatik forester alınır mı alınmaz mı? 300-330 hp lpg ile sorunsuz binilebilir mi? bu güçlere çıkarmak için yaklaşık masraf ne olur?

    motor şanzıman sağlam mıdır, masraf açarsa ne fiyatlara çıkar?
    Otomatik şanzıman ise selenoid valveleri değiştirmen ve high stall torque converter takman lazım. Yani önce otm. şanzımanı elden geçirmen lazım. Sonrasında da motorun içini gıdıklaman lazım.

    Özetle, 2,5lt'yi alıp modifiye etmeden kullanacaksan ne ala, yoksa bir Forester parası daha gömme ihitmalin çok fazla.

  10. #200
    oğuzk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2009
    Yaş
    34
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    2.599
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Connecting site...

    Donanım fiyat nasıldır? 1-2 sene sonra 170-180.000km'ye gelince satılırken sıkıntı yaşanır mı ?

  11. #201
    ssdriver - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    Bodrum/Ankara
    Mesaj
    168
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı imprezaWRC Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Otomatik şanzıman ise selenoid valveleri değiştirmen ve high stall torque converter takman lazım. Yani önce otm. şanzımanı elden geçirmen lazım. Sonrasında da motorun içini gıdıklaman lazım.

    Özetle, 2,5lt'yi alıp modifiye etmeden kullanacaksan ne ala, yoksa bir Forester parası daha gömme ihitmalin çok fazla.
    evet kağıt üzerinde yapılması gerekenler bunlar fakat standart oto. şanz. revizyonu 2500TL den başlıyor zaten. bir de selenoid ve tork converter işine girersen en hafifinden X2 hatta daha yüksek bile tutar. çok zorlamamak lazım

    99'lar için okuduğum kaynaklarda 250hp civarına kadar problem çıkarmaz deniyor oto. şanz. için. 2.5lt leri bilmiyorum ama.

  12. #202
    RottingChrist - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    44
    Şehir
    Türkiye / İstanbul
    Mesaj
    3.812
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    konuya can gelsin. var mı tavsiye edeceğiniz s turbo vaya xt

  13. #203
    UmutRıza - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2011
    Yaş
    47
    Şehir
    İstanbul/B.Çekmece
    Mesaj
    1.403
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    s turboya forget piston kol vs uygulayan varmı böyle bir proje düşünüyorum, merak ettiğim gücü arttırırsak şanzuman dayanırmı nereye kadar müsaade eder ?
    Gs 206 GTI, SE ALFA 159,HZK 206 GTİ, KF OUTLANDER

    MagicPerformance

  14. #204
    VWci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2006
    Yaş
    47
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.766
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Forester duz sanzimanlari wrx ve gtlerden daha kisa. O sebeble digerlerinde bir nebze daha saglam. Motor GC8 GT ile hemen hemen ayni olmasi lazim. Turboya bagli olarak bence sorunsuzca binilir. Subaru WRX ve GT sanzimanlari aslinda saglam sanzimanlar biraz onden ceker arac gibi kullanmamak gerekiyor. Yapisi geregi sanziman da butun yuk disli uzerine biniyor.
    Men plan God laughs...
    I have reset it....Aal izz well....
    Alıntı Posrche 959 Driver's Manual Nickli Üyeden Alıntı
    Even the Porsche 959 is subject to the laws of physics.

  15. #205
    DenizKaan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2012
    Yaş
    34
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    523
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    konu açmak istemedim, forester'ı nasıl alçaltabiliriz
    hangi aracı amortisör ve yayları uygundur, nerden temin edebilirim

  16. #206
    Kadyr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    8.785
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    14 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    selam,
    konu hort olacak ama merakımdan soruyorum
    1998-2000 model civarı olan 2.0 düz motorlar nasıldır genel olarak yani.
    mesela amortisorü pahalı demişsiniz daha yeni modeller için bu kasanınkilerde aynı şekilde sorunlu ve pahalımıdır.motor olarak sıkıntısı varmıdır.

  17. #207
    RSBurak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    32
    Şehir
    54
    Mesaj
    1.920
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Aynı amortisör sıkıntısı bu modellerdede var.Motor turbo olmadığı için çok seri değil ortalama diyebiliriz.Sağlamlık konusunda daha önceden yorulmadıysa sorun çıkartmaz kronik tek sıkıntısı arka amortisörleri onunda ucuz yollu çözümleri var

  18. #208
    cenk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    Ankara/beşevler
    Mesaj
    1.718
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Kadyr Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    selam,
    konu hort olacak ama merakımdan soruyorum
    1998-2000 model civarı olan 2.0 düz motorlar nasıldır genel olarak yani.
    mesela amortisorü pahalı demişsiniz daha yeni modeller için bu kasanınkilerde aynı şekilde sorunlu ve pahalımıdır.motor olarak sıkıntısı varmıdır.
    Bende 05 XT var. Arabayı aldığımda arka amortisörü patlaktı. Argos da tamir ettirdim. 400-500 gibi bir rakamdı. 1,5 yıldır Ankara civarında çıkmadığım tepe, tatile giderken arkasına koymadığım yük kalmadı, hiç bir sorun da yaşamadım, arkasında çökmede olmadı.

    Motor olarak rutin bakımlarını yaptığın zaman problem çıkartmaz.Zaten problemli motorda değil.
    Bakım olarakta; geçen haftalarda yetkili servisinde kampanya vardı. filitreleri,motor yağı, fren ve debriyaj balata kontrolü işçilik dahil 200-250TL arası birşeydi.

    turbosuz alma, çok hantal kalır.

    Ben hiç LPG bağlatmadım, ama bağlatan arkadaşlarda hiç sorun çıkarttığını duymadım. Hıı başka forumlarda lpg den memnun olmayan forester kullanıcısıda var.LPG de işçilik ödenmli. Belkide sorun LPG yi bağlıyandadır. Benim arkaadaşımda 03 XT var 160 bin km iken bağlattı şuanda araba 400bin km daha tık demedi, motoruna anahtar değmedi.

    Ben 6 yıl ep3 type-r kulladandıktan sonra xt ye geçtim. Type-r ımla Ankara çevre yolunda(eski şehir yolundan hava alanına döndükten sonraki ilk viraj) 170km/h viraja girdiğimde korkutuyordu, önden kaymaya başlıyordu. Ama forester aynı virajdan 180km/H la geçiyorum, sanki forester rayda gidiyormuş gibi. Hiç yoldan çıkmayacak gibi.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •