VW silindir deaktif etme yöntemiyle güç ve ekonomiyi gerçek anlamda bir arada sunmuş
Volkswagen Polo Blue GT Is First Car With Four-Cylinder Deactivation Tech
VW silindir deaktif etme yöntemiyle güç ve ekonomiyi gerçek anlamda bir arada sunmuş
Volkswagen Polo Blue GT Is First Car With Four-Cylinder Deactivation Tech
Everyday I ** Çapulling!!!
yalnız piston uyuturken hep 2 ve 3. pistonları uyutması sonucu yanma odalarında homojen aşınma olmayacak. Bunun önüne nasıl geçecekler acaba? diğer sistemde çünkü uyutulan silindirler değişken. Ayrıca bu motor benim ilk okuduğumda yeni A3 için konuşuluyordu. Bakalım ve görelim...
Bağırıyor araç ya resmen ben Türkiye pazarı içinim diye.![]()
Ex Automobile Service Advisor - New Truck Service Area Manager
Doğuş oto bu motor seçeneğine 1 milyon dolar ister sanırsam.
Çok iyi olmus bu yeni nesil Vw leri cok seviyorum...Bu son polo TR de cok tutulur hem cok ekonomik hem 180 hp tam bizim istediğimiz![]()
Muhtaç olduğun kudret damarlarındaki asil kanda mevcuttur.
M.Kemal ATATÜRK
Evet aynen translate ile çevirince yanlış anlamısım![]()
Muhtaç olduğun kudret damarlarındaki asil kanda mevcuttur.
M.Kemal ATATÜRK
4.5 lt şehir içi ve şehir dışı ortalaması olarak vermişler galiba. bence 90km/h ile o veriyi tutturmak çok zor görünüyor.benim bluemotion karışık kullanımda 4-5lt yakıyor...
ayrıca polo gti baz model 47lira iken bunun ışık paketi ve diğer donanımları ile doğuş kazığı (klasiği ) ile 45-47 liraya gelir; hemde 4 kapısını getirmezler...
yağ eksiltme ve aşınmada cabası...
ayrıca bu modelde aküyü arkaya almamışlar. jantlarına direksiyonuna bayıldım.
AmcaPolo
ozellikle 8 silindirli makinelerde kullanıyorlardı
bence 4 silindirde devrim resmen TR pazarı için![]()
psn&Live id: onursumer
135
├┼┼╕
246R
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)