Manuelde hersey mekanik kontrol sende ama yinede cogu aracta geri vites dislisinde senkromenc olmamasindan (cok dusuk hizlar icin) bazi 6 ileri araclarda belli bir hizdan sonra geri vites yolunun kapatilmasi yuzunden sokamazsin.
Printable View
Söylimde içimde kalmasın.
Birgün 200km/h ile giderken nasıl olsa korumaya alıyor diye denersiniz.Fakat bununda bir insan icadı olduğunu unutup belki elektronik bir arıza yüzünden R ye alırsınız.İlk önce ufak bir silkelenme yaşarsınız.Sonra BAM diye bir ses işitirsiniz o an şanzuman sizden önce gitmiştir.O silkelenmenin heycanıyla hakimiyetinide kaybederseniz o zaman şehadet getirmeye vaktiniz kalmaz.
R'ye takmak deyin aklıma Temelin fıkrası geldi. :D :D :D
Temel ve arkadaşı araç kiralama şirketine giderler, bir Mercedes kiralarlar ve yola koyulurlar giderken arabanın motoru patlar, bunun üzerine hemen Araba kiralama şirketine geri dönerler -Ya böyle böyle, arabanın motoru iyi değilmiş, falan... filan...derler.
Hemen yeni araba verirler ve gene aynisi olur, araba kiralama şirketinin sahibi şaşırmıştır ve der ki,
-Yahu Temel sen bu arabayı nasıl kullanıyorsun da böyle oluyor
Temel de cevap verir :
-Arabaya biniyorum birinci, ikinci, ucuncu, dorduncu ve besinci vites derken hacen orda bir de R var rocketleyrum motor patlayi... :D:D:D
R ye birden çekersen uçuş moduna geçersin şanzımandan binimum parçalardan bikaç tanesi yola fırla gider hatta orta taraf komple parçalanada bilir :D aman diim :P
619 My Sterio olur :)
@Maxiboost
:)
Ben bunu manuelle denıyıp sonra buraya vıdeo koycam :D:D
Megane II olur II,5 o zaman.
ben kuzenime hep diyorum ibrahim yapma etme eyleme diye ama o herşeyi yapıyor ilk başta bende inanmadım yanında giderken gösterdi fd6 ya neler yapmıyor ama aracın herhalde ayrı bi özelliğimi var nesi var birşey olmuyor ama elbet bişeylere mutlaka zararı vardır milette okadar özen gösterir aracı servisten çıkmaz ama onun araca birşey olmuyor maşallah diyelimde bişey çıkarmasın hatta gecenlerde 1. viteste yaklasık 1 bucuk 2 dakıkaya yakın redline la gitti en sonunda vites kendi kendine attı
"Ahanda R'ye alıyorum" diye elinde tuttuğun otomatik vites kolu aslında sadece bir kumanda kolu. Küçük bir soketi var ve birkaç kablo ile şanzıman beynine sinyal gönderiyor. Şanzımana oradan bir kol uzanıp da mekanik olarak dişliyi ötekine geçirmiyor. Sen elindeki kumandaya istediğin kadar bas, şartlar oluşmamışsa sinyal eyleme geçmez.
ben techte çok konu açan biri değilim ondan ötürü sadece fd6 olarak yazmış bulundum belirteyim kimseyi zarflama niyetim filan yok o mantıklada açmadım zaten konuyu şunuda belirteyim madem ki 5. postada açıkladın diyosun napsaydım onlarca kişi yok girmez yok etmez olurmu oyle şey yazmasınımı bekleseydim zarflama niyetim olsa zaten gecenın 1 inde niye yazayım ozaman kusura bakma bidaha böyle konu paylaşırsam neticesini 1 ay sonra açıklarım :D ben sadece soru sordum olay yeni değil zaten yaklaşık 2 hafta önce star hondada mustafa abiylede bu konuyu paylaşıldı saygılarımla.
Sanayide daha başka yorumlarlar olayı :)
Aslında iyi oldu soylediğin çok merak ettiğim bir konuydu :D
Dünya da böyle bir şeyi denemem araba tam durmadan bir defa "R"ye taktım "tak" şeklinde bir ses geldi . Servise sordum hiç bir şey olmaz aracın sisteminde koruma var dediler ama alışkanlık haline getirme sakın oto. vites. manuel'e göre daha hassastır yanıtını aldım.
Ama genede fd6'ya helal olsun.Başka denemeleri varsa onları da yazsana :D