atın cinsel organı gibi olmuş. gitmiş bide üzerine kelebek konmuş
Printable View
atın cinsel organı gibi olmuş. gitmiş bide üzerine kelebek konmuş
sanki kaputu açık kalmış gibi duruyor
genel olarak böyle biraz zorlama bir dizayn olmuş gibi.. pek hoşlanmadım açıkcası
Arkadaşlar Türkiyede üst kesim ile alt kesim arasında uçurum farkı olduğu için artık kimse çocuğuna hothatch araba almıyor. Ya gidiyor spor araba alıyor ya da az yakıt sarfeden araba alıyor. Hothatch orta sınıfın oyuncağı idi orta sınıf kalmadı. Çoğu firma Türkiyeye hot hatch getirmiyor artık. RS 225 ler geldi kaç tanesi elde kaldı daha sonra ucuza verildi. Benim arabam 05 model trafiğe kaydoluşu 07. 2 sene satılamamış araba. Vergi olayı içinde şunu söyliim eski Cliolar 2 litreden giriyordu Türkiyeye. 2000 li yıllardaki kesim duruyor olsaydı bu Clio peynir ekmek gibi satardı.
Ağzına sağlık çok güzel soylemissin..
yakında amblem butun kaputu kaplicak anasını satım.arkadan güzel duruyor
Tr'ye gelir bence...keyifli bir araç olacağı kesin ama ben hala şu büyük logoya takık vaziyetteyim...
Kar marjını düşürmek mi? Asıl bu prestij serilerinden para kazanılır. Bu aracı seviyorsan ipe ipe alacağını bildikleri için öyle kar marjında düşürme yapacaklarını hiç sanmıyorum. zaten sınırlı sayıda üretiliyor.
Ancak TR'de vergi diliminde üste çıktığı için çok büyük dezavantaj.
Çok iyi bee Maşallah...
beğendim tasarımını..basitlikten cıkmış..alınabılır:)
O senin dediğin ancak İngiltere pazarı gibi 3000 5000 li RS satışlarında olur. Burada sırf reklam amaçlı dolanacak araçlar lazım. Aksi halde 3 tane megane rs trophy test aracı, % 99 nun alma ihtimali sıfır test sürücülerinin elinde heba olur gider.
Bir de her araç yeni kasa veya motorla ilk defa sürüldüğünde mümkün olan en az kar marjı ile piyasaya sunulur. Örnek istersen geçen seneki c4 1.6 HDI exclusive fiyatlarına bakabilirsin.
bence 4 kapı olması güzel olmuş. cupra, golf - polo gti 4 kapı olunca güzel rs olunca uwwww. tek eksisi vergi dilimi.
daha çirkin olamazdı heralde. Birde fransızlar şu kazan gibi direksiyon dizaynından ne zaman vazgeçecek çok merak ediyorum.
küçük segment spor arabada 4 kapı olayı nedir anlamakda zorlanıyorum bunu alan adam ya bekardır ya en fazla kız arkadaşı, karısı vardır coluk çoçuk kavınvalıde falan binip gazlamaz herhalde kimse 1618 cc de şık olmuş ayrıca bence hüsran olur birde kırmızı kalıper şık olmuş sanayide boyatmışlar herhalde kutu boya ile :)
Bence harika olmus cok begendim haftaya yakindan bi incelicem detayli olarak:)
güzel şık olmuş gelmesi gerekiyor bence türkiyeye
Yeni Clio'nun fotoğrafları ilk yayınlandığında hiç beğenmemiştim ama hoşuma gitmeye başladı yavaş yavaş.
Tek kasa olarak 4 kapı üretilmesi saçma,Polo GTI gibi tek kapı ve 4 kapı seçeneği sunmalılar.
Aynaların maşaallahı var ya :D dolmuş aynası gibi :D Tırlarda kullandıkları logolardan fazla gelmiş olacak ki RS e de yapıştırmışlar
millet edc gibi süper seri bir otomatik vitese takmış ama dünyanın geleceği ne kadar haz alınsada alınmasa da otomatik viteste. bence çok doğru bir karar otomatik vites eğer kendim atacağım diyorsanda direksiyon arkasından atarsın olur biter manuelden kat ve kat zevkli de üstelik.
rs ler zaten az yakıp güzel giden araçlar adamlar üstüne 25 daha az yakan bir araç yapmışlar yine yaranamamışlar. artık üçüncü dünya ülkesi olmaktan çıkıp da avrupalı gibi emisyona odaklanırsak 18 cc insanı delirtmez, mantıklı olan vergilendirme gelmiş olur. hala daha hacme göre hesap peşindeyiz..
bu araç eminim ki bi üst vergi diliminden gelmese oldukça güzel bir fiyata gelir ve çok can yakardı..
Güzel tasarımı var.
Bencede çok güzel olmamış.
Renault sevdam hıc bıtmez...
Mutlaka Clıo alıcagım bu aralar ama ne zaman...
Ben begendım,sanırım gozumuz alısınca begenılıcektır.
Umarım motordan sıkıntısız 240HP max rakamlar cıkar. Bırde Kılıtlı dıff opsıyonu alırsa harıka olur...
hiç bir farkı yok hocam. ama işte renault ya millet araştırmadan atıp tutuyor oysa bilmiyor ki dünyanın en iyi hothatchlerini çıkaran firma..
hatta dsg de maliyeti düşürüp ıslak mı kuru mu ne muhabbeti çıkıp milletin elinde patlamaya başlarken edc de öyle bir sorun gözükmüyor.
herkes 1618 cc ye laf atmış ama bilgisizliğimi mazur görün; Reno Türkiye bu araçları ruhsatına 1599 cc yazarak trafiğe çıkartma ihtimali yok mu? Benim bildiğim EP3 Type R lar 2003 e kadar ruhsatta 1999cc 2003den sonra trafiğe çıkanlara 2000 cc yazanları var?
COC kagıdında ne yazıyorsa o gecerlı olur.
Oyle bır sey yapılamaz.
Eger TSE ye 1600cc asagısı bır motor tescıl ettıtılırse,sorun yok...
anca çamur atsın millet zaten :) reno yaptımı yapar. tek kapısı olmadığını mı sanıyorsunuz.. bunda kullanılan edc dizeldeki edc değil. dsg kadar hızlı şanzıman var. direksiyondanda tık tık değişiyor mis gibi.
4 kapı hothach mi olur diyen arkadaşlar. buyrun. kasadaki asalate bakın.
http://img822.imageshack.us/img822/5...2020132032.jpg
Yav boşversene Gökhan
Torostan sonra renault arabamı yaptı ?
paint terk logosuz panjur verelım:D
http://g1209.hizliresim.com/11/x/dhcss.png
işte bu 4 kapısı çöpp :D tek kapısı müthiş..
1618 kötü olmuş 1599 olsaydı iyiydi genede eğlenceli bi makina olur....
Ön kısıma hâlâ alışamadım. Logo çok garip duruyor.
Renaultun RS modelleri diğer model ve versiyonlarına nazaran farklılık gösterir şöyle ki kullanılmış malzemeler diğer versiyonlarından daha sonra deforme olmaya başlar buda kalite ve işçilik farkını gösterir Renault basit amatör bir fabrika değildir ülkemizde çoğunlukta olduğu gibi ispanya ve fransada da yaygın kullanılan markadır...
herkesin beklentileri farklı zevkleri farklı elbet ama bence hep şekil hemde motor anlamında başarılı olmuş..keza rs değil normal modelleride
.....................
bu tanıtıcı bir video tabi fransızca anlayana :D