bir EMG değil :D
Printable View
bir EMG değil :D
215 hp bence çok düşük GP ismini taşıyan bu araç için. Aynı motor platformunda 208GTI zaten direk 200 hp sunacak. RCZ-R ise 260 hp sunacak. 215 hp bence baya düşük kalmış. DS4 Racing gibi birşey olaydı en az 240 hp ile gelseydi ve opsiyonel olmayan direk kilit diff ile gelseydi çok iyi olurdu. O zaman 2000 adet gibi düşük bir üretim adedini hak ederdi. Şu anki hali ile normal şekilde seri üretim yapsalar olur. Bir özelliği yok.
çok çok çok güzel..jcw ye hayrandım bu dahada güzel olmuş..
Jantlar lensmi?
Yeni her zaman iyidir...
Eski bir r53 sahibi olarak bende beğenmedim, beklenenin çok altında diyorum.
benimde beklentimin altında kaldı.görüntü olarak zaten bişey katmamışlar.sdc sticker tasarlamışlar neredeyse.Motor olarakta ben 250 hp civarı beklerdim.
Bu arabayı satarken müşterinin karşısına çıkıpta ne dicekler?Ne ilave ettik deyip satıcaklar çok merak ediyorum.
rengine hasta oldum..
The 2013 MINI JCW GP has arrived in the U.S. and it costs $35,950.
The second generation of the MINI John Cooper Works GP is now available on order in the United States. At the heart of the most powerful MINI ever is a 1.6-liter turbocharged engine with 215 hp (160 kW) and 207 lb-ft (280 Nm) of torque, enough to hit 62 mph (100 km/h) in 6.3 seconds.
It is $5,150 more expensive than the non GP variant but for the extra cost it does bring a fully-adjustable suspension and a 121 lb weight reduction. Despite going on a diet, the 2013 MINI JCW GP still weighs a hefty 2722 pounds (1235 kg). Other highlights include 335mm front brake discs, a lower 0.35 drag coefficient and GP Racing mode for ESP.
Source: MINI
Almanya'da 37000Eur baz fiyati
Turkiye 50 civari olur