User Tag List

Sayfa 2/2 İlkİlk 12
29 sonuçtan 20 ile 29 arası

Konu: 205 gti 1.9 yardim

  1. #20
    zıpzıp - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2007
    Yaş
    36
    Şehir
    istanbul-57
    Mesaj
    5.991
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Biraz için açılsın 205 Kısa yoldan kanser sebebi ama işte yapcak bişey yok : )


    JoYTeaM

  2. #21
    ates - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2010
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    414
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    [QUOTE=zıpzıp;6301818]Biraz için açılsın 205 Kısa yoldan kanser sebebi ama işte yapcak bişey yok : )

    abi araba cok guzelde bukadar param olsa alabilirdim belki ama dusunuyorum ne yapsam dıye cok sıkıntı cıkarırmı bunun yerıne e30 alsam o nasıl olur bırınız el atın akıl verin

  3. #22
    zıpzıp - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2007
    Yaş
    36
    Şehir
    istanbul-57
    Mesaj
    5.991
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    [QUOTE=ates;6302537]
    Alıntı zıpzıp Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Biraz için açılsın 205 Kısa yoldan kanser sebebi ama işte yapcak bişey yok : )

    abi araba cok guzelde bukadar param olsa alabilirdim belki ama dusunuyorum ne yapsam dıye cok sıkıntı cıkarırmı bunun yerıne e30 alsam o nasıl olur bırınız el atın akıl verin
    Malesef 205'e verilcek bi aklım yok Bu konuda yorum yapmıyorum maceralara hazırsan Sanayiyle kanka kendin usta olmak istiyorsan al
    JoYTeaM

  4. #23
    ates - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2010
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    414
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    abi sanayi ev gibi yaparımda yedek parca cok sıkıntı cıkarırmı bana acaba maddi olarak simdi herseyimide ona gommeyim

  5. #24
    zıpzıp - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2007
    Yaş
    36
    Şehir
    istanbul-57
    Mesaj
    5.991
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ates Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    abi sanayi ev gibi yaparımda yedek parca cok sıkıntı cıkarırmı bana acaba maddi olarak simdi herseyimide ona gommeyim
    Maddi manevi herşeyini ona gömersin Ömrün dahil Ayrı yetten ben pek parça sıkntısı çekmedim Parça sorunu yok gibi. Suana kadar bulamadıgım bişyi olmadı .
    JoYTeaM

  6. #25
    kowalski - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2012
    Yaş
    47
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    67
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    ömür törpüsü

    Alıntı ates Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    abi sanayi ev gibi yaparımda yedek parca cok sıkıntı cıkarırmı bana acaba maddi olarak simdi herseyimide ona gommeyim
    Selam. 2000 yılından 2012'ye kadar aralıksız aynı 205 GTI 1.9'u kullandım. Hatta şu anda benimkini alıp parlatıp cilalatıp 13.500 TL'ye satıyorlar. Şimdi gereksiz derecede fazla tecrübeye sahip bir 1.9 fanı olarak sana söyleyebileceklerim:
    1. Memlekette debimetresi açılmamış, kurcalanmamış araç olmadığı gibi, oynanmamış debimetre bile yok. Bir çoğunun içinde bizim küçük bir imzamız var. Dönüp dolaşıp sürekli elimize geçip duruyor.
    2. 205 GTI'larda alüminyum blok kullanılıyor. Peugeot'nun o yıllarda 205 GTI'larda kullandığı blok yaklaşık 20 yıllık ömür biçilen bir parça. Dolayısıyla aldığın aracın blok çatlak olması ya da çatlatmak üzere olması büyük bir ihtimal. Blok çatladığı anda maliyet: 2500-4000 TL arası. Ustaya ve parçalara göre değişiyor.
    3. Kullanımı alışkanlık isteyen ve 0 hata toleransı olan bir otomobildir. İnanamayacağın şekilde yol tutar ama bıraktı mıydı toplanması imkansızdır neredeyse. Zira limitleri çok yüksek bir otomobildir ama üst limiti yüksekken o limiti geçtiğin anda kendinle kalıyorsun. Bu sebepten kazalıdır bir çoğu. Hatta genelde arka akslarda sıkıntı vardır spin atıp kaldırıma çıktığı için.
    4.Öyle filtre takayım ses yapsın, millet baksın, vs gibi bir durum yok. Egzost sesi müthiştir ama hava filtresi taktığın anda gününe göre iyi de gidebilir kötü de onun bir garantisi yok. Genelde kaput içi çok dar olduğundan filtre iç orta kısımda kalır. Bu da sıcak hava girişi ve performans kaybı anlamına gelir.
    5. Benzin pompası arıza yapabiliyor. Mümkünse benzini diplemeden ve benzin ışığını görür görmez depoyu doldurmalısın.
    6. Frenlere alıştığın anda durmama sorununu çözersin. Ama ilk başta ayağın boşa gidermiş gibi bir durum var cidden. Alışana kadar panik olabilirsin.
    7. Oldukça uzun süre otomobil dergilerinde test sürüşleri yaptım. BMW'ler, Mini Cooper'lar, Amerikan'lar vs kullandım. Yeri geldi pistlere çıktım vs. Hayatımda 205 kadar tepkili, go kart hissi veren çok az araç gördüm. Bu kadar iyi bir şanzıman ve vites geçişi ise görmedim diyebilirim.
    8. Hastalıktır. Bir bulaşırsan benim gibi 13 14 senen oldu olacak diye bekleyerek geçebilir. Kendine has kokusu, sesi, hissiyatıyla karakter ötesi bir araçtır. Buna göre satın al ya da alma. Aldığın anda maceraya başlayacaksın bu garanti.
    9. Son bir rica: Alırsan da iyi bak ve çok az kalan nadide bir parçaya sahip olduğunu unutma derim. Bu saygıyı hak ediyor çünkü.

    Saygılarımla...

  7. #26
    gokhan_205 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.087
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    306 ımdan önceki aracım 205 1.9 du kesinlikle tavsiye ederim beni hiçbir zaman üzmedi ama benım aracım ilk sahibi bayandan alınan bir araçtı sitedeki çoğu arkadaş bilir çok zevkli bir araba ve gerçektende çok çok nazlı bir araçtır
    ///Peugeot Sport
    Alıntı vtecburac Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    6 ya fena attım kanka

  8. #27
    ates - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2010
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    414
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı kowalski Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Selam. 2000 yılından 2012'ye kadar aralıksız aynı 205 GTI 1.9'u kullandım. Hatta şu anda benimkini alıp parlatıp cilalatıp 13.500 TL'ye satıyorlar. Şimdi gereksiz derecede fazla tecrübeye sahip bir 1.9 fanı olarak sana söyleyebileceklerim:
    1. Memlekette debimetresi açılmamış, kurcalanmamış araç olmadığı gibi, oynanmamış debimetre bile yok. Bir çoğunun içinde bizim küçük bir imzamız var. Dönüp dolaşıp sürekli elimize geçip duruyor.
    2. 205 GTI'larda alüminyum blok kullanılıyor. Peugeot'nun o yıllarda 205 GTI'larda kullandığı blok yaklaşık 20 yıllık ömür biçilen bir parça. Dolayısıyla aldığın aracın blok çatlak olması ya da çatlatmak üzere olması büyük bir ihtimal. Blok çatladığı anda maliyet: 2500-4000 TL arası. Ustaya ve parçalara göre değişiyor.
    3. Kullanımı alışkanlık isteyen ve 0 hata toleransı olan bir otomobildir. İnanamayacağın şekilde yol tutar ama bıraktı mıydı toplanması imkansızdır neredeyse. Zira limitleri çok yüksek bir otomobildir ama üst limiti yüksekken o limiti geçtiğin anda kendinle kalıyorsun. Bu sebepten kazalıdır bir çoğu. Hatta genelde arka akslarda sıkıntı vardır spin atıp kaldırıma çıktığı için.
    4.Öyle filtre takayım ses yapsın, millet baksın, vs gibi bir durum yok. Egzost sesi müthiştir ama hava filtresi taktığın anda gününe göre iyi de gidebilir kötü de onun bir garantisi yok. Genelde kaput içi çok dar olduğundan filtre iç orta kısımda kalır. Bu da sıcak hava girişi ve performans kaybı anlamına gelir.
    5. Benzin pompası arıza yapabiliyor. Mümkünse benzini diplemeden ve benzin ışığını görür görmez depoyu doldurmalısın.
    6. Frenlere alıştığın anda durmama sorununu çözersin. Ama ilk başta ayağın boşa gidermiş gibi bir durum var cidden. Alışana kadar panik olabilirsin.
    7. Oldukça uzun süre otomobil dergilerinde test sürüşleri yaptım. BMW'ler, Mini Cooper'lar, Amerikan'lar vs kullandım. Yeri geldi pistlere çıktım vs. Hayatımda 205 kadar tepkili, go kart hissi veren çok az araç gördüm. Bu kadar iyi bir şanzıman ve vites geçişi ise görmedim diyebilirim.
    8. Hastalıktır. Bir bulaşırsan benim gibi 13 14 senen oldu olacak diye bekleyerek geçebilir. Kendine has kokusu, sesi, hissiyatıyla karakter ötesi bir araçtır. Buna göre satın al ya da alma. Aldığın anda maceraya başlayacaksın bu garanti.
    9. Son bir rica: Alırsan da iyi bak ve çok az kalan nadide bir parçaya sahip olduğunu unutma derim. Bu saygıyı hak ediyor çünkü.

    Saygılarımla...
    abicim yazılarını tek tek okudum alıcagım zaman yanındayım beraber araba bulucaz Insallah bu gıdısle mart yada nısan ayında Allahın ıznıyle alıyo olucam

  9. #28
    atabay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2011
    Yaş
    49
    Şehir
    Shanghai/China
    Mesaj
    489
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    8. Hastalıktır. Bir bulaşırsan benim gibi 13 14 senen oldu olacak diye bekleyerek geçebilir. Kendine has kokusu, sesi, hissiyatıyla karakter ötesi bir araçtır. Buna göre satın al ya da alma. Aldığın anda maceraya başlayacaksın bu garanti.

    katılıyorum

  10. #29
    slowmotion - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    43
    Şehir
    Adana
    Mesaj
    3.926
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı kowalski Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Selam. 2000 yılından 2012'ye kadar aralıksız aynı 205 GTI 1.9'u kullandım. Hatta şu anda benimkini alıp parlatıp cilalatıp 13.500 TL'ye satıyorlar. Şimdi gereksiz derecede fazla tecrübeye sahip bir 1.9 fanı olarak sana söyleyebileceklerim:
    1. Memlekette debimetresi açılmamış, kurcalanmamış araç olmadığı gibi, oynanmamış debimetre bile yok. Bir çoğunun içinde bizim küçük bir imzamız var. Dönüp dolaşıp sürekli elimize geçip duruyor.
    2. 205 GTI'larda alüminyum blok kullanılıyor. Peugeot'nun o yıllarda 205 GTI'larda kullandığı blok yaklaşık 20 yıllık ömür biçilen bir parça. Dolayısıyla aldığın aracın blok çatlak olması ya da çatlatmak üzere olması büyük bir ihtimal. Blok çatladığı anda maliyet: 2500-4000 TL arası. Ustaya ve parçalara göre değişiyor.
    3. Kullanımı alışkanlık isteyen ve 0 hata toleransı olan bir otomobildir. İnanamayacağın şekilde yol tutar ama bıraktı mıydı toplanması imkansızdır neredeyse. Zira limitleri çok yüksek bir otomobildir ama üst limiti yüksekken o limiti geçtiğin anda kendinle kalıyorsun. Bu sebepten kazalıdır bir çoğu. Hatta genelde arka akslarda sıkıntı vardır spin atıp kaldırıma çıktığı için.
    4.Öyle filtre takayım ses yapsın, millet baksın, vs gibi bir durum yok. Egzost sesi müthiştir ama hava filtresi taktığın anda gününe göre iyi de gidebilir kötü de onun bir garantisi yok. Genelde kaput içi çok dar olduğundan filtre iç orta kısımda kalır. Bu da sıcak hava girişi ve performans kaybı anlamına gelir.
    5. Benzin pompası arıza yapabiliyor. Mümkünse benzini diplemeden ve benzin ışığını görür görmez depoyu doldurmalısın.
    6. Frenlere alıştığın anda durmama sorununu çözersin. Ama ilk başta ayağın boşa gidermiş gibi bir durum var cidden. Alışana kadar panik olabilirsin.
    7. Oldukça uzun süre otomobil dergilerinde test sürüşleri yaptım. BMW'ler, Mini Cooper'lar, Amerikan'lar vs kullandım. Yeri geldi pistlere çıktım vs. Hayatımda 205 kadar tepkili, go kart hissi veren çok az araç gördüm. Bu kadar iyi bir şanzıman ve vites geçişi ise görmedim diyebilirim.
    8. Hastalıktır. Bir bulaşırsan benim gibi 13 14 senen oldu olacak diye bekleyerek geçebilir. Kendine has kokusu, sesi, hissiyatıyla karakter ötesi bir araçtır. Buna göre satın al ya da alma. Aldığın anda maceraya başlayacaksın bu garanti.
    9. Son bir rica: Alırsan da iyi bak ve çok az kalan nadide bir parçaya sahip olduğunu unutma derim. Bu saygıyı hak ediyor çünkü.

    Saygılarımla...
    sizin aracı kıl payı kaçırdım hayırlısı olsun. 205ler üzmeye gelmez, bağımlılık yapar
    AmcaGolf 7,5 1,6 tdi

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •