hadi hayırlısı inşallah çözülür mevzu olmassa tüketici haklarına baş vurursun..
Printable View
hadi hayırlısı inşallah çözülür mevzu olmassa tüketici haklarına baş vurursun..
Teşekkür ederim abi inşallah çözülür yoksa kırıp atacam kulaklığı en sonunda göresim gelmiyor o derece canımı sıkıyor bu konu.. Yazık günah o kadar para verdik bir de....
ilk önce beats markasını kim getiriyorsa oraya tamir için göndermek zorundasınız. Eğer ordan tamir olmadan gelir veya biz bakmıyoruz diye geri gelirse o zaman hakem heyetine başvurursunuz.
Yok ben internetten mail attım sinirlendim şikayetimvar'a yazdımla bu işler olmaz ;) Tamir için gönderdiğinizde veya götürdüğünüzde size verilen servis kağıdını alın eğer servise bile almıyorlarsa iadeli taahhütlü olarak veya noter kanalı ile gönderin. Servisi aradığınızı ispat etmeniz gerekebilir.
Yapacağınız her adımı ispatlayacak belgeleriniz olsun.
Hakem heyetleri candır unutmayın hakkınızı kesinlikle korur.
Ama abi sorun şu ki ben tamire göndermek için yetkili bir yer bulamıyorum.. Hepsi topu birbirine atıyor. Yani muhattap bulamıyorum karşımda kulaklığı gönderecek, elimde kaldı öyle.. Garanti belgesi var ama, işe yaramıyor ki..
türkiyede beatzı getirten distirübütör şayet bu malı kendi getirmemişse ve beatsın apple gibi uluslar arası bir garantisi yoksa adamları bağlayan hiç bir şey yok.. o ürünü hp getirtmiş ise hp sorumludur o üründen..
ama hp makineyi kendi ithal edip kulaklıkları türkiye distiribütöründen tedarik etmişse yada etmese bile özel bir anlaşma yapmışsa bu kulaklıkların garantisi senin altındadır diye falan o zaman iş değişir ama pek sanmıyorum.. o kulaklıklar bilgisayarla beraber paket halinde gelmişdir diye düşünüyorum..
Öncelikle yardımcı olmaya çalıştığınız için teşekkürler. Ürün orjinal kutusunda gelmişti :) Garanti belgesin de Mer-Sa elektronik ürünler tarafından Hp adına ithal ettirilmiş gibi gözüküyor. Şikayet var sitesine hp hakkında yazdım, yarın bir de telefondan hp yi arayacağım eğer onlar da topu başkasına atarsa dayanamıcam telefonda girişicem ana avrat en sonunda....
ana avrata gerek yok onlara tüketici mahkemesine gidiceğini söyle ve tüketici mahkemesine başvur sakin olursan kazanırsın :) ama gerek kalıcağını sanmıyorum hallediceklerdir hp büyük firmadır böyle şeylerle kendini rezil etmemsi lazım.
Teşekkürler inşallah hayırlı haberlerle dönerim :)
hocam 3 senedir beats kullanıyorum in ier olsun pro olsun hiç sorun yaşamadım sende şansızlık varmış sanırım =)
Valla hocam sorma ya :D 7 liralık bir kulaklık aldım vuruyom kırbacı kulanıyom her türlü tık yok :D Beats e kibar davrandık bozuldu alet :)
Hocam senin muhattabın bimeks. Bimeks kime gönderirse göndersin garantiyi aslında o veriyor.
Örnek Ben Sennheiser kulaklık aldım Satürnden. Tam 2 kere götürdüm sol kulaklıkda ses gitmesinden dolayı 2 kere de yeni kulaklık verdiler. Hiç distrübütörüne filan da götürmedim. Ben oraya götürdüm orası halletti. Bu media markta da böyle. Bimekse sizsiniz benim muhattabım mahkemeye vereceğim de bakalım neler oluyor.
Aksilik Bimekste' de beats marka kulaklık satılmıyor :D Bakalım yarın hp yi arıyacağım ne diyecekler :) Bimeks i bugün aradım geri dönüş yaptılar bana sizin hp ile görüşmeniz lazım diye :)
Valla ne karışık konu arkadaş avrupa birliği müzakerelerini geçti yahu :D
benim bildiğim satürn bazı ürünleri direk kendi ithal ediyor öyle olursa zaten o ürünün garanticisi kendi olmak zorunda.. ama yerel distirübitörden ürün alıp sadece aracı olarak satan marketlerde aracı marketin ana distirübütöre yönlendirmesi çok doğal..aslında kendide direk değiştirebilir müşteri memnuniyeti açısından ama elinde o ürün yoksa yada satışını durdurmuşsa ithalatçı ana firmaya yönlendirmesi çok doğal.
Satici ve ithalatci birlikte sorumlu.tuketiciye karsi istediginizden talep edin. Bimeks daha mantikli.gibi yeninurun yada bedel iadesi isteyin
Mahkemeye basvuramazsiniz once hakem heyeti zorunlu
Şikayetvar.com eniştemin Sony marka cep telefonu bozuldu aldığı yer pek ilgilenmedi ilgilendi fakat yeniden bozuldu sonra ilgilenmedi direk şikayetvar'a mesaj yazdı ama baya kovaladı arkasını bırakmadı teknosa ürünün parasını teknosa hediye çeki olarak iade etti.
Şikayetvar.com iyidir
o kulaklkla hp nin ilgilenmesi gerekiyor
ürün ile verilen herşey mause kablo şarj aleti vs vs hepsi firma tarafından 2 yıl boyunca garantiye sokulmak zorunda
direk mahkemeye verin siz bimeksi veriyorsunuz onlarda hp den alıyorlar zaten
Hacı mahkemeyle uğraşırmaz ekpertiz falan giriyor işin içine bildiğim kadarıyla,ver şikayetvar'a zaten koskoca bimeks masumda olsa bi kulaklık için uğraşmaz halleder ama azıcık kovalamak ve peşini bırakmamak gerekiyor...
Bildiğim kadarıyla radyo istasyonu falan firmayı arıyor ve eğer durumu çözmezseniz radyoda konusunu açar konuşuruz gibi bir uyarıda bulunuyor sanırım fakat şahsen ben birebir bilmiyorum sadece duydum belki yanlış bilgidir...
ben yarın şu hp nin sahadaki yetkilileriyle bi goruşeyim ya boşuna sağla solla uğraşma