bir dahaki incelemem 2007 picanto olacak.
Kisa zamanda da accent blue inceleyecegim.
Printable View
bir dahaki incelemem 2007 picanto olacak.
Kisa zamanda da accent blue inceleyecegim.
Bugün Budget bana dolu bir Focus dizel verdi. İzmir'den Aliağa'ya gittim dönüşte biraz şehir içinde de gezerek akşam üstü havaalanına aracı bıraktım.
Üzerinde hız sınırlandırıcısı ve sabitleyicisi vardı, valla o hız sınırlandırıcı resmen hayat kurtarıyor. Hoş yol boyu hiç radar yoktu sadece tünellerdeki kameralar vardı. Ama tabelalar ne gösteriyorsa o hıza göre limitörü ayarlarak kullandım, sistemin kullanımı inanılmaz kolay ve zevkli, gaz pedalına abanmadıkça limitör devre dışı kalmıyor.
5 sene önce bir kaç günlüğüne C4 sedan kullanmıştım, onda da bu sistemden vardı ama aracın düğme manyağı sabit göbekli direksiyonu yüzünden alışana kadar neredeydi lan bu hız sınırlayıcının düğmesi diye düğme grubuna bakıp duruyordum.
2farklı kişi aynı araç aynı hız sabitleyicisi 2 farklı yorum :)
Ranthor
Alıntı:
Yalnız hız limiti fonksiyonun kullanmak çok meşakatli, bir sürü tuş var, belli sırayla basacaksın filan. Olmamış, gidin daha basitini yapın. 90 km/h ye sabitlicem diye sinir hastası yapacaktı beni.
+ olarak arkada otururken de (boy = 191) tavan ciddi dar kalıyor sınıfına göre ve araç içi çok basık, karanlık, kısaca klostrofobik durumda.
ön konsolu ise hiç söylemeyeceğim ben de, konsol kucakta hissiyatı çok çok kötü bir durum ve iç hacimden de ciddi derecede çalıyor.
yol sesi alıyor, yol tutuşu sınıf ortalamasına göre ciddi iyi ancak bir focus1 değil yine de :D
hacı 225/45R17 lastik ebatı + spor süspansiyonu olupta en yol tutmayan C sınıfı arabadır benim gözümde Bravo, satışta görevli olan yanımızda gelen kız sinir krizi geçirmişti. Ayrıca döşeme (koltuk) kalitesi ciddi kötü, testimi bitirip arkadaşa verirken arkaya geçtim, ayağım sürücü koltuğuna sürtüp döşeme dikişlerini attırdı / yırttı resmen, bunu yapan spor ayakkabı..
performans olarak konuşmuyorum bile 1.6 120hp mjet 2500 devirde kafayı kaldırıp 3500 devirde indiriyordu, acayip zevksiz gelmişti o zaman.. 14.4.2008 tam tarihi :)
eski kasa daha iyidi;)
Anlatım tarzınız ve paylaşımınız için teşkkürler Ozan Bey...
Hakan abi C4 'ün hız sabitleyici daha kolay diğerlerine göre hiç değilse sabit bir yerde bekliyor direksiyonla sağa sola dönmüyor
Yiğidi öldür ama hakkını yeme :) tamam fiat markasından dolayı önyargılar olabilir ama gerek yol tutuşu gerek sport kırmızı nubuk koltuklarıyla oldukça yeterli bir araç bravo c sınıfı için.Arka koltuk konusunda haklısın , insan cidden daralıyor arkada otururken.Haa performans olarak mı , 1.6 dizeller arasında nefes keser :)