User Tag List

Sayfa 9/33 İlkİlk ... 789101119 ... SonSon
625 sonuçtan 153 ile 171 arası

Konu: Shell V-Power Nitro+

  1. #153
    ghibli06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2009
    Yaş
    50
    Şehir
    Ankara, Çayyolu
    Mesaj
    10.560
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    129 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı gurcell Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Yok abi yakitin yuzde 25i o
    %80-100 gasoline diyor ama, %25 toluene üzerine %5 ethanol falan, deli bir şey çıkması lazım
    Ne Mutlu Türk'üm Diyene...

    http://kocmardogaltas.wix.com/kocmar

  2. #154
    TechTurkey Ranthor - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 1970
    Yaş
    43
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    6.317
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    100 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    yuzdr kaç katki koyabilir ki adamlar. Bir kac budin döküyordu adamlar. 1% anca
    Built to fall....

  3. #155
    Gunes G. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    1.249
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Preparatın tanımı : Karbon numaraları başlıca C4 ila C12 aralığında olan
    parafinler,sikloparafinler, aromatik ve olefinik
    hidrokarbonlardan (maksimum %1oranında (hacimce) benzen
    dahil) oluşan kompleks hidrokarbon karışımı. Metil üç butil eter
    (MTBE) ve diğer eterleri de içerebilen oksijenlenmiş
    hidrokarbonlar içerir. Etanol ve diğer alkoller dahil
    oksijenlenmiş hidrokarbonlar içerir. Her biri hacimce <%0,1
    oranınında olmak üzere birkaç katkı maddesi içerebilir.

    YANI YAKIT OLARAK SATILAN URUNUN ICINDEKILER BUNLAR:

    Gasoline, low
    boiling point
    naphtha
    80,00 - 100,00 %

    Methyl tertiary
    butyl ether
    0,00 - 15,00 %

    Ethanol
    0,00 - 5,00 %

    Zaten bunlari toplayinca 80+15+5 ya da 100+0+0 gibi %100'e ulasiyoruz. Katkilar bunun uzerine ekleniyor ve her biri hacimce <%0.1 oraninda olmak durumunda. *(yukarida yaziyor)


    BURDAN ITIBAREN YAZANLAR KATKILARIN ICERIGI:

    BEVAT (almancadan cevirirken unutmuslar, bevatten including yani icermek demek almancada, muhtemelen basinda katki maddeleri yaziyordu, onu tamamen silmisler sagolsunlar, carsi pazar karismis tabi)

    Toluene
    5,00 - 25,00 %

    Ksilen
    5,00 - 25,00 %

    Cyclohexane
    1,00 - 5,00 %

    Etilbenzen
    1,00 - 5,00 %

    n-Hexane
    0,00 - < 5,00 %

    Trimethylbenzene,
    all isomers
    0,00 - 5,00 %

    Naphthalene
    0,00 - 0,50 %

    Kümen
    0,00 - 0,50 %

    hatta bundan sonrada demis ki:
    "Ek Bilgi : Vergi durumunu belirtmek ve yolsuzluğu önlemek için boya ve
    işaretler kullanılabilir."

    Yani bunlarin uzerine marker'da ekliyoruz ona gore.


    Gursel'in fantazi guzeldi ama %25 toluene
    You call it turbo lag , i call it foreplay ...

  4. #156
    TechTurkey Dragger - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2006
    Yaş
    47
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    16.074
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    147 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Diesel aldım çok farkını göremedim, 97 de alıp deneyeceğim.
    @premiumparts / www.premiumpartstr.com

    Premium Brands & Special Cars

    OZ RACING · SPARCO · MSW by OZ · AEM · K&N · EIBACH

  5. #157
    ToyGun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2013
    Yaş
    34
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    126
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    2010 Lancer 1.5 MT aracım ile heves ettim, Nitro+ aldım. 20 km yol geldim şehir içi, çok bir şey hissetmediğim.
    Bir aksilik çıkmaz ise yarın 750km uzun yol durumu var, bakalım bir değişiklik olacak mı.

  6. #158
    35AR5226 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2013
    Yaş
    30
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    791
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bende dün dizel aldım bakcaz artık
    1.5 dci AR Kangoo ..DSG Burak..


    Facebook; Burak İrem canoğlu

  7. #159
    TechTurkey Ranthor - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 1970
    Yaş
    43
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    6.317
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    100 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    katıklar binde birden bile az yani, 10 ton yani 10 000 kg , 100 000 litre bir tanker de maksimum 100 litre katkı olabiliyor.
    Built to fall....

  8. #160

    Üyelik
    Mar 2012
    Yaş
    50
    Şehir
    Muğla
    Mesaj
    290
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Anlamadığım bir konu;
    Sizler demiyormusunuz aracın map ı o yakıta göre ayarlı değilse performans alamazsınız diye..???

    Nitro olsa ne nitrometan olsa ne? Bana göre..

  9. #161

    Üyelik
    May 2013
    Yaş
    33
    Şehir
    06/34
    Mesaj
    36
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    2011 sti ayarimiz depo basina 7 litre alkole gore ayarliydi. IDCm bu arada bu kadar alkolle 100 un ustundeydi yani alkolu max degerde kullabiyodum. Alkolum bitmisti bugun tekrar alkol aldiktan sonra nitro denym dedim. Gittim onceki orana gore 6,5 litre alkol uzerine gereken benzini koydurdum shellden. Gazladigimda full boostta afr 12.5 gibi bi degerde sabit fakir kaldi(normalde istanbul ayarima gore 10.8 lere falan duserek geliyodu) ankarada da o civarlardaydi hep. Sonra ustune depoyu fulledim yaklasik 80 tlye (15 16 litre arasi). Bu seferafr de 11.8 fln gormeye basladim ama yine hemen 12.3-12.4 e cikip sabitleniyodu. Hic o kadar sabit gormedm ben afr yi. Rolantide de 14.9 15 civarlarinda. Yarin yuregir abiyle konusup tekrar ne olup bittigini ogrenmeye caliscam. Olmadi torka gitcem tekrar ne olup bittigini yazarim

  10. #162

    Üyelik
    May 2013
    Yaş
    33
    Şehir
    06/34
    Mesaj
    36
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bu arada istanbulda benzinimi hep ya zekeriyakoy bp turkiyenin istasyonundan 97 ya da mehmetcik opetten,97 ankarada da ya sasmazin ordaki istanbul yolundaki shellden 97 ya da bilkent shellden 97 aliyodum. Bugun once sasmazin ordakishellden aldim sonra diger 80 tl yi bilkentten. Biraz karisti anlicaginiz

  11. #163

    Üyelik
    May 2010
    Şehir
    ANTALYA
    Mesaj
    4.121
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bıraz zengındemı kaldı ne afr anlamadım

  12. #164
    ghibli06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2009
    Yaş
    50
    Şehir
    Ankara, Çayyolu
    Mesaj
    10.560
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    129 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Orkun_06 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bıraz zengındemı kaldı ne afr anlamadım
    bende zenginde kaldı, 2.0 bi turbo...
    Ne Mutlu Türk'üm Diyene...

    http://kocmardogaltas.wix.com/kocmar

  13. #165
    Maxiboost - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    40
    Şehir
    Bursa
    Mesaj
    4.266
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Frequency_48 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Anlamadığım bir konu;
    Sizler demiyormusunuz aracın map ı o yakıta göre ayarlı değilse performans alamazsınız diye..???

    Nitro olsa ne nitrometan olsa ne? Bana göre..
    Nasil yapildigiyla alakali bu tarz durumlar icin tolerans birakildiysa o toleranslar (correctionlar) icinde beyin en uygun hava yakit ve avans durumunu ayarlar. Yani kaliteli yakit aldiginizda arada 1-2 oktan oynarsa beyin o 1-2 oktani kullanir ama kalkipta 10-15 oktan fark varsa tabi o yakitin potabsiyelini kullanamazsiniz. Bu dedigim ozellik standart araclarda bile var havanin sogukluguna, sicakligina, yakitin kalitesine gore aracin durumunu ayarliyor zaten araclar. Bazilarinda ayarlayamayacagi kadar kotuyse durum direk en guvenli map e gecer. Ariza lambasi yanar, bazim arkalarda limp mode diye gecer vs

  14. #166

    Üyelik
    May 2010
    Şehir
    ANTALYA
    Mesaj
    4.121
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ghibli06 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bende zenginde kaldı, 2.0 bi turbo...
    200tl yakıtta sonlarına doğru baktım 10.3-10.5 gıbı ,bp ıyıydı sanık bılemedım

  15. #167

    Üyelik
    Mar 2012
    Yaş
    50
    Şehir
    Muğla
    Mesaj
    290
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Maxiboost Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Nasil yapildigiyla alakali bu tarz durumlar icin tolerans birakildiysa o toleranslar (correctionlar) icinde beyin en uygun hava yakit ve avans durumunu ayarlar. Yani kaliteli yakit aldiginizda arada 1-2 oktan oynarsa beyin o 1-2 oktani kullanir ama kalkipta 10-15 oktan fark varsa tabi o yakitin potabsiyelini kullanamazsiniz. Bu dedigim ozellik standart araclarda bile var havanin sogukluguna, sicakligina, yakitin kalitesine gore aracin durumunu ayarliyor zaten araclar. Bazilarinda ayarlayamayacagi kadar kotuyse durum direk en guvenli map e gecer. Ariza lambasi yanar, bazim arkalarda limp mode diye gecer vs

    Valla benım araç araştırdım map 89 oktana göre yazılmış. Sıkıştırmayı 8 den 8,5 yaptık pistonlarla. Türkiyedeki 95 oktanda 93,2 oktana denk geliyormuş globalde.
    Alıyorum fuel save 95 bakıyorum keyfime.. Bakarsan bana tam uyanda 95 oktan..
    97 aldığım zaman baya az km yapıyorum..

    Araç çok çok yüklü değilse bence standart veya standarta yakın araçlarda hiç bir fayda olmayacaktır..

  16. #168
    Kadyr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    8.784
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    14 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bugun aldim tabi fark gormemek normal depoda normal euro dizelvardi zaten.ilerleyen zamanalrda anlariz artik depo ful nitro ile dolunca cekis degisirse anlarim.

  17. #169
    VWci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2006
    Yaş
    47
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.766
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Frequency_48 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Valla benım araç araştırdım map 89 oktana göre yazılmış. Sıkıştırmayı 8 den 8,5 yaptık pistonlarla. Türkiyedeki 95 oktanda 93,2 oktana denk geliyormuş globalde.
    Alıyorum fuel save 95 bakıyorum keyfime.. Bakarsan bana tam uyanda 95 oktan..
    97 aldığım zaman baya az km yapıyorum..

    Araç çok çok yüklü değilse bence standart veya standarta yakın araçlarda hiç bir fayda olmayacaktır..
    Turkiye'deki 95 oktan (85+95=180/2) abdnin 90 oktanına denktir.

    Eğer 97 oktan alırsanız onun da tüprastan premium 95 oktan benzinden yapıldığını var sayarsak 86+97=183/2= 91.5 oktana denk olur.

    ABD'nin 93 oktanı bizim için 100 oktana denk.
    Men plan God laughs...
    I have reset it....Aal izz well....
    Alıntı Posrche 959 Driver's Manual Nickli Üyeden Alıntı
    Even the Porsche 959 is subject to the laws of physics.

  18. #170
    1.6 VTi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    1.682
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    85+95=180/2
    86+97=183/2

    Bu hesaplardaki "85" ve "86" değerleri neyi temsil ediyor ?
    Beni sallamayanları ARTIK ben de sallamıyorum. Muhattap olmaya tenezzül etmeyenlere selam olsun, siz olmasanız da olur, GERÇEK DOSTLARIM bana yeter.

  19. #171
    onursumer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    18.455
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    65 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    nitroyu deniyorum birkaçzamadndır picantoda ilk gozlemlediğim kesinlikle daha sarsıntısız çalışıyor

    2. si ve en sevdiğim 5. vites düşük devirde kesinlikle eski vibrasyon ve çekmeme olayı yok ciddi anlamda alt devirlerim sarsıntısız ve sessiz oldu

    ilk defa shell in bir yakıtını sevdim gtl için aynı yorumu yapamamıştım

    psn&Live id: onursumer
    135
    ├┼┼╕
    246R

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •