ilk sattığım müşterimde böyle bir sorun vardı. Bunu engellemenin telefon içerisinde bir ayar ile yolu vardı ama hatırlayamıyorum.. Biraz araştırırsan bulabileceğini tahmin ediyorum..
Printable View
ne gerek var o zaman para verip arızayı yaptırdıktan sonra garantili telefon almaya, en pahalı arıza kaç lira tutarki saçmalıktan başka bişey değil
Hayatımda bir kez garantili telefon aldım durduk yere kapanıp geri açılıyordu nokia e72 di o zamanlarda. Garantiye gönderdim kullanıcı hatası dediler neyse dedim üstelemeyeyim, yaptırdım parasını vererek geri gönderirken kargoda paramparça oldu benimde işim yoğundu kutuyu açmadan imzaladım aldım kargocu dan, içini açtım ki telefon tuzla buz... Bir daha yemin ettim garantili tel almam o günden sonra hep yurt dışı. Arada imei kapanma sorunundan başka gram sorun yaşamadım bugüne kadar yıllardır paramda cebimde kaldı oh mis.
g.tümüze girdi yani 2 bin tl
fiyatı zaten bende anlamadım. Semte gore degısıklıkmı esneklıkmı yapıyor nedır. Samsungun umranıyedekı yetkılı servısınde s3 için 400 dedı bir başka servis 500 fiyat çekti. En guzelı bıraz daha beklemek cunkı ekran fıyatları s3 ler ıcın konusuyorum dusecek dendı.
Telefonum sürekli restart atıyordu sonra tuş takımı kapalı iken tuşların izi ekranda çıktı arka kapakta zerre çizik yokken komple soyuldu.
Aynı süreci yasadım, turkcell evden cihazı alıp basarıya götürdü, 19 gün bekletip 450tl masraf çıkardılar ama ne olduğu belli değil tekrar başarıya yada başka bir yetkili servise girdi aynı şey.
Bu arada samsung tr yi aradım Teldeki kız daha dinlemeden o kullanıcı hatası dedi :)
Şikayetim coma yazdım, tel 2 kere çaldı kapandı, bir dahaki ulaşım 3 hafta içinde oluyormuş :) arayıp imei istediler sonra sonuc yok.
Bunlar genel düzen herkese aynı numarayı yapıyorlarmış, samsung tr de çalışan arkadasımı aradım, durumu izah etti kendi servis ağlarını kurmaya çalışıyorlarmış,
Telefonu kapadım, samsung tr aradı sorun yaşamısınız 1-2 saate size en yakın samsung Servisi'ne gidin dedi çamaşır makinesi filan tamir eden yer :)
Ertesi gün aradalılar cihaz işleme alındı bilgisi geldi takiben sonraki gün yeni cihaz geldi gelin alın dediler :):):):):)
Özet: arkadaşınız yoksa samsung almayın yada bozulunca atın :):):)
bugün aradılar samsung merkezden onlarda kem küm demeye başladı suratına kapattım. sonra telefonu verdiğim yere gittim biraz bağrış çağrış ama bayan olduğu için fazla büyütemedim sanki bile bile bayan koymuşlar hep bankolara.. telefonu aldım kaymakamlıklarda hakem heyeti oluyomuş onlara gidicem itiraz için bakalım bide böyle arıcam hakkımı. ama ne olursa olsun bırakmıcam bu işin peşini çünkü çarpmadım düşürmedim kendi kendine oldu. sonuç olarakta kullanıcı hatası ana kart darbe almış diyince zoruma gitti.
her zaman bir telefon uzağındayım :D :D
bende bugün servise verdim
önce şarj %80 doldu gece şarjda bıraktım sabah %4 dü hiç dolmadı bugün kapandı bi daha açılmadı :D
bakalım neyle karşılaşıcam
eğer şuan hiçbi şekilde açılmıyosa aynı sorun seninde
Cihaz ölmüş, Androidlerde ölüm denen bi olay var. Banada bir arkdas söylemişti. Garantiden değişicek cihazının, Peşini kovalayın. Değiştirmek zorundalar.
inşallah başka bişeydendir halolur seninkisi. yoksa 459 ila 520 lira arası fiyat çıkarcaklar. sıkıntılı bi durum elin kolun bağlı resmen.
Sıfır telefon alırken 30-40 fazla verip kasko yaptırmak en mantıklısı. Note 2 telefonum merdivenlerden düşüp ekranı tuzla buz olunca anladım ne kadar yararlı olduğunu. 500 küsür + işçilik gibi bir fiyat vermişlerdi, kaskom olduğu için ücret ödemeden ekranı değiştirdiler.