işte bu :D :D
Printable View
Geçen sene bir tanıdığım otomatiğini bir bayandan alıp manuele çevirmişti daha sonra yazılım varex filan uyguladı motor yaptırdı, baktı olcak gibi değil hep yiyor oda sattı.
Sonuç olarak memnun kalmadı.
Konu hortlamış madem bizde deneyim ve tecrübelerimizi ekleyelim sonuçta aramalarda çıkıyor.Ben önce iki farklı Crx sonrasında, g4 prelude aldım tr deki en temiz bir kaç prelude den bir tanesi idi sattım bir hafta sonra g5 prelude aldım 97 model siyah aldığımda 210binde idi şu an 220 binde bir sıkıntısı yok olduğunda da yaptırıyorum. Civic ile mukayese götürmeyecek bir araba, parası ve zamanı olan binsin kolay bir araba değil. Çok tutulmamış diye yazılmış eski zamanlarda e tabiki öyle hissedilir çünkü 97-98 türkiyeye toplam 101 adet girmiş bir arabadan bahsediyorsun şimdi kaç tane kalmış bir daha saymak lazım. Bende dört kapılı aile modeli üretimi olan 2 kapı hiç bir arabaya binmedim şükür. dikiz aynasına baktığımda ne olduğunu anlamak gerek 4 kapımııı 2 kapımı ;) Şanzumanı ise iki tip accord şanzumanı ile manuele çevirilebiliyor birisi uzun birisi kısa şanzuman sonu 5 ile biten şanzuman kodları mesela p2c5 accord şanzumanı kısa şanzuman oluyor 1den ikiye atarken vtec altı kalıyor ama onun dışında tüm viteslerde vtec yakalıyor. henüz böyle bir projem yok ama arıza verdiği zaman revize ettireceğim paraya manuel yapabiliyorum. Bir kere güven hissi çok fazla konforlu ve uzun yolda yormayan bir yapısı var vites araları biraz uzun gibi ama zamanına göre gayet keyifli bir araba. Alt takım ile ilgili her parçasını buluyorsun yan sanayi olarak. Kaporta aksamını bulamazsın az sayıda olduğu için getiren olmuyor. Servis ateş pahası ve 3 ay zaman istiyor. Ebay de çok fazla parçası var sadece amerika değil avrupada da uygun fiyatlı bulabiliyorsun. 2.2Vti Vtec AT 185hp lik bir motora sahip ama manuel olduğunda çok şey değişiyor. Sorusu olanlara yardımcı olurum.