aslında neden değiştiği ve hangi aracın değiştiğide onemli olmuş oluyor bu durumda :)
Printable View
Trameri temizse fiyat normal bence...
normal fiyat :)
http://www.cars.com/vehicledetail/de...52/overview/#1
normal normal , okadar cok alismisiz ki duzulmeye , bu memlekette hersey normal ...
Iyi 20.000$ daha koy ustune ...
Uyguna bile gitmis milletimiz sever böyle seyleri:)
gerçekten herşeye eyvallah kıymetli pek örneği kalmadı vs. ama 400 bin TL olacak kadarda değil
Vay be normal diyen kaç kişi varmış :)
Way arkadas nasıl bır normalmiş, adama gulerler bu paraya bu aracı alırsan. standart ınsan ıcın konusuyorum, bu aracı alanında bu forumlarda ısı olacagını sanmıyorum.
Babamın lafıdır hep hosuma gıtmıstır ''eskiye binilmez, yetim s..ilmez '' oglum der herzaman sonuna kadarda dogru kanımca:)
150 binlik arabaya 300 bin vergi . Teşekkürler Türkiye m
Şimdi bence bir arabanın bu paraları etmesi ve efsane ama halk dilinde değil gerçekten değerli bir araba olması için kasasinin kendine has olması gerekir. E30 m3 ne bileyim mercedes 190 evo bence değiller neden? Çünkü sase numarasına bakmadan çok iyi bir resterasyonla 316 bmw den m3 yapabilirsiniz! Bence eski arabalar olarak efsane ilk aklıma gelenler ; bmw 850 , bmw m1, supra , r32 , r33 , r34 , Fd3 rx7 , 3000 gt , Lancia Delta integrale , nsx vs kendine has kasaları ve aynı model başka bir kasayla taklit edilemeyecek modellerdir. Efsane olmaları illa yüz milyarlara satılacak anlamına da gelmez. Çok Extreme spor arabaları yazmadım yoksa kendine has çok efsane araba var.
bildiğim kadarıyla satılmaması için astonomik rakam isteniyor, karşı taraf kabul ediyor. ama emin değilim sadece duyduğum birşey
Bana ezel beri aynı kasanın 4 kapısı olan araba özel gelmiyor
Piyasayı bilen biliyor, zaten türkiye'de 3-5 tane var, gecen gün oguzhan kardesim konusurken tanık oldum, 150 euro ya satıldı bir tanesi 10 gün falan oluyor.
Yahu arkadaş bu arabadan dünyada şu kadar var diyoruz, şu kadarı pert oldu, bu kadarı kaldı diyoruz onunda zilyonda biri Türkiye'ye girdi diyoruz. Kaldı ki Türkiye pazarı için E30 bambaşka bir araçtır. Almanya'da Amerika'da ucuzmuş değilmiş kime ne. Bu konuya yazanların hiç birinin bindiği arabalar dünyanın hiç bir yerinde bu paraları etmiyor ki zaten. Arabistan'da 40 50 milyara Supralar var. Hadi bir çılgınlık yapıp 40 50 ye siz verin piyasa düşsün o zaman :)
Tabi işin şakası bir yana bugün sokakta gördüğünüz Bmwler nasıl var biliyor musunuz? E30 sayesinde. Bu model bu markayı ayakta tuttu bugünlere getirdi. Bir markanın en özel kasasının en özel serisinden bahsediyoruz. Bırakalım da o kadar fiyatı olsun. Eski 512TR Ferrari'nin, DeTomaso Pantera'nın, Diablo SV yada Countach'ın çok para etmesiyle bu aracın çok para etmesi tamamen muadil bir durumdur. 145 bine satılmayacağını tahmin ediyordum ancak 100k Euro civarının altına E30 M3 hayal olur. Kaldı ki Cecotto, Evo 1, Evo 2 saymıyorum.
Türkiye şartlarında şaşılacak bir şey varsa vergilendirmeye şaşıralım. Aynı fiyat araba orada bu fiyat iken burada bu fiyatmış sisteme bak diyelim. Ama arabanın fiyatına şaşırmayalım bence :) Açık konuşayım 403 km'de 89 E30 M3 kaza bela bir gün olur da elime geçerse inşallah 1M Euro fiyat koyarım :)