User Tag List

13 sonuçtan 1 ile 13 arası

Konu: Ankara Kutup Samsung Bayilerinin aslı nedir? Başına böyle bir olay gelen oldu mu?

  1. #1
    berko - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2012
    Yaş
    37
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    540
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Ankara Kutup Samsung Bayilerinin aslı nedir? Başına böyle bir olay gelen oldu mu?

    Ankarada her avm'de gördüğümüz kutup ticarete ait samsung bayilerinin aslını bilen var mı? Kutup ticaret yetkili samsung satıcısı mı yoksa samsung tabelası altında ithalatçılık yapan bir elektronik mağazası mı? Aşağıda anlattığım olay üzerine hangi statüde olduğunu çözemedim ne şimdi nasıl bir yol izlemem gerektiğini bilmiyorum. Yardımcı olabilecek arkadaşlar varsa önerilerini bekliyorum.

    Nişanlım 1.5 sene önce Samsung tabelası altında satış yapan kutup ticaret bayiden S4 telefon aldı. Telefonu alırken teyit etmek amaçlı Samsung Türkiye garantili olup olmadığını sorduğunda Samsung Türkiye garantili demişler.(Elektonik mağazalarda ithalatçı garantisiyle satılandan daha fazla para vererek alındı) Bizim burdaki hatamız telefonun garantisini falan sorgulamadık pek Samsung bayisinden alındı diye. 2 ay önce telefonun sim kartı görmemeye başladı ve telefonun kutusunu istedim kendisinden. Bir baktım ki telefon teknoeksper diye bir ithalatçı firma garantisinde.

    Neyse ben telefonun alınığı yere evraklarımla gittim. Telefonun garanti işlemlerini onlar mı halledecek, yoksa benim mi yaptırmam gerekli diye sordum. Onlar da telefonun kutusuna baktılar ve telaşlı bir şekilde bunu buradan mı aldınız emin misiniz dediler. Tek kişi de değil 2 kişi sordu bunu mağazada ve bu durum beni kıllandırdı. Sonra faturayı gösterdim, kendi aralarında nasıl olur falan diye mırıldandılar. Bana sonra tanıdıkları bir servise götürmemi ve ben giderken servise haber vereceklerini söylediler. Ben de telefonun samsung yetkili servisinde yapılmasını istediğimi söyledim. O zaman faturayı ve kutusunu kesinlikle göstermeden yetkili serviste yaptırabileceğimi söylediler. Sadece tanıdık servise gidersem işlemim kısalacakmış yoksa uzun sürermiş. Ben de salağım ya yedim dediklerini neyse servise bu durumun aslını sormaya ve telefonun Türkiye garantisi altında olmadığının bir belgesini almak için gittim. Belgeyi aldım öncelikle.
    Sonra kutup müşteri hizmetlerini aradım ama beklediğim gibi laubali bir tavırla size satış yapan elemanın ne dediğini nereden bilelim, şuan gittiğiniz mağazamızdaki elemanlar daha yeni, bilmiyorlar falan diyerek başından savdı beni. Bunun üzerine Samsung Türkiyeyi arayarak kutup ticaretin yetkili samsung satıcısı olduğunu ve samsung Türkiye garantili ürünler satmak zorunda olduğunu teyit ettim. Hemen sonrasında da olayı anlatarak şikayet formu oluşturdum. 2 hafta süren telefon görüşmelerinden sonra beni aradılar ve kutupa gerekli bilgiyi verdiklerini ve beni arayacağını söylediler. 15 dkka sonra beni arayan kutup temsilcisi samsungun müşterinizi ithalatçı firmaya yönlendirin dediğini ve ithalatçı firma sevisine gitmem gerektiğini söylediler. Neyse dedim bu kadar uğraşacağıma orda yaptırır kurtulurum. Gittim teknoekspere ve gerçekten merdiven altı diye tabir edilen bir yere telefonu bıraktım. 15 gün sonra telefonda ezik olmamasına ve bugüne kadar düşmemesine rağmen bana darbeye bağlı anakartta sorun var tamiri 850 tl dediler. Ben böyle birşey diyeceklerinden emindim. Telefonu açtığını ve bu sorunu nasıl bulduğunu kanıtla bana dedim mal olup kaldılar, bir şey demediler ama sonrasında ben biraz daha çıkışınca tüketici haklarına gidebilirsiniz istediğinizi yapabilirsiniz dediler laubali bir şekilde. Hemen kutupu arayıp derdimi tekrar anlattım ve çözülmemesi halinde dava açacağımı söyledim. Yardımcı olacaklarını ve sorunu çözeceklerini ilettiler bana. VEEE bugün müthiş çözüm geldi. Telefonu götürün indirimli tamir etsinler dendi. Ben diyorum Samsung tabelası altında Samsung Türkiye garantili diye sattığın telefon hem yetkili servis garantili değil hem de yönlendirdiğin ithalatçı bakmıyor, onlar da bana pişkin pişkin oraya götürün hala diyorlar. Hayır o bişey değil de karşısındaki insanı salak yerine koyuyorlar. Yarın bir daha Samsung türkiyeyi arayacağım ama çok umutlu değilim. Tüketici haklarına mı gitmek yoksa samsung global'e mail mi atmak daha sonuç odaklı olur? Ne yapmalıyım nasıl bir yol izlemeliyim?

    Sıradan bir oto galerinin bmw ithal edip borusanla aynı bmw tabelası asarak satış yapması gibi bir durum var.

  2. #2
    Sert@ç - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    33
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    4.139
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Kutupların hepsi istanbulbilişimin reel sabit mağazalı yeri gibi birşey
    Yani paralel ithalat firması
    Kesinlikle distirbütörden alıp satış yapan bi yer değil...
    Alıntı hakotech Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    3 tane daha konu acarsan magnumdan lamboyu kazanıcaksın hemde yalamadan..

  3. #3
    AhmetKadir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    38
    Şehir
    55-Bafra
    Mesaj
    2.381
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    18 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    samsung un kendısı bıle her turlu arızada kıvırmaya calısıyor, bu yasadıklarınız hıc sasırtmadı benı. Allah yardımcınız olsun...

  4. #4
    onursumer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    18.463
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    65 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Samsung bayileri samsung turkiye ithalati urun satar fakat cok ince bir detay var

    Bu bahsettiginiz neden basiniza geliyor cok basit daha cok kazanma hirsi

    Mesela s4 yeni cikti samsung turkiyeden 1200tl ye aliyor lansman liste satis fiyati 1300 urun basina 100tl kazaniyor ve adet temin sikintisi yasayabiliyor

    Bayiler ne yapiyor etrafindaki tum ithalatcilardan cok cok ucuza alip liste fiyatindan satiyorlar muthis kar ediyorlar

    Siz direk tuketici mahkemesine basvurun sikayetlerinizide yapin ayrica

    Mahkeme % 100sizin kazanmaniz ile sonuclanicak daha gecen hafta iki sene kullandigim cihazin iadesini aldilar sirf bana ters gittiler diye mahkemeye verip iade karari cikarttim

    psn&Live id: onursumer
    135
    ├┼┼╕
    246R

  5. #5

    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    4.114
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    19 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Onlardan çöp bile almam. Net.

  6. #6
    MCN21 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2011
    Yaş
    34
    Şehir
    türkiye/istanbul
    Mesaj
    3.501
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    22 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Cok gecmis olsun. Samsung turkiye garantili urunlere bile dunya problem buluyor ve ugrastiriyor. Ozel servislerin getirdigi(paralel) cihazlarda zaten servis durumu yok gibi birsey. %90 kullaniciya suc atiyorlar, %10 da cihazi veriyorsunuz ya disinda olmayan bir hasar oluyor yada tusunu yaptilarsa kamerasinda sorun cikiyor. 2-3 kere daha verdiginiz xamanda cihazdan soguyorsunuz gacir gucur ediyor. 2 ucu b*klu deynek. Dava acarim ugrasirim diyorsaniz kesinlikle acin hakli cikicaksinizdir. Yok bildiginiz iyi bir telefoncuya goturun belki sim kart modulu degisip 40-50 liraya hallederler

  7. #7

    Üyelik
    Jan 2013
    Yaş
    31
    Şehir
    BURSA
    Mesaj
    1.747
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Samsung un nasıl bir b*k oldugunu servise gidince anlıyorsunuz hem alındıktan 1 sene sonra donmaya başlar hem servisi hiç bir problemi kabul etmez.Allah insanları samsung dan korusun nefret ettiğim bir firma.

  8. #8
    onursumer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    18.463
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    65 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Samsungda en buyuk sorun bayiler zaten birden bukadar buyuyup pazar elde edince dunki elektrikci is adami oldu

    Biraz para kazanan ne yapicagini sasirdi istanbuldada isini duzgun yapan bayi yetkili servis sayisi bir elin parmak sayisini gecmez

    psn&Live id: onursumer
    135
    ├┼┼╕
    246R

  9. #9
    BurakOzdemir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2014
    Yaş
    39
    Şehir
    Türkistan
    Mesaj
    222
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ulan bi biz böyle namussuz olamadık he ticarete bak

  10. #10

    Üyelik
    Nov 2007
    Yaş
    34
    Şehir
    ---
    Mesaj
    924
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Çok sinir bozucu ama telefonu çöpe at gitsin. Satan firma parayı vurmayı amaçlamış ithalat ürünleri satmış geçmiş. Bu konuda Samsung'ta malına sahip çıkmaz ki kendi ithalatı olan ürünlere bile türlü sıkıntı çıkartıyorlar. Şarj kablosu bozuk telefonuma zoraki hard reset atmazlarsa işlem yapmayacaklarını söylediler, yaptırmadım. Aradım şikayet ettim geri dönen bile olmadı.. Dertleri 25TL'lik yeni şarj kablosu vermemek...

  11. #11
    haldun31 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    59
    Şehir
    türkiye /zonguldak
    Mesaj
    55
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    hocam ben olsam önce bir avukata vekalet veririm.tüketici haklarına dava açtırırım.700 tl avukat parası artık tamir veya mahkeme kararına göre yapılması gerekeni yaptırırım.bunu neden söylüyorum ,çünkü tüketici haklarına dava açarsanız mahkeme sonucu falan diye siz uğraşırsınız.vekaleti verin davayı kaybeden birde avukat ücreti ödesin aklı başına gelir.ben bunu banka kredisinde yaptım.ertesi gün bankadan aradılar avukata vekaletten vazgeçin gelin verelim diye.ama yok dedim.15 gündede paramı takır takır aldım.ziraat bankası genel müdürü bu yüzden şimdi gelin dava açmayın paranızı alın diyor(uyanık yani).yani örnek olsun diye söylüyorum kazanacağınızdan eminseniz verin avukata çifte cezayı görsünler.saygılarımla

  12. #12
    canozyavuz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2011
    Yaş
    38
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    161
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Kardeşim geçmiş olsun. Tüketici haklarıyla uğraşan bi avukat bulabilirsen çözer bence. Olmadı ben de yardımcı olabilirim avukat için. Can sıkmaya değmez çözülür.

  13. #13
    MBuğra - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    33
    Şehir
    34-17
    Mesaj
    2.988
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    36 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Not olsun diye soyluyorum, belki birinin isine yarar; samsung cep telefonlari konusunda eger sikinti yasar ve kibrista bir yakininiz varsa ona verin Kibris'ta islem yaptirsin.

    Note2 telefonumda kameraya gecip beyaz duvara baktigimda ekranin yarisi normal, yarisi sarimtrakti.

    Root yapilmis ve degistirilmis (anlarsiniz ) telefonumun ekranini 1 saat icerisinde hic bir sorun cikarmadan gayet guzelce degistirdiler.

    Kibris Samsung bayileri daha esnek bu tur konularda.

    Diger illeri bilmiyorum ama Lefkosa'da Dereboyu Caddesinde Ozsutun hemen yaninda Samsung yetkili servisi.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •