işte oluşan hatadan dolayı kardeşim, çok hızlı bi şekilde düşüyor diyelim yani öyle anla.
Printable View
39 Türk soyadında olduğunu yazıyor gazeteler.Allah rahmet eylesin.
http://www.milliyet.com.tr/fransa-da...51/default.htm
Avrupa Birliğindeki ülkelerde uçuş sırasında kimlik kontrolü yapılmadığından GermanWings harici kimsenin şu an isim verme şansı yok. Ki Ceo'da biraz önce bason toplantısında hayatını kaybedenlerin ailesine ilk önce biz ulaşacağız dedi.
Bu arada uçaktaki kişilerin yakınları Barselona havaalanından kazanın olduğu yere yakın bir merkeze götürülüyorlar.
Allah rahmet eylesin, vefat edenlerin yakınlarına sabır diliyorum. Gerçekten çok üzücü.
Bu aralar fransa çok hareketli bu konularda. İnsanın aklına ister istemez komplo teorisi geliyor. Bir arada bizim atlasjet uçakları düşüyordu. Hiç bir uçak kazasının rast gele olduğuna inanmam...
German Wings ile bende uçmuştum 5 sene evvel.Lufthansa'nın kendi firması diye biliyorum.Gayet iyidi şok oldum görünce.Ölenlerin mekanları cennet olsun.
Lufthansan'ın 20 sene sonra, Germanwings'in de ilk uçak kazasıymış.
Enkaza ulaştılar. Uçaktan arta kalan hiç büyük parça yok neredeyse..
Uçağın daha dün bakımı yapılmış :beuj:
Airbus, lufthansa ve germanwings yetkilileri incelemeye gidiyormuş.
16 öğrenci varmış uçakta. 67 Alman ve 45 İspanyol varmış.
Uçağın parçaları 2 hektar alana yayılmış. Kara kutu bulunmuş. Düşüş sebebi belli değil
Uçak 53800 saat uçmuş, 2013 yazında detaylı kontrol yapılmış. Dün de rutin kontrol edilmiş
a320 dediğiniz uçağın bir sürü türü var. 20 sene önce üretilmişi de var, henüz üretime girmemişi de. 10 senelik bi 737 nin düşmesinin yeni üretilen 737 sky interior'u ilgilendirmeyeceği gibi bir durum yani. Hemen genelleme yapıp, türkiyede kaç tane uçtuğunu araştırılması değişik bir olay olmuş.
Ölenlerin toprağı bol olsun, çok feci bir kaza olan her kaza sanırım havacılık sektöründeki bizlerin hayatının nasıl iğne ipliğine bağlı olduğunun göstergesi olsa gerek. Allah korusun korusun.
Uçağın 90 model olması yaşlı anlamına gelmez hatta orta yaşlı diyebiliriz bakımları yapıldığı sürece daha uzun seneler uçabilir. Benim asıl kafamı karıştıran uçağın dün bakımdan çıkmış olması . Akılda teknisyen kaynaklı bi bakım hatası mı var sorusunu getiriyor. Uçağın son 14 dakikasında noluyosa oluyo ve çok ani bi şekilde irtifa azaltıyor(o kadar çok ki bi ara overspeed oluyo) bu alçalma süresindeyse hiçbir yardım çağırısı ve haberleşme olmaması benim aklıma ilk olarak pilotların bilinç kaybı yaşaması veya uçağa müdahale edemeyecek durumda olmaması ihtimalını getirdi.tahminim kabin basıncı bi nedenle düşmüş olabilir. Sonuç olarak uçak kazaları arabalardan çok komplike ve hatalar zinciri içerir Tahmin etmek zor . Ölenlere Allahtan rahmet diliyorum
Aklıma gelen ama ihtimal vermediğim olay gerçekleşmiş maalesef.
Kaptan pilot kabin dışına çıktıktan sonra yardımcı pilot içerden kapıyı kilitliyor.
Co-pilot kamikaze yapmış.
11 Eylül saldırılarından sonra kokpitten kapı kilitlenince dışarıdan açılmıyor.
be şerefsiz madem intihar edecektin; uçak indikten sonra kaldığın otelde bileklerini kesip öyle geberseydin. kendi sefil yaşamınla birlikte 149 masum insanın da kanına girdin.
Bende okudugumda yalandir hayaldir diye dusunmustum..
Uçağın neden 8 dakikada 10bin metre alçaldığında yolcular çoktan anlamışlardır zaten.
Düşüş anına kadar co-pilot hayattaymış :ofk:
Uçak içinde farklı hedeflerde olabilir öldürmeye yönelik onlarla beraber kendini de öldürdü, ama hiç bişey bunu açıklayamaz korkunç bişey aklı almıyo insanın.
yardımcı pilot bilerek düşürmüş uçağı.Son bilgi bu.