ikiside degil :icon_tup:
Turbo Sıyah Olan mor renkti
sarı Olan kırmızı renktı eskıden
fotografdakı araba budur :)
http://d1211.hizliresim.com/13/c/fu0gm.jpg
Printable View
ikiside degil :icon_tup:
Turbo Sıyah Olan mor renkti
sarı Olan kırmızı renktı eskıden
fotografdakı araba budur :)
http://d1211.hizliresim.com/13/c/fu0gm.jpg
Bu arada Konu başlıgına bakılırsa 96 coupe dıyor
Araba Eg degıl EJ
konu nereden eg coupelere geldı bılemedım :)
@MeRtCaN cevap için teşekkürler hocam merak etmiştim son halini :) forumda konusu falan var mı acaba ?
[QUOTE=MeRtCaN;6363905]ikiside degil :icon_tup:
Turbo Sıyah Olan mor renkti
sarı Olan kırmızı renktı eskıden
fotografdakı araba budur :)
arac bende mertcan :)
Yav bazilari baska insanlarin aracimi diye neden yaziyo bn kimsenin avukati degilim ama eskiler taniyor coupeleri bilmeyen adamda atip tutuyor.siyah coupe an plaka degilki bu kazalu olan hem an plaka mordu .birde millet karstrmis coupeleri yesil olan yasli amcanindi sag far camurluk degskti.ulas aldi satti sarpa.
Sari olan ksk vtecn gumrkten ckrttgi arac kirmzydi sari oldu bursaya satildi .izmirdeykn turbo takilmsti .
sıyah kazalı coupe an plaka deyıldır bılnıze mertcanın paylastıgı arac bendedır su an bursadadır plakarının cıkmasını beklıyoruz kardesım kadar deger verdıgım ınsanda duruyor arac
@elpadre bılıyorum senın face den caldım fotoyu :D
Hayrli olsun elpadre
plaka bellı degıl sıkıntı yok :D
Bi tanede ben almak istiyorum ama yok malesef
Derdim arabamı korumak kollamak değil, buraya bir arkadaşın yazdığı gibi "kedi-ciğer ilişkisi" mantığıyla yaklaşan kişilerde zaten yazdıkları şu yorumlarla amaçlarını belli ediyorlar. Amaçlarını geççtim yaşadıkları ego tatminlerinide..
Bu benim seneler önce be to be çalıştığım bir iş yerimle alakalı bir mail üzerinden kullandığım üyeliğimin sonrasında silinen ikinci üyeliğim. Silinme sebebide hemen belirteyim. Maile ulaşamadığımdan uğraşmadım yeni üyelik aldım. O üyeliğimde zapo20 idi nickim.
Aklıma geldikçe yazıcam. Ben bu konuyu şöyle söyliyim coupe sahibinden.com'a ilan konduğu günden beri biliyorum.. O zamanlar sarı 106 gti'a biniyordum. Ve bu aracı almak için maxxcar volkan abi tarafından yönlendirildim. Amcayla birebir konuştum ve aracı görmeden almak için aracımın satılması üzerine karşılıklı anlaştık ve kapattım. Normal olarak başka birine satma hakkı gayri ihtiyari vardı ve benden 2 hafta önce davranan Ulaş arkadaşımıza satıldı araç.
Ulaş'la facebooktan ve hondasquad-honda35 ile alakalı ali arkadaşımız üzerinden bir tanışıklığımız bilinirliğimiz vardı ve böylece 1.5 sene sonra kendisinden aracı aldım. Benim aracımın şu anda bende olması böyle geçrekleşti.
Aracıma hiçbir zaman kazasız demedim! Aldığımdan beride sırf bu muhabbbetlerle, başkasının ipiyle kuyuya inen dostlarla muhattap olmamak adına hiçbir yere ne yorum yaptım. Nede hiçbir yoruma cevap vermedim. Şöyle birşey düşününki, aldığım arkadaşımız Ulaş bile bir süre sonra facebooktan bu arabanın arkası komple macunla yapıldı diyebilecek kadar ileri gidebildi. Gram cevap vermedim.
Gördüğüne, tecrübelere dayanarak konuşmak, emin olmak ve hak yememek lazım. Çünkü ben aracı komple iç aksam olarak izolasyon için sökmüş ve detaylıca araıc incelemiş, bütün bakımlarını bizza İkiler Honda Hüseyin abi ile tartışarak yaptırdığım, kendisi özel olarak aracımla ilgilenmekle birlikte kupasından motoruna ilk aldığım gün bir hafta boyunca arabayı etüd eden biri ve araç 2 senedir bende! 2 senedirde İkiler honda dışında bir yere sokulmadı! İsteyen tüm açıklığıyla şeref sözü kendisinden aracın durumu hakkında bilgi alabilir.
Klask laftır. Bunu yazdıktan sonrada umarım ne demek istediğimi anlarsınız ve Murat'a söylenen (Ki söyleyen arkadaşın yaptığı kesinlikle ukalalıkken) ukala benzetmesni bana yapmassınız. Yani beni bilen bilir. Tanıyanda fazlasıyla tanır. Tanımayanda tanımasın hiç derdim değil.
Niye sustun bu kadar zaman derseniz. Az önce söyledim herhalde anlamışsınızdır? Yazmamın sebei ise Murat'a yapılan muamele. Ben Murat'ın avukatı değilim. Bu forumda bu muamele hoş olmuyor. Eski bir üye olarak ve yüzlerce forum yönetmiş biri olarak bu foruma bu tarz konularda arkadaşların böyle arkadaşlara yaklaşımını yanlış buluyorum ve hiç yakkıştırmıyorum. Bu konuda hatta yönetici arkadaşlardan biride yazmış o işin başka uç tarafı zaten ilginç baya bir hrsla yazmış kendisi. :) Simayen tanırım, simayen oda tanır büyük ihtimalle beni. Tanımasada yine sorun yok. DeeperBlack'le bir tanışıklığı var yanlış görmediysem kendisine sorabilir beni:)
Murat benim tanıdığım en saf en temiz insanlardan biridir arkadaşlar. Arabasına hiçbir zaman kazasız demeyi bırakın, toplanmadığını bir kere bile iddiaa etmemiştir yukarıda allah var. Murat'la hiçbir ticaretim yoktur, aksine ücretsiz elimde bulunan yayları bile veririm. O kadar temiz, düzgün ve (iyi niyetle yazıyorum yanlış anlaşılmasın) saf bir dostumuzdur. Bende dahil burada yorum yazan birçok kişidende yaşça büyüktür.
Nedir ki sıkıntı? Murat'a 4 sene önce yazmadında şimdi yazabildin diyebilecek kadar olay karı-koca-gerdek ve 3. şahıs ilişkisine dönmüştür? Konu silinmemiş bir konu, burası üyelikle ilişkili halka açık bir yer. Yorumunu yapmış. Kendince. Gördüğü TECRÜBE ETTİĞİYLE!
Kendiside benim avukatım değil. Benim aracım hakkında yazılanları gayri ihtiyari saçma ve gerçek dışı bulmuş (kendi fikridir) yorum yapmış. Nedir bu gösterilen tepki? Yada tavır tarz?
Kendi genel fikirlerime geçeyim.
Herkes Honda'dan anlar, Herkes Peugeot'tan anlar. Herkes Porsche'den anlar HATTA! Hepimiz mesela bir Bilal Aktepe gibi (Bildiğim kadarıyla) mesleğimiz bu işlerlemi alakalı yada işimizmi bu? Pardon? Yada her birimiz ekspermiyiz? Peki eksper olmayada gerek yok öyle olsun siz söylemeden ben söyliyim, senelerce arge yapılan piyasaya sürülen araçlar bunların hepsi. Ama hepsi. görmeden incelemeden araçlar hakkında ("Honda'dan anlıyoruz ya?") yorum yapmak ne kadar doğru? Ne kadar kul hakkı? Nasıl bir ego tatmini.
Tekrar söylüyorum. Murat arabasına kazasız bile demedi. Kesilip eklendiğinide inkar etmedi. Ben aracıma kazasız demedim. En sonunda aracımın artık tüm detaylarını yazıcam. Bu 5 senelik konuyada bir daha açılmamak üzere noktayı koyucam herkes bilsin. Kesilip biçilen ve sonucunda safkan bir coupe iken önü başka bir tek kapı ile değiştirilince coupe olmaktan mı çıkıyor bu araç? Bir sürü proje araçları kesilip biçilince onlarda civic olmaktan yada civicten ek9 ypan arkadaşlarımızın araçları ek9 olmuyormu? Neyi kanıtlamaya çalışıyoruz? Neyin egosu bu? Neyin derdi? Proje araçları bu kadar bepeni toplarken, niye satılamıyor peki? Yada niye parçaları tekrar dağıtılık satılmak zorunda kalınıyor (Genellikle). Biz görmedikmi hani burası Honda bilerler ile dolu ya, teyzeden typer diye alınıpta, günlerce fotoğrafları yayınlanan, hatta teyzeyle noterde çekilen fotosu bile konan, daha sonrasında büyük kazalı diye aracı geri iaden bir konuyu, mağdur arkadaşımızı dostumuzu? Hadi şuradan bakalım birde, proje araçları kesilip biçiliyor, yada kesmiyor ama birçok yeri sökülüyor, proje araçlarını geçtim typer gibi yüzlerce örnek varken, her birimizin özellikle türkiye şartlarında kazasız araba bulması yada en azından boyasız araba bulması neredeyse çok zorken, onlar değer kaybetmiyor. Gözden düşmüyorda, böyle ego tatmini yşadığımız cevaplara mazur kalıyorda, o proje araçlarının yada şu konuya benim aracımla alakalı yorum yazan Murat arkadaşımıza, Murat'ın üzerinden gidebilecek kadar ego tatmini yaşayan arkadaşların arabaları çok mu farklı oluyor?
Gelmiş buraya benim aracımla ilgili yorum yazmış. Doğru veya değil. Belkide benim aracım aldığım dostumuzun dediği, yani bana sattıktan birkaç ay sonra facebookta yazdığı bir yorumda dediği gibi arkası "komple" macunla yapılmıştır :) Ne alaka ki Murat'ın kendi aracına çevriliyor konu? Ne amaçla?
Neyse..
Ne demek istediğimi umarım herkes doğru yerden ve tam olarak anlar.
Bu konuya son noktayı araç sahibi olarak ben koyayım. Tüm detaylarıyla.. Sonrada cevap hakkımı kullanarak yorum yazan arkadaşları alıntılayarak cevap veriyim ve bu konuda burada kapansın. Zira ne kadar gereksiz ve saçma sapan yorum varsa yapılmış. Tabi bu yorumların tamamı böyle değil! Hak yemeyelim, dorularıda var. Oda aracımın hakkında yazacağım (Belkide 1 ay sonra benim olmayacak başka bir dostumuzun olacak, belkide yıllar sonra) yazının ilk mısralarında doğrularıyla birleştireceksinizdir.
1- Aracım kazasız değil!
2- Araç kesme biçme değil, macunlama hiç değil! Safkan Coupedir. D16Y8 (yaklaşık 245 bin'de) EJ8 Kasa Ex modelidir. Sersinin DX'ten sonraki dolu modelidir. Hemen sonra B18C motorlu siR gelmektedir. Ve 1996 modeldir. Araç gümrük çıkışlıdır ne ben ne Ulaş çıkarmıştır. Adını hatırlayamadım bahsettiğim üzere telefonda konuştuğum amca çıkarmıştır! Ulaş'ta ondan almıştır! Ruhsat devrini alırken, gümrükte çift kayıt çıkmıştır ve Ulaş'ında benimde adım geçmemektedir
3- Aracımın paneli hafif sola doğru alt kısıma doğru yüzde 40-45'lik bir darbe görmüş. Bir işlemle düzeltilmiş. (Yüzdeleri kendi günlük hayatımdaki matematiksel hesaplara göre belirliyorum. Bunu bile eleştirecek arkadaşlar çıkacaktır.) Panel yüzde 30-35'lik bir açıyla motorun üzerine yatmış motor yağ çubuğunun çeyreğini kırmış (Buradan bir fikir edinebilirsiniz. Yağ çubuğunu aldıktan 2 ay sonra bernardiparts'tan shippingten yediğim bir kazık parçasıyla :) Getirdim diğer parçalarla birlikte. Denemeydi amatörlüğümüze geldi. Kısacası büyük bir darbe değil. Kaputta değişmiş.
4- Aracın sol arka çamurluğu ya ABD'de amcadayken yada buradaki amcada veya Ulaş'ta değişmiş ve sol kapı işlem görmüş.
5- Aracım bel altı boyanmış ama çok kötü ve tam manasıyla özensizce boyanmış.
6- Gökhan'ın söylediği gibi, sağ çamurluk ve kaput değişmiş. Çamurluğu unutmayalım.
7- Araç uzun süre İzmir'deki amcada yatmış ve ben aldıktan sonra tüm contaları zamanın verdiği eskimeden dolayı değiştirdim.
8- Ulaş arkadaşımız hakkını vereyim evet iyi bakmış ama bakması gerektiği gibi bakmamış. Daha net olacaksa aşşağıda belirteceğim maddelerden anlarsınız, motor dışına kendince iyi bakmış ama mekanik bakımını ve gerekli komtrolleri iyi yapmamış. Yinede kendisine fazlasıyla müteşekkirim ve teşekkür ediyorum. Nitekim kendiside otomobil mesleği içerisinde ama hayat şartları ve bakış açısı diyebiliriz.
9- Aracımı yanlış hatırlamıyorsam 232 bin kmde almıştım. Şu anda 245 bin kmde. 6500-7000 binde bir yağı değişiyor.
10- Araç alındıktan 2 ay sonra komple bakım sokuldu. Motorunda durumuna bakıldı "Yapılan yorum hiçbir gereksiz yeri temizletme, hiçbir şey yapma. Aracına gönül rahatlığıyla bin. Motorun durumu en güzel baharı adeta dendi. Olması gereken ufak şeyler mevcut ama böyle bakıldıkça, böyle kullanıldıkça 600 bin 700 bin rahat gider) Nitekim gözlerimle kapak açmamış 400 binde 580 binde hondalar çok gördüm.
11- Araç komple kendi ellerimle ve kuzenimin büyük yardımlarıyla söktüm ve alman malı sika marka izolasyon yaptım. Bagaj havuzu ve bir kısım bagaj içini saolsun Ulaş izole etmişti. Ben geri kalanı tamamladım. Pandizot üzerine kadar düşünün. Taban halısı dahil söküldü yalnız ve her taraf süngerlerle en küçük yerine kadar temizlendi. Yılların verdiği toz kir hatta kabuklaşmış kir mevcuttu. Sonrasında izole edilip. Gereksiz tüm m.sistemi kabloları atıldı. (Eskiden kalan)
12- bernardi partstan gelen torpido ve kol dayama dahil kapakçıklara kadar orjinal parçalarla ufak tefek eksiklikler, hatta ve hatta star klipsten alınabilecek klipsler bile bernardipartstan alınarak orjinalleriyle değiştirildi.
13- Tekrar mekaniğe dönersek, 2. ayında aracın 2 bin tl'lik masraf yaptım sırf mekanie. Tüm eskimiş alt takım parçaları yenilendi. Ön fren balataları burada bulunmadığından en uygun olan 2011 city-jazz balatası takıldı. Ağır bakım girdi. Tüm bilyalar ve kayışlar değişti. Şanzuman yağı zift gibiydi yenilendi. Motorun üst kapak contası yenilendi kaçaktan dolayı. Ebayden vtec selenoid contası getirdim o yenilendi. Alt karter contası yenilendi. Hepsi ilaçlandı. Triger setleri değişirken o kısımda (İsimlerini hatırlamıyorum) bilimum tüm orinkler yenilendi. Distirbütor orink ve contalarına kadar. Sebep mi? Hemen söyliyim. Araç uzun süre yattığından, yılların verdiği yorgunluktan ve bakılabildiği kadar bakıldığından toz kir sıcak sopuk derken tüm bu contalar özelliğini yitirdiğinden. İlk yağ değişiminden sonra makul yağ sızdırmalar mevcuttu ve hepsinden neredeyse kurtulmuş olduk. Çünkü araç yap yakmıyordu ancak yap eksiliyordu. MEsela vtec açtıkça selenoidten çok fazla kaçırdığından 3500-4000 bin de yağ yavaş yavaş eksilmeye başlıyordu. Bu konuda takıntılıyımdır bu konunun üzerine çok düştüm.
14- 2. ağır bakımda srkshop Serkan beyden EBC fren disklerimizi aldık ve EBS fren balatalarımızı. Yalnız kaliper farklı olduğundan onlarda uymadı ve Mertcan arkadaşımızdan EUDM bildiğiniz Vtec kaliperimizi alıp aracımıza taktık. Yanında balatalarıyla birlikte. Hala onlar mevcut.
15- Bu yazın başında çok uzun uğraşlar sonucu bulduğum ve kendisiyle tanıştığım çok saygı duyduğum İzmit'ten Kadir Yıldız'dan Sarı Konilerimizi ve Türkiye'de tek (Mazur görün ) Ömer arkadaşımızdanda Eibach Ground Control ayarlı yayları alıp, bir nevi bolt-on custom coilover'ımıza kavuşmuş olduk. Honda-Tech'in tavsiye ettiği bir sistem.
16- Aracımı sırf kıllığımdan tecrübeyle sabit ;) ve emin olmak adına, ismini tam hatırlayamadığım, bildiğim kadarıyla baya tanınan, (Ya Marsik'ti, yada Mardik) ustada ölçtürdüm. ŞASELERİNDE VE PORYALARINDA en ufak birşey yoktur. 106 GTI'ıma sol arka tekerlekten vurulması sonrası kuzenim aracımı bu amcamıza götürmüştü. Ve o aracımıda o düzeltmişti ama amcayla bu arabada yüzyüze görüşmek nasipmiş. Sohbetimiz çok uzun sürmedi zaten. Ortadoğu üzerinden gelen kazalı yada düzelmeyecek halde olan amerikan yada klasik araçları itina ile düzelltiği söylenen bir amcamız. En ufak bir pürüz sıkıntı yok kısacası.
17- Bu arada kapı camlarında ufak kasılmalar ve yavaşlamalar mevcuttu. Son zamanlarda sağ tarafta yine bir yavaşlama mevcut rahatsız ediyor tekrar bakıcam. Ama fitillerinin ve süngerlerinin orjinallerini burada bulamadığımızdan. 4k civic fitilleriyle değiştirerek, motorlarına bakım yaparak, hatta cam kızağının soldaki kapıda ayağını tutan ve paslanmış çalışmaz civatayı bile orjinaliyle itina ile ustama yardım ederek değiştirerek bakımlarınıda İkilerde Selami usta ile yaptık.
18- Tüm bakımlarım Bostancı Sanayi Sitesi - İkiler Honda Hüseyin Usta ve Murat USta'nın ana yönlendirmeleriyle çalışan arkadaşımız Gökhanla birlikte yaptık yapıyoruz. Tüm kayıtları durmakta. Aksamaması açısından ve arşiv niteliği taşıdığından saklayabildiğim tüm belgeleri (Tüm yağ kartlarına kadar) saklamaktayım.) Merak eden varsa çoğu ya torpidoda, yada ruhsatta saklı; yolda karşılarşırsak birbir araçta ve ruhsatta bulunanlarıda gösteririm. En ufak bir detayı tüm gerçekliğiyle ve saflığıyla özellikle Hüseyin ustadan alabilirsiniz. Hatta kendi yorumunu bile. Dürüst olmak zorunda olan Honda A.Ş.'nin ilk Türk ustalarındandır. Kendisini saygı ve sevgiyle selamlıyorum. Özel servisini kendi dükkanımmış gibi kullanacak kadar rahatlık sunuyor. Ve en önemlisi fazlasıyla değer yargıları kuvvetli biri.
19- Aracıma 2 senedir tüm bu mekanik ve kendi anlayışıma göre bakım, izolasyon ve eklemeler ile birlikte harcadığım zaman ve maddi külfetten ötürü şu anda boyası iyi durumda değildir. Benim mantığıma göre özellikle bu yaştaki araçlarda değişen olabildiği kadar az olmalı, boyada hiç önemli değildir. Aracımın en büyük eksiği dıştan şu andaki görünüşüdür! Çünkü 4 noktada park halinde sürtmeden ve çok yavaş hızda vurmadan dolayı göçükler çizikler ve boya atmaları mevcuttur. Boya atmaları önceden yapılan bel altı işlemdeki işçiliğin kalitesizliği ve kalitesiz boyadan kaynaklanmaktadır. Ulaş'tan teslim aldığımda da kendisinin bizzat denediği folyo kaplama çalışmalarından dolayı vernik hataları mevcuttur. Hak vereceksinizdirki bu kadar zaman ve maddi külfetle bu tarafa eğilemedim. Ancak tüm yönlenmelerim ve projem, makul ve doğru imkanlarla kısa bir süre sonra inşallah komple kaporta boyaya sokularak araç ber taraf edilecektir. Orada maddiyattan kaynaklı, komple motora kadar söküp spoon sarı yapma isteğim ne kadar sekteye uğrasada, ya orj. rengine en kaliteli ve tititz şekide doğru ve yerinde kaporta işçliğiyle getirilecek, Yada yine aynı işçilik ve titizlikle orj. renginin biraz farklı bir tonu yapılacaktır.
20- Aklıma geldiğim atladığım, yapılan pozitif olumlu o kadar çok şey varki yazdırıp bıktırmiyim dedim ve 20 madde de anca toparlayabildim.
Benim aracımı şimdi dönüp, benden önceki sahiplerindeyken yapılan tüm yorumlarla karşılaştırın. Vicdanınıza bırakıyorum. Tabi söylediklerimi vicdanınızla birlikte biraz saygı duyarsanız SEÇİM SİZİN EGODA artık sizin ve bu saçma sapan gerçek hayattan tecrübeden yoksun konuda BURADA BENİM İÇİN VE ARACIM COUPE için kapanmış bulunmaktadır! Açıklıkla söyleyeyim buda bonus olsun sizlere, aracıma dışarıdan baksanız yüzüne bakmassınız şu anda :) ***** boyası ve vurupta bir kağıt bırakamayacak kadar kul hakkına susamış, milli mala saygı duymayan milletimizdeki toplumumuzdak a-değerli dostlarımızın sayesinde bu yorumuda gönül açıklığıyla yapabiliyorum.
Hızlı yazdım gecenin bu saatinde ve imla hatalarına olabildğince dikkat etmek istedim. Ancak elimden gelen budur. Umarım saygı duyarsınızç Esas msleğim gazetecilik olan bana yakıştı mı bilemiyorum tabi :)
Murat'la ilgili konuya kısa bir geri dönersek, Türkiye'de Nadir Bulunan Araçlar sayfasındaki kişisel çekişmelerden konunun buralar geldiğini düşünüyorum ama benim hiç ilgim yok. Ben hiç talepte bulunmadan beni yönetici yapmıştır sayfaya ve doğru düzgün emeğim bile yoktur. Bu işleyişe tamamen fayda - hobi ilişkisi içerisinde bakıp sayfayı yaşatmaktadır ve bende hem üye hem yönetici görünmekteyimdir. Benim içinde yöneticilikten öte Coupe sahibi olmasam bile üye olacağım değer verdiğim TT gibi topluma açık bir alandır. Bu yazımda ve hiçbir yazımda da buradaki yorumlar gibi kişisel çıkarlar üzerinden yürümedim sizde yürümeyin insanlığa yakışmıyor ;)
Sülç-i Lisan ettiysek affola. Herkese keyifli, zevkli, hayatın ve hayatın içinde küçücük bir nokta olan araçlarının tadını çıkartmaları açısından mutlu ve huzurlu günler dilerim, umarım ne demek istediğimi anlatabilmişimdir ;)
Son olarakta gözüme, gönlüme, mantığıma takılan yorumlara cevaplarım;
Bir yönetici olarak bu nasıl yaklaşımdır, MANİDAR!
Burası TT yazmak nasıl bir egodur? Onuda geçtim, Buranın TT olması çok iyi bilindiği anlamına hiçbir zaman gelemez. Mesleğiniz nedir çok merak ettim? Ar-Ge uzmanlığınız var mı mesela? Özellikle Otomobil sektöründe?
Böyle bir yaklaşım bence yanlış. TT'^nin değerini ve yöneticilerin çoğunu birebir tanışmasakta eski bir üye olarak, burada fazlasıyla hard-core takılan ismi geçen, bilinen, arkadaşlarım dostlarım sayesinde biliyorum. Yada bazı yöneticilerlede neredeyse mahalledaştım. Görüşmüşlüğümüzde yok değil. Ama 2 sene oldu bu ortamları sadece ihtiyaçlarımı karşılamak adına kullanıyorum. Örneğin y.parça ;) Niyemi anlattım bunları, kendilerinin TT hakkında böyle bir yaklaşımı olduğunu, gözü kapalı bir konuşma tarzıyla paylaşım yaparak oluşturdukları bu değerli ortamı pofpofladıklarını hiç görmedim. Ki Yönetici yada sahip böyle görmemek ve davranmamak lazım. ;)
Değil 4 sene, 14 sene geçtiyse, sizde yönetici olarak silmediyseniz bu konuyu; değil Murat herkes 4 sene önce olduğu gibi yorum yapabilir ;) Bu forumun php kodlamasında ve yapısında mevcuttur :) vBulletin lisanslı ilk indirip kurarsanız açıklamasının bir noktasında kural olarak bunu anlatırlar ve o yüzden oraya koskocaman bir yönetici paneli dehlizi yapmışlar ;)
Neden binenler yok mu bir önceki yazında Mertcan yazdığın gibi burası 2005'te kurulmuş bir site. Yazımda da belirttiğim gibi 2006da bir üyeliğim vardı yaşadığım sorun sonrası bu üyeliğimle devam ettim. Bende biliyorumda. Biz bilmiyormuyuz ikimizde Mertcan? Büyük TT'de neler ne araçlar olduğunu? Sen belki önden torpiodaya kadar girmiş bir vtec'e binmedin bilemem ama. Biraz elimizi vicdanımıza koyalım :), bu yorumu yapmak ne kadar yerinde? :) Di mi? En basit örneği yukarıdaki yazımda bulunan en basiti typer örneği. Ne araçlar satılmadımı buradan sonra dost arkadaş kazığı diye konular açılmadımı? Binmek istemezmisin sende o yüzden? Birçok şeye göre değişmezmi bu? Hepimiz araçları tertemiz mi?
Faceten yazdığım gibi umarım anlarsın beni. Sırf sana cevap verdim diğer dostlarımızda anlasın diye ;) Daha açık olayım diye..
Yine aynı yerden yorum yapıcam ama çok basit bir örnek mecburum :)
Proje araçlarına 3-4 araba parası harcanmıyor mu? Niye videolarının altında yüzlerce yorum yazılıyor? Yüzlerce sayfa ekleniyor? Niye pof poflayıp duruyoruz peki? :) Belki siz yapmıyorsunuz ama bu sorunuzu çürütecek o kadar done varki.
Kısaca herşey para değil bence. Altını çiziyorum bence!
Antipatik olunacaksa bir arkadaş söylemiş, parayla çok rahat antipatik olunur, sözde kr-ALDA.
Bir hikaye anlatayım kısasından. Makyajlı Gri coupe var hepimiz biliriz. Kısa ve öz. 21 teklif ettim adam bakmadı. Tabi özür dileyerek başladım konuya acelem vardı böyle olsun istemezdim ama dedim ve teklif ettim. Ataşehirde amcada bu araç. Yüzüme bile bakmadı! 23 teklif ettim teşekkür etti. en son zorlandım 25 teklif ettim, özür dilerim 30'da versen vermem dedi. 1 sene sonra öğrendimki (Patavatsızlık etmişim ve çoğu arkadaşta ediyor) amcanın torunundan kalma. Vefat etmiş. Başka konular mevcut, SATMIYOR!!!
Bilmem anlatabildim mi? ;)
Size Murat'la tanışmanızı öneririm bir arkadaş ve toplumdan bir insan olarak. Avukatı değilim. Görmekle, görmek arasında dağlaaar kadar fark vardır. Birde birebir tanımak. Nasıl bir samimiyetle bu yorumu size yazdığımı anlamanız için mesela benide tanımanız gerekli. Her zaman tanışmaya açığım ;)
Tamamen ön yargılı, eksi vermek bu kadar basitse hala ülkemizde bile niye seçimler yapılıyor :) Buda basit örnek? Yada niye aliye var? Yada niye yargı? Savcılar, yargıçlar, hakimler v.s v.s Keyifli yaşamlar size ;)
3.5 sene bindim 106'ya benimkide sağ önden Coupe'den çok daha büyük kazası vardı. Hiç Motor kulağı kırmadı :) :) Satmadan bir ay önce keyiften ben değiştirdim. Kulak yerlerine kadar tüm kulakları hiçbir sorun yokken :) Ayrıca sol arkadanda yazımda anlattığım gibi kazası vardı Mertcan.
Yazdıklarım cevap olmuştur sanırım?
Heh işt benim tüm anlayamadığımda bu zaten. 3. şahıs ilişkisi oldu biraz :D
Aynı yoldayız :) 2 senedir araç bende, bende sizinle aynı dertten müzdaribim :) Baksanız aracımın konusu bu oldu. 2006'dan beri TT'deyim. 4 aracım oldu. Hiçbirine konu açmadım. Buna açarım diyordum boyadan sonra (Sizin mantığınızla ) konusuda bu oldu :)
vay arkadaş konular nereyee geldıı yaaww ben dert etmıyorum sız neyın derdını yapıyorusnuz arkadaş neyse sen takılma bunlara herkez kendı hayatına baksın her kafadan ses cıkar mılletın agzı torba deyılkı buzesın ......