İphone 5s telefonum var 11. aya kadar garantisi vardı gönderdim garantiye 3 kalem arıza yazdırdım
ekran çerçeveden çıkmak üzere
ekranda ölü piksel var
ön kamera nın içi tamamen toz dolu.
KVK nın bana cevabı ise tamamen kullanıcı hatası olduğunu 3 kalem iş den hiçbirini yapmadıklarını sıfır telefon istersem 1128 tl xxxxxxxx hesabına yatırmam gerektiği tarz da oldu.Pazartesi tekrar göndermeyi düşünüyorum sizce HAKKIM OLAN TAMİR İŞLEMİNİN gerçekleşmesi için ne yapmam en yazdırmam lazım.KVK nın bu umursamaz tavrı üzerine hiçbir işlem yapmadan gönderip sıfırı 1128 tl istiyorsanız parayı yatırın tarzı acayip uyuz etti beni.Daha önce başına böyle bir iş gelen kimse var mı hareket tarzım ne olmalı?
yardımcı olan olursa cidden çok sevinirim yoksa pazartesi tekrar gönderirken telefonumu ayrı bi a4 kağıda şunları yazacağım.
Ön kamera nın içerisindeki tozlarla konuşun oradan ayrılsınlar selfie çekemiyorum.
Ekranda ölü pixel var onlarla konuşun tekrar canlanıp eski haline dönsünler .Tarzında açıkcası dalga geçmeyi düşünüyorum.