User Tag List

Sayfa 1/2 12 SonSon
27 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: KVK garanti çakallığı

  1. #1
    phoenixs - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2011
    Yaş
    35
    Şehir
    ANKARA :)
    Mesaj
    1.861
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    KVK garanti çakallığı

    İphone 5s telefonum var 11. aya kadar garantisi vardı gönderdim garantiye 3 kalem arıza yazdırdım

    ekran çerçeveden çıkmak üzere
    ekranda ölü piksel var
    ön kamera nın içi tamamen toz dolu.

    KVK nın bana cevabı ise tamamen kullanıcı hatası olduğunu 3 kalem iş den hiçbirini yapmadıklarını sıfır telefon istersem 1128 tl xxxxxxxx hesabına yatırmam gerektiği tarz da oldu.Pazartesi tekrar göndermeyi düşünüyorum sizce HAKKIM OLAN TAMİR İŞLEMİNİN gerçekleşmesi için ne yapmam en yazdırmam lazım.KVK nın bu umursamaz tavrı üzerine hiçbir işlem yapmadan gönderip sıfırı 1128 tl istiyorsanız parayı yatırın tarzı acayip uyuz etti beni.Daha önce başına böyle bir iş gelen kimse var mı hareket tarzım ne olmalı?

    yardımcı olan olursa cidden çok sevinirim yoksa pazartesi tekrar gönderirken telefonumu ayrı bi a4 kağıda şunları yazacağım.

    Ön kamera nın içerisindeki tozlarla konuşun oradan ayrılsınlar selfie çekemiyorum.
    Ekranda ölü pixel var onlarla konuşun tekrar canlanıp eski haline dönsünler .Tarzında açıkcası dalga geçmeyi düşünüyorum.

  2. #2
    youssef - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2015
    Yaş
    34
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    196
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    İstanbul'a yolunuz düşer ise eğer Apple Store'dan randevu alıp oraya gidin bence.

  3. #3
    sefayzJ11 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2011
    Yaş
    34
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    221
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Benim başımada bu tür bir olay gelmişti. İzmirde 2 adet kvk ya gönderdik. birincisi aynen sizde olduğu gibi kullanıcı hatası dedi. diğer kvk ise ikiletmedi yeni cihaz gönderdi. Bence şansınızı deneyin diğer kvklarada gönderin.

  4. #4
    ACTPK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2009
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    1.785
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Kaymakamlıktan tüketici hakem heyetine başvurun

  5. #5

    Üyelik
    Aug 2014
    Yaş
    30
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    272
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Aynı sey başıma geldi.Sony xperia z3 su aldı garantiye yolladım kullanıcı hatasi dedi yardımcı olabilcek kimse var mı

  6. #6
    johnie - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2014
    Yaş
    37
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.866
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    19 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı phoenixs Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    İphone 5s telefonum var 11. aya kadar garantisi vardı gönderdim garantiye 3 kalem arıza yazdırdım

    ekran çerçeveden çıkmak üzere
    ekranda ölü piksel var
    ön kamera nın içi tamamen toz dolu.

    KVK nın bana cevabı ise tamamen kullanıcı hatası olduğunu 3 kalem iş den hiçbirini yapmadıklarını sıfır telefon istersem 1128 tl xxxxxxxx hesabına yatırmam gerektiği tarz da oldu.Pazartesi tekrar göndermeyi düşünüyorum sizce HAKKIM OLAN TAMİR İŞLEMİNİN gerçekleşmesi için ne yapmam en yazdırmam lazım.KVK nın bu umursamaz tavrı üzerine hiçbir işlem yapmadan gönderip sıfırı 1128 tl istiyorsanız parayı yatırın tarzı acayip uyuz etti beni.Daha önce başına böyle bir iş gelen kimse var mı hareket tarzım ne olmalı?

    yardımcı olan olursa cidden çok sevinirim yoksa pazartesi tekrar gönderirken telefonumu ayrı bi a4 kağıda şunları yazacağım.

    Ön kamera nın içerisindeki tozlarla konuşun oradan ayrılsınlar selfie çekemiyorum.
    Ekranda ölü pixel var onlarla konuşun tekrar canlanıp eski haline dönsünler .Tarzında açıkcası dalga geçmeyi düşünüyorum.
    Tekrar gönder, ürünün garantisi olduğunu neden yapmadıklarını sorun. Ölü pixel tamamiyle üretim hatasıdır, kabul etmek işlerine gelmiyor.
    Toz dolu olması da sizden kaynaklanabilir fakat bunun da tamir edilmesi gerekir sonuçta garantili ürün.

    Alıntı youssef Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    İstanbul'a yolunuz düşer ise eğer Apple Store'dan randevu alıp oraya gidin bence.
    Apple store dan rand almak o kadar zor ki devlet hastanesinde böyle sıra beklemezsin o derece.. iphone başlığı altında ki sayfada paylaştım bugün ki olayı..
    İnş yaparlar, değişime girer telefonunuz

  7. #7
    sefayzJ11 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2011
    Yaş
    34
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    221
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı EmreYY Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Aynı sey başıma geldi.Sony xperia z3 su aldı garantiye yolladım kullanıcı hatasi dedi yardımcı olabilcek kimse var mı
    kardeşim benim yaşadığım sorunda seninkiyle aynıydı. sık boğaz etmen gerekiyo. giren su tuzlu değilse ve kapakların kapalıysa hiç bi şekilde kullanıcı hatası olamaz. bütün sony bayiilerini ve kvkları ara konus . benim şansıma ikinci kvk değişimi kabul etmişti.

  8. #8

    Üyelik
    Aug 2014
    Yaş
    30
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    272
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Sağolun hocam tekrar bir arayıp görüşcem

  9. #9
    slowmotion - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    43
    Şehir
    Adana
    Mesaj
    3.925
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Kvk ya telefon goturdum, telefonu sifir aldik ve ust tus degisim programina uygundu. Red cevabi geldi. Neden ise yetkisiz daha once ici acilmis. Telefonu sifir aldik diyorum, dert anlatamadim. Oraya ettigim kufuru buraya yazsam siteden atarlar
    AmcaPolo

  10. #10
    Çöllü - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2015
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul/Balıkesir
    Mesaj
    518
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Prosedür şu şekilde;

    Aracı Tüm evrakları (asılları sende kalacak Fotokopilerini gönder) ve ihtar dilekçesiyle birklikte Dilekçesiyle birlikte aldığın yere gönder..

    Dilekçenin içeriği şu şekilde olacak; Şu kadar aylık-yıllık telefonumda bu bu sorunlar nedeniyle üretim hatası bulunmaktadır, arızaların giderilmesini yada cihazın yenisiyle değiştirilmesini talep ediyorum..

    Cihazı Teslim ettikten sonra (kargoylada Gönderebilirsin) Bu dilekçe ve evrakları PTT den iadeli taahhütlü göndermen gerekecek aynı yere..

    10 gün sonra Olumlu yada Olumsuz (olumlu olursa zaten sorun çözülmüş demektir) aldığın yada alamadığın cevapla birlikte Kaymakamlıkta-valilikte bulunan tüketici hakem heyetlerine baş vurup sen köşene çekiliyorsun. O andan itibaren yasal süreç başlıyor.. İki defa paraiadesi aldım bu şekildeartık elimden kimse kurtulamaz kimse ben iteledim bi keresen düşün diyemez garantisi bitse bile.. Yeterki evraklar tam ve arıza kullanıcı kaynaklı olmasın..

  11. #11
    ottoman32 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2015
    Yaş
    32
    Şehir
    Edirne / Isparta
    Mesaj
    973
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ilj başta kvk yerıne apple store başvurmanız daha mantıklı olurdu kargo ıle yolladıgınızda bakıyorlar bellı bır sure verıyorlar sanırım 20 iş günüydü apple store bu işte bence cidden iyi başıma gelen bir olayı anlatayım istanbulda okurken telefonum 1 kere mavi ekran verdi kapandı ve 10 11 sn sonra açıldı ınternetten tam 12 de gırıp sıstem kendını yedıledıgınde randevu aldım ve 2 gun sonra gittim o zamana kadar hiç mavi ekran falan vermedi telefon gittiğimde telefonu pc ye bağlayıp kontrol ettiler bana yardımcı olan adam 1dk dedi ve gitti telefonun sıfırını verdiler aldım çıktım kvkmış genpaymıs tamamen zaman kaybı..

  12. #12
    phoenixs - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2011
    Yaş
    35
    Şehir
    ANKARA :)
    Mesaj
    1.861
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ottoman32 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ilj başta kvk yerıne apple store başvurmanız daha mantıklı olurdu kargo ıle yolladıgınızda bakıyorlar bellı bır sure verıyorlar sanırım 20 iş günüydü apple store bu işte bence cidden iyi başıma gelen bir olayı anlatayım istanbulda okurken telefonum 1 kere mavi ekran verdi kapandı ve 10 11 sn sonra açıldı ınternetten tam 12 de gırıp sıstem kendını yedıledıgınde randevu aldım ve 2 gun sonra gittim o zamana kadar hiç mavi ekran falan vermedi telefon gittiğimde telefonu pc ye bağlayıp kontrol ettiler bana yardımcı olan adam 1dk dedi ve gitti telefonun sıfırını verdiler aldım çıktım kvkmış genpaymıs tamamen zaman kaybı..
    Hocam benim telefonun garantisi 11. Ay da 2 sene doluyor beni apple a götürme şansım var mı ?

  13. #13
    By_emre - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2013
    Yaş
    29
    Şehir
    Zeytinburnu
    Mesaj
    726
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ben randevu almadan apple storeye gittim sabah erkenden bi boşlukda geri çevirmeyip sifir telefon vermişlerdi sizde durumu anlatip sansinizi deneyin derim.
    05 Civic Vtec ||
    Emre Ayg..

    Herşey Türklük için

  14. #14
    erhann - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2007
    Yaş
    46
    Şehir
    adana mersin
    Mesaj
    1.871
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    5s koseleri ezik dıye garantıye almadılar
    Anakartta sorun varmiş şarz ondan bıtıyormuş (teleservis) acılmayan cıhazı nasıl anladılar merAk ettim zaten kasa enufak darbeden
    Eziliyor

  15. #15
    onursumer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    18.444
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    65 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    5s için neden kvk ile uğraşıyorsun

    faturan ile http://www.ofisiletisim.com/ iletişime geç bence uğraşma

    tamir edemedikleri için sana direk cihaz değişim bedeli çıkarmışlar

    psn&Live id: onursumer
    135
    ├┼┼╕
    246R

  16. #16
    By_emre - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2013
    Yaş
    29
    Şehir
    Zeytinburnu
    Mesaj
    726
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı erhann Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    5s koseleri ezik dıye garantıye almadılar
    Anakartta sorun varmiş şarz ondan bıtıyormuş (teleservis) acılmayan cıhazı nasıl anladılar merAk ettim zaten kasa enufak darbeden
    Eziliyor
    Teleservis rezalet bir firma , sağlam çalışan telefonumu sarj sıkıntısı nedeni ile gönderdim bunun ekranı değişmiş garanti dışı diye geri gönderdiler telefon geldiğinde çalışmıyor bozuk haldeydi ekran oturmamış home tuşu yerinde değildi geri aradığımda resimleri vs elimizde var sorun yok gibi birşey demişlerdi uğraşmamıştım bende
    05 Civic Vtec ||
    Emre Ayg..

    Herşey Türklük için

  17. #17
    ronay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2012
    Yaş
    38
    Şehir
    İSTANBUL
    Mesaj
    795
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Kvk çok bozdu .
    nasıl bi salaklık yaptıysam 3000 tl yakın sony marka telefon aldım arka kapaÄ£ı kırıldı dert etmedik kullanamaya devam ettik sonra telefon sim kartı okuMaMaya başladı garantiye yolladım hesaba 750 tl yatirmam gerektiğini söylediler sebebini sorunca arka kapak ücreti dediler ama ben sadece kart yuvasının yapılmasını talep ettiğimi söyledim. Gelen cevap önce garanti kapsamına girmeyen tamiratlar yapılır sonra garanti kapsamına giren tamirler yapılıormuşşş.Karşılıklı uzun uzun küfürleştik şimdi çekmecede yatıyor 3000 tl
    Otomobil Yakıt Katkıları

    Vpracing-torco-prooctane

    https://instagram.com/fuelronay

  18. #18
    Çöllü - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2015
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul/Balıkesir
    Mesaj
    518
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı erhann Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    5s koseleri ezik dıye garantıye almadılar
    Anakartta sorun varmiş şarz ondan bıtıyormuş (teleservis) acılmayan cıhazı nasıl anladılar merAk ettim zaten kasa enufak darbeden
    Eziliyor
    Teleservismi!! ALLAH DÜŞÜRMESİN!

    Okulun Asus PC sini 4 kere geri gönderdim her defasında yapmamak için başka bahane ürettiler ve her defasında masraf biraz daha arttı hemde Garanti süresi dolmamışken. (İlginç olan siz garanti süresini bilmiyorsanız onlarda bilmiyormuş gibi davranıyorlar kayıtları tutuluyor olmasına rağmen) Faturası Kendi adıma düzenlenmediği için elimden kurtuldular ancak o müşteri hizmetleri kimseden çekmemiştir benden çektiğini..

    Berbat bir firma ve servis sanıyorum bu sayede ayakta kalıyor.. Nasıl oluyorsa !!

    Aman diyim mahalledeki elektronikçiye yaptır onlara bir cihaz gönderme çok başın ağrır!

  19. #19
    OMTechJr. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2013
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    609
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    şimdi üçü birden tam olarak düşmeye işaret. önden köşeden düşmüştür cam kırılmadan. kasanın arası açılmıştır kameraya toz girmiş pixellerde ölmüştür demişlerdir. hele bide o civarda bi çizik ezik varsa tamam. keşke sadece ölü pixelden yollasaydınız direk değiştirirlerdi. cihazlar refurbished olsada olmasada tamiri yok. apple yedek parça üretmiyor. size sıfır cihaz vermek zorundalar. Apple store sizin işinizi çözer. çözmesi lazım. kvk ile zaten olmaz.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •