User Tag List

Sayfa 1/3 123 SonSon
46 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: Doğuş Otomotiv ve Avek Otomotiv Memnuniyet

  1. #1

    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    38
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.559
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Doğuş Otomotiv ve Avek Otomotiv Memnuniyet

    Normalde hep sorun yaşadığımızda yazıyoruz ve TechTurkey artık bu konularda Türkiye'de kayda alınabilecek bir site olduğu için yazmak istedim. Son zamanlarda çok aktif olarak yazmasam da eski üyelerin çoğu tanır beni. Herhangi bir çıkarım ya da menfaatim yok, iyi şeyleri de yazmak gerektiğini düşündüğüm için yazdım. Facebook'da yazdığım direkt kopyala/yapıştır yapıyorum.

    "Aslında pek böyle şeyler yazmazdım ama bir şekilde ulaşır sanırım firmaya. 2013'de 0 km olarak aldığım Leon 1.6 TDI DSG aracımda yaşadığım şanzuman sorunundan dolayı mekatronik değişimi yapılması gerekti. Yaklaşık 7.000 TL gibi bir fiyatı vardı.

    Doğuş Otomotiv ile görüşmem sonrasında iyi niyet indirimi yapılarak 2.090 TL'ye düşürüldü. Tekrar bir indirim yapılmasını istediğimi belirttim ve kırmadılar, 1.680 TL'ye düşürüldü.

    Kabul ettim, aracın onarımı Avek Yetkili Servis'te yapıldı. Sorunsuz bir şekilde aracımı teslim aldım ve ödemesini yaptım. Fakat bu süre içinde (4 gün) ikame araç veremedikleri için araç kiraladığımı yaklaşık 1.000 TL gibi bir ekstra maliyeti olduğunu müşteri hizmetlerine belirtmiştim. Sağolsunlar şimdi tekrar arayıp 1.100 TL daha sonradan indirim yapıldığını ve iade edileceğini söylediler.

    Şaşırdım açıkçası, bugüne kadar hiç böyle bir şey duymamıştım. 580 TL'ye 3 yaşında garantisi bitmiş aracımı şanzumanını yenilemiş oldular. Müşteri memnuniyeti kavramını yaşadım valla Hep şikayetler dile getiriliyor diye iyi olan bir şeyi de yazmak istedim. Firmaya ulaştırabilecek olan varsa Teşekkürler Doğuş Otomotiv ve Avek Otomotiv ... Bu arada marka ile hiç bir alakam yoktur. Sadece kullanıcıyım."

  2. #2
    SerkanYazgan. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2011
    Yaş
    35
    Şehir
    40
    Mesaj
    1.511
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bencede olması gereken bu değil mi? Müşteriyi memnun etmek araç satmaktan daha önemli olmalı. Dsg arızası bu kadar ün yapmışken ücret bile almamaları gerekir diye düşünüyorum. Umarım tüm firmalar en kısa zamanda böyle olur.
    "Bu ülkede ilgililer bilgisiz, bilgililer de ilgisizdir."

  3. #3
    onurc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2012
    Yaş
    35
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.667
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    25 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bizdede General Oto böyle bir güzellik yaptı.Tanıdığımız vardı,artık iyi niyetmi değil mi bilemem.2013 golf 7 dsg garantisi bitik, kavraması değişti bizde 580 tl ödedik.13k de beetle tsi verdiler 5 gün boyunca bizde kaldı.benim sitemim vw nin kendisine.servisdekiler ilgilendiler diyebilirim açıkcası.

  4. #4
    TechTurkey Dragger - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2006
    Yaş
    46
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    16.073
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    147 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Anıl bence onlar senden çok almışlar, sonra ikame araç geyiğine hatalarını düzeltmişler.

    Garantisi bitmiş A3ümün kavrama + mekatroniği 200 tl sembolik bir işçilikle Doğuş Maslak'ta değişti, bir kere söylememle...İstesem onu bile vermezdim.

    Ben Doğuştan çok memnunum, herkes nefret ediyor anlam veremiyorum
    @premiumparts / www.premiumpartstr.com

    Premium Brands & Special Cars

    OZ RACING · SPARCO · MSW by OZ · AEM · K&N · EIBACH

  5. #5
    Kadyr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    8.784
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    14 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    aracın servıs bakımlı ıse o alınan ucret cok.servıs bakımlı degıl ısede bakım yaptır ındırım yapalım demıişlerdi bana 350 ye yaptırmıştım 4 senelik aracınkini.

  6. #6
    Uzaklaştırılmış Kullanıcı
    Üyelik
    Feb 2012
    Yaş
    33
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    4.419
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    34 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    2011 Passat'ımın garantisi yoktu. Tam da bakım zamanı gelen 75.000 kmde mekatronik bozuldu. Aracın bakımını burada yaptırırsanız mekatroniği garanti kapsamına alalım dediler. Bakıma 500 TL ödedim, mekatronik garantiden tamamen ücretsiz değişti. 2 ay önce oldu bu olay.

  7. #7

    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    38
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.559
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Şanzuman bir kere garantiden değişmişti ücretsiz olarak, şimdi tekrar aynı sorun olunca bu şekilde davrandılar. Ben 300 ünde 500 ünde değilim, sonuçta ödemeyi yapmışım iş bitmiş, arayıp da iade edeceğiz demeleri hoşuma gitti benim. O araba şirket arabası olarak kullanılıyor bizde, 100.000 km'de şu an.

  8. #8
    onursumer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    18.446
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    65 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    servisteki çalışanların ilgi alakları ile ilgili diye düşünüyorum ben istedilermi ellerindeki her imkanı kullanabiliyorlarda nedense işini sevmeyen çok insan yüzünden biz uğraşıyoruz

    psn&Live id: onursumer
    135
    ├┼┼╕
    246R

  9. #9
    Yigit-Y - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    38
    Şehir
    İST
    Mesaj
    15.390
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    125 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Tamaş aşırı memnuniyetim var.

    Ne zaman gitsem alacağım arabanin seceresini şak diye döküyorlar.

    Onun dışında bakım araba alım filan işim olmaz hiçbiri ile
    İnsanlar ikiye ayrılır. İşine gelenler işine gelmeyenler olarak.
    Kendi Ahlakın için Kuran'ı oku, vatanın için Nutuk'u oku.
    Hakikatten yana olacaksan, yalnız kalmayı göze alacaksın...
    Dr.ECU

  10. #10
    johnie - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2014
    Yaş
    37
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.866
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    19 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    şaşırtıcı oluş gerçekten.
    Belki de çok şikayet geldi, müşteri memnuniyetine önem vermeye başladı.
    7bin TL de ciddi bir paraymış cidden..
    Gerçekten, tam bir müşteri memnuniyeti olmuş sizin ki..
    Geçmiş olsun tekrardan.

  11. #11
    bilalMW - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    33
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    7.252
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    mekatronik zaten 4500 tl işçiliği de aslen 400 tl falan bide 1,9 lt şanzıman yağı değişiyor oda 150 küsür. nasıl o kadar rakam çıkıyor?

  12. #12
    Mutu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2008
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    7.122
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    38 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Başka firmaların araçlarına 5 sene garanti verdiği ortamda, 3 yaşındaki aracın mekaniğinde sorun çıkıyorsa, binlerce lira maliyet çıkarılıyorsa ve de bu dünya genelinde bilinen sorunsa, bu teknik ayıplarını örtmek için üstüne dahi para vermeleri lazım bence. En nihayetinde bu araç 10 yıllık değil 2013 yılında alınmış. Tam 3 yıllık dahi değil.
    Instagram: mutusgarage

  13. #13
    Octane - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2007
    Yaş
    37
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    2.241
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    23 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    O kadar düdüklemişler ki insanları, olması gereken şeyi yaptıklarında hayret ediliyor. Bu zaten olması gereken şey. 3 yıllık aracın şanzımanı mı bozulur? Ayrıca japonlar ve kore hep 5yıl+ garanti veriyor zaten.

    Toyan benim aracım ben vurduğum için onarımdayken bana kendi ikinci el araçlarından 97 model ae101 vermişti. Ben de kasten onarım bittikten bir gün sonra götürmüştüm, çünkü ne biçimdi. Ha, aynı güzelliği yaptıkları adamlardan birine eski yaris vermişler, adam kliması yok bunun yeaaa demiş, arabayı getir geri demişler vermemişler daha. Git kaskondan al demişler. Adam olana güzel muameleyi ben toyotada gördüm, ki en sevdiğim türdür, gerçekten insan olanlarla eşek düdükleyenleri ayırmak lazım.
    Oversteer scares passengers, understeer scares the driver... (meali: kasko yok muska var )

  14. #14
    EREN34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2010
    Yaş
    41
    Şehir
    34 / 41
    Mesaj
    9.566
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    41 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ford da 10 yaşındaki Focus'un otomatik şanzımanı komple ücretsiz değişti iyi niyet garantisinden. Hemde ücretsiz.

    İyi niyet olayından ücret alınması bence yakışık bir olay değil.

  15. #15
    buda.pest - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2014
    Yaş
    31
    Şehir
    Adana
    Mesaj
    177
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Amacım konuyu baltalamak değil.Yukarda anlatılan davranış tamamen yerinde,olması gereken bir davranış.Tebrik ederim müşteriyi böyle karşılayan bayiyi.
    Ek olarak, başımdan daha 2 hafta önce geçen olayı paylaşmak istiyorum.
    2013 model 39k km de Passat aracımızın göstergesi ve ekranı durduk yere çalışmaz oldu.Servise götürdük dedik daha 3 yaşında arabanın göstergesi mi bozulur diye.Önce anlamadık dediler sonra merkezle görüştük iyi niyet garantisi falan derken 580tl gibi bir meblağ bize faturalandırıldı.Yani iyi niyet garantisi gibi bir kavramın içerisinde karşıya bu şekilde fatura çıkarmak bence çok itibar kirletici bir davranış.Üstelik Hem Vw'ye hem de Doğuş'a birer mail atmama rağmen geri dönülmedi.
    Buraya konu açmak istedim isim ve bayii adı vererek.Kimsenin ekmeğiyle oynamak bize yakışmaz diye vazgeçtim.Fakat dolaylı da olsa böyle şeyleri insanların duyması gerektiğini düşündüğümden buraya karaladım.

  16. #16

    Üyelik
    May 2015
    Şehir
    Tr
    Mesaj
    243
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Tamda seat leon 1.6 TDİ Dsg almanın arifesinde olmadı bu konu 2013 model bir araç almayi düşünüyoruz garantisi muhtemelen bitmiştir ben adaci alfiktan sonra garantiyi uzatabiliyormuyum

  17. #17
    Durango - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    42
    Şehir
    İst
    Mesaj
    676
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Kronik yağ eksiltmesi yapan 5 yaşındaki aracın iyi niyet garantisinden piston vs... Parçalarını değiştirdiler. 3 gün önce bakım vs işler için servise bıraktığım aracımın yerine 0 km a4 tahsis ettiler. Gerek çalışanlar gerrkse firmanın müşteri memnuniyet anlyaşı çok iyi. Audi Avek seni seviyorum

  18. #18
    Bring Out Gimp - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2015
    Yaş
    49
    Şehir
    kocaeli
    Mesaj
    159
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    2006 Aralık ayında trafiğe çıkmış ve 2008 Aralık'tan sonra servisin yolunu unutmuş Grande Punto'mun direksiyon sistemini
    2013 yılında tek kuruş dahi istemeden değiştiren Fiat da benim yüzümde gülücükler açmama sebep olmuştu.
    Müşteri memnuniyeti konularında çok gerilerdeki ülkemizde olan bu olaylar gerçekten insanı extra mutlu ediyor

  19. #19
    Day Walker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    43
    Şehir
    TÜRKİYE
    Mesaj
    8.017
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    21 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Bizde gittik Kia aldık servisin yolunu unuttuk

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •