User Tag List

14 sonuçtan 1 ile 14 arası

Konu: VW CC yay tercihi

  1. #1

    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    4.112
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    19 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    VW CC yay tercihi

    Aracıma yay almak istiyorum.

    Piyasada eibach pro-kit ve h&r ve vogtland var.

    Aracımda adaptif şase kontrolü yok. Olsa ne olur olmasa ne olur bilmiyorum ancak belirtmek istedim.

    Amacım, aracın konforunu bozmadan tatlı şekerlikte biraz düşürmek. Viraj kasmak ya da minimum düşüklükte gezmek gibi takıntılarım yok.

    Fikir, yorum ve görüşlerinizi bekliyorum...

  2. #2
    Anıl E. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2010
    Yaş
    35
    Şehir
    Türkiye/Sivas
    Mesaj
    9.769
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    152 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Tunacan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Aracıma yay almak istiyorum.

    Piyasada eibach pro-kit ve h&r ve vogtland var.

    Aracımda adaptif şase kontrolü yok. Olsa ne olur olmasa ne olur bilmiyorum ancak belirtmek istedim.

    Amacım, aracın konforunu bozmadan tatlı şekerlikte biraz düşürmek. Viraj kasmak ya da minimum düşüklükte gezmek gibi takıntılarım yok.

    Fikir, yorum ve görüşlerinizi bekliyorum...

    Canım abim vogtland takanlar genelde memnun ben de coilover ya da yay düşünüyorum havalar bi düzene girsinde.
    imzasız..

  3. #3

    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    4.112
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    19 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Anılcım, benim için coilover biraz gereksiz olur sanki maliyetinden dolayı. Sonuçta sadece aracı düşürmek için kullanacağım.
    Bir kaç yerde okuduğum kadarıyla eibach en konforlu olanıymış ama bir de kullananları dinlemek istedim.

    Yetkili serviste satılıyor mu acaba başka bir seçenek?

  4. #4
    Anıl E. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2010
    Yaş
    35
    Şehir
    Türkiye/Sivas
    Mesaj
    9.769
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    152 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Tunacan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Anılcım, benim için coilover biraz gereksiz olur sanki maliyetinden dolayı. Sonuçta sadece aracı düşürmek için kullanacağım.
    Bir kaç yerde okuduğum kadarıyla eibach en konforlu olanıymış ama bir de kullananları dinlemek istedim.

    Yetkili serviste satılıyor mu acaba başka bir seçenek?
    Bildiğim kadarıyla yetkili serviste var ama marka model ne bilmiyorum abi. Eibach ben yine vag grubu olan seat leon aracımda kullandım düşüklüğünden hiç memnun kalmadım konforu da aynı şekilde. H&R ve voghtland iyi 40mm ölçüsünde getiriyorlardı en son ülkeye 50mm varsa ideal olur aslında.
    imzasız..

  5. #5
    Trance-R - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    2.410
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Canım abim, CC denilen araç zaten bayağı sert bir araba.

    Yay tercihi, daha da sertleştirir diye düşünüyorum. Coil daha makbul...
    Alıntı 63owen63 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Konuyu okudum, şimdi bakırköy minibüsüne binip, meydana kadar ring hayali kuracagım

  6. #6
    iztuzu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2016
    Yaş
    40
    Şehir
    Bartın/Çeşme
    Mesaj
    327
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Eibach yay, H&R ve Vog'a göre daha konforlu yaylardır. Konuyu da "yol tutuş, aktarma..." bölümüne açsaydınız iyiydi.

  7. #7
    SGTI - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2011
    Yaş
    30
    Şehir
    istanbul/başakşehir
    Mesaj
    1.472
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Eibach taktik cc ye konfor degismedi neredeyse.

  8. #8
    Anıl E. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2010
    Yaş
    35
    Şehir
    Türkiye/Sivas
    Mesaj
    9.769
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    152 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Görüntü açısından fotoğraf koyacak olan var mı ? 19 jant ile tam doldurur galiba.
    imzasız..

  9. #9
    TaGo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    Türkiye/İzmir
    Mesaj
    9.837
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    78 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    eibach taktım hiç emnun kalmayıp aynı ay söktürdüm.
    www.plasti-dip.com adresimizden tüm yeni ürünleri görebilir ve taksitli alışveriş yapabilirsiniz

  10. #10

    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    4.112
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    19 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    SGTI ve TAGO nun birbiriyle tezat olan değerlendirmeleri kafamı çok karıştırıyor.
    Coilover a ise o kadar para vermeye gerek görmüyorum.

  11. #11

    Üyelik
    May 2011
    Yaş
    43
    Şehir
    Türkiye
    Mesaj
    393
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Genel olarak eibach en konforlu yay denebilir. Daha profesyonel uygulama arasaydın bende coilover derdim.

  12. #12

    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    4.112
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    19 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Tek amacım aracı düşürmek. Bu yüzden 3binlira verip coil almaya değer mi? Coil yay a göre konforu daha az etkiler?

  13. #13
    Ufuk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    29
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    8.771
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    12 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Benim arkadaşımın aracında eibach var. Tadında basık ama konfor olarak gayet rahat. Yani Orj ile arasında can sıkıcak kadar sertlik durumu yok. Onunki dizel diye kafasi biraz fazla düştü ama. Sanırım benzinli yayı almış.

  14. #14
    rain man - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2016
    Yaş
    34
    Şehir
    Sakarya
    Mesaj
    2.194
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    58 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Cc için de bu durum aynı mıdır bilmem ancak benim aracım için HR ve prokit karşılaştırmasını HR biraz daha fazla düşürüp 3.5 deyip 4e yakın düşürüyor, konforu çok etkilemiyor prokit ise 3 deyip 2.5 civarı düşürüyor biraz daha göreceli olarak sert diye yorumlamışlardi.

    Sadece düşüklük için coilover gereksiz. Piste çıkmayacak araç için boşa masraf, yoksa coiloverın daha etkili ve kaliteli bir çözüm olacağından kimsenin şüphesi yok.

    Aracın motor seçeneğine uygun almaya dikkat edin. Bazı markalar dizel ve benzinli araçlar için ayrı ayrı yay üretirken bazıları motora göre değişen ön aks ortalama ağırlığını kaale alarak üretiyor. En yararlısı ikinci olan yoksa eşit olmayan bir düşmeye sebep olabiliyor.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •