User Tag List

17 sonuçtan 1 ile 17 arası

Konu: CC İçin lastik seçimi (Yardım)

  1. #1

    Üyelik
    Jun 2015
    Şehir
    Türkiye / Trabzon
    Mesaj
    4
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    CC İçin lastik seçimi (Yardım)

    Merhaba arkadaşlar Vw CC aracım var. lastiklerini değişeceğim. üzerinde sport contact 5 var 21 binde durumları iyi değil bitmek üzere sizlere sormak istediğim yine aracıma performans lastiği bakıyorum aklımdaki modeller yazayım.

    -Bridgestone Potenza S001
    -Bridgestone Potenza RE002
    -Michelin Pilot Sport 4
    -Continental sport contact 5

    Ebatım 235/40/18 95W-Y

    aranızda bunlardan kullanan var mı ? siz olsanız hangisini tercih edersiniz ? yardımlarınızı bekliyorum.

  2. #2
    ERK_RS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    Orlando / FL
    Mesaj
    1.558
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    21.000 km'de lastik bitmek üzere mi ?

    şaşırdım gerçekten.

  3. #3

    Üyelik
    Jun 2015
    Şehir
    Türkiye / Trabzon
    Mesaj
    4
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ERK_RS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    21.000 km'de lastik bitmek üzere mi ?

    şaşırdım gerçekten.
    evet gerçekten çok şaşırtıcı ama gerçek lastikler bitmek üzere şuan fabrika çıkış lastiği üzerindekiler birde bende anlam veremedim :/

  4. #4
    onurc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2012
    Yaş
    35
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.667
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    25 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    2.0 tsi cc miz vardı. genelde hep nankang kullandık.35/40 yanak fevkaledede yol tutuyordu.(air vardı

  5. #5
    ERK_RS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    Orlando / FL
    Mesaj
    1.558
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı byhard Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    evet gerçekten çok şaşırtıcı ama gerçek lastikler bitmek üzere şuan fabrika çıkış lastiği üzerindekiler birde bende anlam veremedim :/
    normal kullanım olarak 40-50 bin km gider.
    yakın çevremde arabasının lastiğini 130.000 km kullanan adam var

    en aşağı 40 bin km gitmesi lazım sizin lastiğinde.
    lastiğin bitmek üzere olduğunu derinliğinden dolayı mı söylüyorsunuz peki yoksa yol tutuşundan dolayı mı ?

  6. #6
    onurc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2012
    Yaş
    35
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.667
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    25 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ERK_RS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    normal kullanım olarak 40-50 bin km gider.
    yakın çevremde arabasının lastiğini 130.000 km kullanan adam var

    en aşağı 40 bin km gitmesi lazım sizin lastiğinde.
    lastiğin bitmek üzere olduğunu derinliğinden dolayı mı söylüyorsunuz peki yoksa yol tutuşundan dolayı mı ?
    aynı durumu sıfır insignia da yaşadık.2011 model insignianın 20binde arka lastikler dahil dümdüz oldu.parçalandı.lastikler continentaldi.ve direksiyon beton gibiydi.sonra kumho aldık hem direksiyon yumuşadı hemde yol tutuş arttı bayağı.

  7. #7

    Üyelik
    Jun 2015
    Şehir
    Türkiye / Trabzon
    Mesaj
    4
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ERK_RS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    normal kullanım olarak 40-50 bin km gider.
    yakın çevremde arabasının lastiğini 130.000 km kullanan adam var

    en aşağı 40 bin km gitmesi lazım sizin lastiğinde.
    lastiğin bitmek üzere olduğunu derinliğinden dolayı mı söylüyorsunuz peki yoksa yol tutuşundan dolayı mı ?
    yoldaki kopmalardan ve aşırı derecede gürültü yapmalarından dolayı şuanda en son bakıma girdiğimde de lastikler için uyarmışlardı önler 4 arkalar 3 diye belkide bu değerlerde değişilmez yine gidilir ama korkutmaya başladı beni

  8. #8
    Burak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2012
    Yaş
    31
    Şehir
    Sakarya/İstanbul
    Mesaj
    1.515
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    CSC5 erken bitiyor maalesef.
    Alıntı Sert@ç Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ünal turanı ara yurdun önüne getirsin bütün kekoları, "tedavi olmak istiyorum"de, girsinler 2-3 dakika kesiciye, kız arkadaşınada yaz; barışmazsak tedaviye devam.

  9. #9
    KoramiraL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2011
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    894
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    21 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    CSC 5 gayet iyidir tarihlerindende kaynaklana bilir gene conti ye devam edin sorun çıkacağını zennetmiyorum şu anda tdi passat var eco contac var üzerinde maşallahı var Y tip alırsan daha iyi olur hız endenksi daha fazla biraz daha fazla dayanır gibime geliyor.

  10. #10
    Ozan.E - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Şehir
    39
    Mesaj
    283
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ben de farklı bir şey sormak istiyorum. Bende de cc var üzerinde 18' interlagosla. Kış lastiği almayı düşünüyorum ancak mevcut jant üzerine mi alsam yoksa 17' teneke bulup mu alsam? Öneriniz ne olur? Daha önce hiç kış lastiği almadım, kullanmadım pek bilgim yok konuyla ilgili

  11. #11
    AliDogukan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2015
    Yaş
    31
    Şehir
    Adana/KKTC
    Mesaj
    767
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Dunlop SP Sport01 de 23 bin kilometrede çöp oldu ne diş kalmıştı ne yol tutuş

  12. #12

    Üyelik
    Jun 2015
    Şehir
    Türkiye / Trabzon
    Mesaj
    4
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    peki hangi lastiği seçmemiz gerekiyor arkadaşlar düşünceleriniz nedir ?

  13. #13

    Üyelik
    Mar 2016
    Yaş
    30
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    242
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Ozan.E Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ben de farklı bir şey sormak istiyorum. Bende de cc var üzerinde 18' interlagosla. Kış lastiği almayı düşünüyorum ancak mevcut jant üzerine mi alsam yoksa 17' teneke bulup mu alsam? Öneriniz ne olur? Daha önce hiç kış lastiği almadım, kullanmadım pek bilgim yok konuyla ilgili
    Alıntı Ozan.E Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ben de farklı bir şey sormak istiyorum. Bende de cc var üzerinde 18' interlagosla. Kış lastiği almayı düşünüyorum ancak mevcut jant üzerine mi alsam yoksa 17' teneke bulup mu alsam? Öneriniz ne olur? Daha önce hiç kış lastiği almadım, kullanmadım pek bilgim yok konuyla ilgili
    Orijinal ebat 235 40 18 ise,

    215/50 R17 veya 225/40 R18 olacak. Aralarında fiyat farkı baya az. Hatta çelik jantı ekleyince 17 takımı daha pahalıya gelir. Aralarında ciddi bir tutunma performansı farkı olacağını sanmıyorum. 18 daha mantıklı gibi. Bu arada XL yanaklı tercih etmeye çalışın. Bütçeye göre, conti ts850 - pirelli sotto zero - petlas w651 alınabilir.

  14. #14

    Üyelik
    Mar 2016
    Yaş
    30
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    242
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ben csc 5'ten memnunum, tavsiye ederim. 20 binde bitmesi baya enteresan olmuş yalnız. Lastiklerin üzerinden üretim tarihine bakar mısınız ? Belki eski bir lastiktir ve bu yüzden çok aşınmış/özelliğini yitirmiştir.

    Üretim tarihine bakmak için lastiğin üzerindeki 4 haneli sayıya bakabilirsiniz. İlk iki basamak üretim haftasını son iki basamak üretim tarihini gösterir.

  15. #15
    Kutluhan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2010
    Yaş
    35
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.198
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    kışlıklarım continental rft, yazlık pirelli rft kullanıyorum. şuan 28.000km oldu çok memnunum. ölçülerim ön 225.45.18 arka 255.40.18

  16. #16
    Eworen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2009
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    3.285
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Csc5 erken bitmeninde otesinde bi lastik bizzat cevremden biliyorum
    Hatta arkadasimin cok cok yavas kullanilan bi aracinda 20k kmde paramparca oldugunu gordum baska bi tanidigimda 525d xdrive da
    Aslen iyi bi lasti ama spor bir arac harici acik ara uzak durmakta yarar var

  17. #17
    levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    18.439
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    97 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Pilot Sport 4 denenebilir, GY EagleF1 Assym3 de alternatif olabilir.

    Conti erken bitmesi haricinde yazdığınız listede ilk sıraya oynayabilecek lastik ıslak, kuru tutuşu vs ki zaten kullanıyormuşsunuz araç üzerinde.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Bu Konudaki Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •