Şu keşke benim başıma gelsincileride anlamak zor Allah korusun kimsenin başına gelmesin dertsiz başa dert uğraş dur
Printable View
Şu keşke benim başıma gelsincileride anlamak zor Allah korusun kimsenin başına gelmesin dertsiz başa dert uğraş dur
Bu olay doğrudan bir şahıs aracına denk gelseydi, o servisi başlarına yıkardı manyağın biri. Şimdi kadın araç sahibi değil (vekaleti varmış), aracın sahibi firma da ilgilenecek durumda değil. Bayi nasılsa uğraşamazlar deyip olayı kapatmaya çalışmış. Fakat kadın da ayrı bir arıza çıkınca çuvalladılar.
Çalışanın ehliyetine gelince; elbette kimse her gün ehliyet kontrolü yapmalarını beklemiyor. Yalnız her gün binlerce liralık araçları kullanan bir çalışanın denetlenmesi gerekirdi. Ayda bir olabilirdi mesela. Şoförlük gerektiren işlerde çalışanlarına kontrol yapan firmalar var zaten. (Rasgele ehliyet ve alkol kontrolü yapıyorlar).
Ben servis olsam yapacağımı söyledim hata yaptığım zaman hasarını vs karşılarım değer kaybını da karşılarım 0 araba istiyorsa indirimde yaparım ama enayilik yapmam. Başındaki gibi de ne yedirebilirsem de denemem. Daha önce yerde işlettim ve bi sorun olduğu zamanda bu şekilde çözdüm. Müşteri daha ne olacak demeden bunları yapınca müşteride bişey demedi diyemedi. Kazayı yapan elemanı da işten çıkarmam senet yaparım çalışarak öder. Bi daha arabaya el süremez. Paspas yapar çaycılık yapar öder.
Bide şöyle bişey var ; bu gibi konularda bazı çakal kişiler araba sahibine diyor ki ben zararını karşıliim arabanın vekaletini bana ver ben uğraşiim üstüne ne koparırsam benim diyor. Kiralama firmaları gibi firmalarda uğraşmamak için kabul ediyor ve üzerine bu şekilde ipotek koyduruyor. Bunlar ilk defa olan şeyler değil. Denizcilik sektöründe çok olan şeyler. Genelde kaptancılık oynamak isteyen tekne sahipleri belgesiz olarak koca yatı kullanmaya çalışırken ya marina pontonuna ya da yandaki tekneye falan zarar verir. Hasar gören takne kaptanıda çakallık yapıp patrona sen uğraşma ben hallederim der karşı tarafı söğüşler.
Sürekli yetkili servisleri kullanmaya çalışan birisi olarak markanın ülke yöneticilerinin bu tip kepazeliklerde ne gibi bir tutum aldıklarını ve olayı nasıl sonuçlandırdıklarını öğrenmek isterim. Gözüken hala daha işin içinden çıkamadılar.
Konuyu güncel tutalım bakalım...
arkadaşlar opel de yönetici olan birisi olarak söylüyorum. konu ile ilgili tüm merkez bu konunun üzerinde deli gibi çalışıyor sonuçlanınca detaylı bir açıklama yapacağım forumdaşlarıma...
bazı insanların araçlarıyla sadece maddi değil manevi bağıda vardır.. bakarsın adama 10 trilyonluk adamdır porsche panemerasıda vardır ama bir köşede 10 bin 20 bin liralık arabasıda vardır ve severekde biniyordur..
bazı insanların için araçların ayrı manevi bir değeri bağı vardır.. 10-20 bin liralık araca gider 30-40 bin harcar gözünde büyümez bile..
belki o şahsın maddi durumu kötüyken belki çok zordayken yada anne babası yaşarken yada buna benzer araçda anıları olabilir çok kahrını çekmiş olabilir o araba v.b yani insan manevi bir bağla bağlanmış olabilir.. kısaca alıp vurup al sana aracın değeri denmesi bana çok tuhaf geliyor.. belki o adamın o paraya gram ihtiyacı yok. manevi yanı o adam için paradan belki kat ve kat daha önemli..
Yazdığım tamamen genelleme ve tahmin ama bana ters geliyor al şu parayı sus gibisinden denmesi..
siz bir musterinizin araciyla kaza yapsaniz napardiniz ? muhtemelen mahkemeden cikan cevap deger kaybini oder arabayi tamir eder geriye teslim etmek olur. 2 secenek var arabanizi satin aliyoruz demek , kasko eksperi gelip bakar bu araba kac para eder . Dona kadar alma falan olmaz.
gürses çalışanlarıyla opel odakta denk gelmiştik eğitimde nasıl bir bayii olduğunu belli etmişlerdi o günlerde şaşırmadım olaya
Konu sürekli güncel kalsın . Unutulmasın ,başkalarının canı da yanmasın.
Unutulmasın !
Sonucu ne olacak merak ediyorum. Ama firma buyuk prestij kaybetti sacma tutumuyla.
Kariyer.net 'te Gurses Opel genel mudur ve bir cok personel ariyor :)
Tesaduf mi diyelim ? :)