Teşekkür ederim bilgilendirme için sesimi bu kadar duyarabileceğimi düşünmüyorum. Yasal yoldan bastırabildiğim kadar bastıracağım.
Printable View
ufak tefek ürünlerin siparişini verdiğimde zaman geldi.bundan bir kaç ay önce bu doviz krizinden önce beyaz eşya aldım (çamaşır makinesi).açıkcası bayilere gidip konuşup anlaşıp almaya üşendim ama hata yaptım.stok'da ürün vardı.ben aldım 2-3 gün geçti üründen ses soluk yok.hafta sonu oldu ürün teslim edildi diye mesaj geldi.ürünü kimse teslim almadı.bu arada olmayan teslim edilmeyen ürünün sevkirsaliyesini bana mail ile gönderdi tedarikci firma.aradan 2 hafta geçti ürün gelip kurdular.bu ürün bizim değil dememize rağmen kurup gittiler.aradan 15dk geçti servis geri geldi evet bu sizin değilmiş diyip söküp götürdüler.para iadesi olarak yapamadılar neymiş efendim ürün onların sisteminde kargoda gözüküyor ama bizde teslim edildi diye gözüktüğü için para iadesi yapamıyoruz dediler.velhasıl kelam kavga dövüş 3-4 haftada para iadesi için hepsiburada merkezden bir hanım aradı ve sorunumuz merkeze kadar ulaştı ve çok şaşkınız bugün söz teslim edilcek iptal etmeyin mağdur oldunuz dedi tamam dedim ve ürün yine teslim edilmedi :).benimde o sıra işler çok yoğundu aradan 2-3 gün geçmişti geri aradım artık gülüyorum falan hanımefendi ben çok şaşkınım bende size karşı mahçup oldum yazınızı yazıyorum iptal ediyoruz 1-2 iş gününe para iadesi olucak dediler.sonra makina teslim edildi o gün ama şunu anladım internet'den büyük bir eşya alışveriş yapılmaz.gidip bayiden esnaf'dan çayını kahveni için ürünü dokunup deposunda görüp sipariş vericeksin.
biraz uzun oldu ama buda benim ufak bir anımdı.
hepsiexpress beni 1 gün boyunca bekletti , oyaladı.
saat akşam 10 kadar dağıtıyoruz dediler (yatıya gelceklemiş) yeni adres istediler verdim , gelmediler.
cumartesi aaaa ooo yaaa maaa olur dediler..
çarşamba olan sipariş elime pazartesi ulaştı..
aynı olayı 2 kere yaşadım birdahada "satıcı hepsiburada " ise almıyorum
dava aç çok yuksek ıhtımal kazanırsın,donanım haberde iphone 8 konusu vardı 1800 den satmıslar sonra tabi u dönüşler vs
İphone 8 64 gb trendyol 1849 tl >> Sayfa 5 - 9
dh şakaya gelmez. ebay.de üzerinden çok komik bi paraya sandalye almışlardı (tanesi 3-4 euro ve kargo dahil). Satıcı hatalı rakam girmiş tabii. Adam yalvarıyor nolur iptal edin siparişleri, puanım düşmesin diye. Bunlar da biraz hediye gönder iptal edelim diyorlardı. Sonuç noldu bilmiyorum.
Konuya dönersek, hepsiburada son alışveriş yapacağım sitedir. Kart bilgilerini çaldırmışlardı vakti zamanında.
hepsiburada kart bilgileri calındı - بحث Google
hiç uğraşma hocam thh den başvuru yap mesafeli satış sözleşmesini ekran görüntüsünü ekle gönder 2 aya falan karar çıkar alırsın :)
Başbakanlık Mevzuatı Geliştirme ve Yayın Genel Müdürlüğü
TÜKETİCİNİN KORUNMASI HAKKINDA KANUN
Satıştan kaçınma
MADDE 6 – (1) Vitrinde, rafta, elektronik ortamda veya açıkça görülebilir herhangi bir yerde teşhir edilen malın, satılık olmadığı belirtilen bir ibareye yer verilmedikçe satışından kaçınılamaz.
Biz dağıtımda genellikle hatalı adresten dolayı geri gönderirdik
Saatli dağıtımlar vardı onlar ilk önce dağıtılırdı
Hepsiexpress en büyük sıkıntısı müşteri ulaşamadık müşteri kendisi gelip alamaması
Yeni bir kargo sistemi kurdu hb oturması elbet zaman alacak
Bence yurtiçi aras dan iyiler özellikle saatli dağıtımla alınmış ürün ise
Ben hb den hiç sıkıntı yaşamadım yaşamayacağım anlamına gelmez tabi ki de :)
Şuan için devam
Ürün şuan 560 tl olmuş.
Mutlaka kazanırsınız çünkü siz haklısınız.
Ben tam 1.5 sene uğraştım Gediz Elektrikten para mı aldım.
1yıllık buzdolabının kompresörü yandı, servis çağırdım rapor tuttular sorunun elektrik firmasının voltaj düşüklüğünden kaynaklı olduğuna dair sonra THH başvurdum, bilirkişi geldi o da rapor tuttu. Sonra Gediz ödemem diye dava açtı tekrar mahkeme bilirkişi gönderdi. Sonuç olarak ben kazandım paramı aldım.
Aynısını bugunde ben yaşadım üstelik satıcı hepsiburada idi.Haram olsun.
bende bu siteden 3 adet ayakkabı aldım..numaraları küçük geldi diye iade ettim kağıda da 1 büyük numara ile değişecek diye belirttim..yaklaşık 30 35 günden fazla oldu daha ayakkabılar geri gelmedi :)
https://im.haberturk.com/2018/09/19/...fef33b35a6.jpg
miss gibi hbde kurtuldu herkes
en çok merak ettiğim. atıyorum apple 8 aldık kutudan telefon çıkmadı yada başka şey çıktı. bu gittigidiyorda olabilir n11 de hb de. bundan sonra alıcı nasıl ispat edecek? yada alıcı kötü niyetli ise nasıl bu durumdan kurtuluyorlar. bu tip şeylerden dolayı netten ucuz olduğu halde telefon alamamıştım
Satici puani ve yorumlar burada en buyuk etken. bir saticinin 100 dogru urun gonderip bir fake atacagini sanmiyorum. Arastirmak lazim boyle bir durum basina gelen var mi?
Ben evdeki tv dahil bir cok seyi n11 uzerinden aldım. 1-2 defa gecikme yasama haricinde sorunla karsilasmadim. bedeni rengi durusunu begenmedigim bir cok urunu de geri sorunsuz geri gonderdim.
hepsiexpressle geliyor sana ulaşmadan teslimat yapılmıyor
sen telde yakınıma ver dersen o şekilde teslimat yapılıyor
telefonlar disb kapalı geliyor
hıyar çıkma şansı yok
sen yine işi garantiye al kamera video olarak aç
kargocuda yanında olsun videoya çek
ben çok iphone 8 plus teslimatı yaptırdım hiç sıkıntı yaşamadık
Not: Hepsiexpress de 3 ay çalıştık
bilgilendirme için teşekkürler arkadaşlar. hepsiburadanın kendi kargosu bi keresinde banada telefon kılıfı getirmişti. normal kargo dışında teslimat yapıyorsa kutudan hıyar çıkma şansı daha az tabi:)
Bireysel satıcılardan birsürü alışveriş yapıyorum.1 çift komponent aldım.390 lira yazıyordu.Satış gerçekleşti.Fiyat 520 liraya çıktı. Satıcıyı aradım.Fiyat güncellemesi unutulmuş.Siz aldığınız fiyattan ödeme yapın dendi.Ödemeyi yaptım.Adamın adres bilgilerini de aldım.Bu satıştan adam en az 50 lira zarar etmiştir.Adam ürünleri gönderince bende 1 paket helva yaptırdım.(Oturduğum şehrin meşhur helvası.) Adama ulaşır ulaşmaz telefonum çaldı.Saygılarımızı ilettik.Böyle satıcılarda var.Ama hakkınızı sonuna kadar savunun derim.Sakın böyle çakallıklara pazar bırakmayalım.
Sözlükteki rezalette de arızalı iphone satmışlar, servis raporuna rağmen işi yokuşa sürmüşler. 6 bin liranın üstüne yatacak yani çakallar. İş büyüyünce geri adım atmışlar tabii.
19 eylul 2018 hepsiburada.com rezaleti - ekşi sozluk
Bugün hepsiburada.com müşteri hizmetleri aradı. Ürünün stokta olmadığı beklersem 2 ekimde belki olabileceği ancak bekletmemek adına başka ürün alabilirsiniz dedi. Bunun için 100 tl çek verelim dediler. Fiyat farkının daha fazla olduğunu söyledim ve 200 liraya anlaştık. 200 tl çek almış oldum. Çek bir ay geçerli, siparişi tekrar verdim. Ürün gelmezse bu kez gerçekten stokta olmadığı için gelmeyecek. Herkes hakkını arasın aman böyle oldu napabilirim deyip geçmesin. İnternetten aldığım ürünü internetten şikayet ettim. Baya bir telefon görüşmesi ile çözdüm işin açığı hiç yorulmadım bile. Evinizde oturduğunuz yerde boş zamanlarınızda bilinçli bir tüketici olabilirsiniz.
Desa dan ayakkabı aldım. 4 gündür "sipariş hazırlanıyor" durumda görünüyor. Muhtemelen ellerinde olmayan ürün satışı yapıyorlar
Kurban Bayramınin hemen ertesinde ***** bi dondurucu ihtiyacı dogdu fiyatlar ve ürünlere göz gezdirdim kayseride izinde oldgum için 1300 tl ye magazadan alamadım erzuruma ekstra kargo masrafı olacakti yıllardır kullandıgım n11’den bakındım ve aynı ürünü 1149 tlden siparis ettim daha öncesinde soru sorup ertsi gün kargolanacagı teyidini almıştım ıkı gün gecince yenıden soru yolu ile magazaya ulastım telefonla aradılar ve fabrıkadan direk cıkış olacak 10 gün içinde teslim olur ddiler kabul ettim 10 gün oldu gelen giden yk yine soru yazdım efendım fabrıkadan cıkıs olmadı sevkiyat sorunı var dendi.. bi 10 gün daha myle böyle gecti n11 e canlı destekten ulaştım durumu anlattım daha ilk günden anladım dolar döviz kurlarındakı dalgalanma yüzünden bu ürünün tesliminde sipariste sorun olacagını..
n11 iki gün snra bana ulaştı telefonla fabrıkada sorun varmış ıkı gün içinde sevkiyat yapılacakmiş dedi inanmadım telefonda görüstügüm personelede bnm ürünü iade etmem için ugrasıldıgını ama katiyen etmeyecegimi parasını ödedigim ürünü istedigimi üzerine basa basa belirttim.. o gün kapandı iki gün daha gecti bgun fabrıkayı aradım hiçbir sevkiyat veya üretim sorunu olmadıgıni ögrenınce yine sinirim tepeme sıcradi n11 e yenıden yzdım sorunu cözmelerini hiçbi sekılde parsını ödedigim üründen vazgecmeyecegimi belirttim. Ve tabi ki tahmın ettigim gibi ürün suan 1900 tl den hala satısta yanı 1900 lirayı ödeyenlerin emınım ürünleri ellerine ulaştı. Böyle esnaflık böyle insanlık olmaz. Bir aya yaklastı sürec o zmn 1300 gibi rakamlara bulunabiliyorken suan yenıden ödedigim rakamlara yakın aynı ürünü alma imkanım yok. Bakalım ne olacak
kesinlikle peşini bırakmayın, elinizden gelen her yere de konuyu taşıyın tüketici hakkı denen bişey var ve madde çok net.
ben yakın zamanda n11 den 2 adet telefon aldım, belki bu sene 15K+ alışverişim var sadece 10 TL lik bir üründe sorun yaşadım, iade ettim onu da firma kabul etmedi.
Parayı aktarmıyorsun zaten öyle bir durumda, ispat kısmına gelince ben telefonları açarken video kaydı yapıyorum olur da içinden salata çıkarsa diye, bence etkili bir yöntem.