Sadece mil kadran değişiyor, s52(240lık) motor konmuyor ki amerikadakilerle çelişkiye düşülsün:) 321lik her zaman iyidir bunda herkes hemfikir.
Printable View
Sadece mil kadran değişiyor, s52(240lık) motor konmuyor ki amerikadakilerle çelişkiye düşülsün:) 321lik her zaman iyidir bunda herkes hemfikir.
m3'ün iç dış kombini müthiş duruyor. Geçmişini bilmem ama para olsa yanında yatılır :)
bunlar vanosun O ringleri , karaköyde perşembe pazarında gidince bunları almak için dükkanlara girmeye bile gerek yok yerden toplarsın :)
ilanda vanoslar sıfır diyince benim aklıma selonoid cart curt tüm ünite geliyor ;
eğer öyle değilsede ünitenin içini açıp 4 tane o-ring değiştirince bu kadar show yapmaya gerek yok.
videoda tek vanosu görebilirsiniz örneğin
https://www.youtube.com/watch?v=Y_BRIv_xqMg
Zamanında grupta böyle bir konusu geçmişti m3 ün. Galiba bu arkadaşlar topladı gerekli bilgi almak isteyen olursa diye paylaşıyorum. Tekrardan maşallah :)
https://i.hizliresim.com/nc1E7M.png
72.500 TL ile en düşük seviyesini görmüş oldu.
https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...71459058/detay
M3 iyiymiş be
Yeme de yanında yat misali..
Direksiyonu orjinalle değiştir tamam koy garaja izle :)
geçen garaj müdürü bir arkadaşım ile konuşuyorduk konusu açıldı ;
bu omegalardaki X25XE motorun özel bir parça olduğunun ve her ustanın kolay kolay başaramayacağı bir iş olduğunu söyledi.
otomatik vitesi gene bir nebze basit usulde.
ama devamlı binilicek ise kenarda bir 30-40 lira daimi para tutmak lazım , araba turşu olabilir diye.
bilinçli kişilerin elindede bir harikaya dönüşebilir, hatta öyle güvenilirki (motor-yürüyen-vites) komple alt takımla beraber vectra B'ye swaplayıp rwd vectra yapan bir çok örnek kişi var.
Vaktiyle pederde 2,5 motor otm. şanzıman sedan versiyonu vardı. Triger kayışlı bir motor, kayışı vaktinden önce değiştirmen gerekiyor. Tek sorun çıkaran zımbırtı otm. vites sensörü/seçicisiydi. D'ye takıyordun bütün aşıklar yanıyordu. P'ye alıp tekrar D'ye alıyordun geçici süre düzeliyordu. Geçmiş zaman tam hatırlamıyorum ama şanzıman inmeden bahsettiğim uyduruk parça değişmişti. Başka da bir sorun olmamıştı. Ha, peder LPG taktırmamıştı. LPG ile ne yapıyor ne ediyor bilemiyorum.
Ha bu arada, gazlayarak kullanmazsan yakıtı içerek kullanmıyordu. Kick down yaptığında kafayı hafif kaldırması ve V6 sesi şahaneydi.
İşin özeti, üzmez, yolda da bırakmaz. (Peder 100.000 km'den fazla kullanmıştı.)
Station, hacim, 6 silindir, arkadan itiş, renk :) ama yine de üzer mi acaba diyor insan işte :D
Bir sedan Omega'ya bakmaya gitmiştik Bursa'da. Aynı motora sahip. Araç sahibi bakımlarını yapmak için Kocaeli'ye gidiyordu, gerekirse orada yatıyordu vs. Doğru usta önemini buradan anlayabiliriz. :)
Doğru usta çok önemli gerçekten. Çoğumuz iyi bilir ki yetkili servislerin bile çoğu sadece isimden ("yetkili") ibaret.
Servislere gidip de ön takımdan gelen seslerden ötürü basit bir amortisör değişiminin gerekliliğini bile teşhis edemeyen yerler gördüm.
Usta çok önemli. Zamanında elde edebilmek adına rüyalarınıza giren arabanızı ansızın satmanıza bile neden olabilir. :/
https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...07803550/detay
Wagon E39 525d.
Omega yerine her zaman tercih ederim.
Omega cok cok konforlu bir arac ancak kronik paslanma ve curume var camurluklarda. Ayrica omega o parayi malesef etmez. Istedigi kadar sw olsun.
Beklediginiz atraksiyonuda kesinlikle vermez vites aralari oldukca uzun bir sanzumani var.
Mercedes a200 amg
Boyalı değişenli fiyatına. Araçta hata boya yok tramer yok. Bunlarda egzoz emisyon sorunundan dolayı araçları geri çağırıp sandık motor koydular çoğuna. Bu araçtada sıfır km motor var kasa 11.000 kmde
https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...1085311/detay/
Bmw e92 320d
Bunda da 130bin kmde sandık var kasanın km yüksek fakat fiyatı iyiye yakın
https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...9511190/detay/
Mini cooper s uzun süredir satılmıyor iyi bir pazarlıkla alınıp bir jantla güzel durabilir
https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...0841524/detay/