997TT Nickli Üyeden Alıntı
Sıze teknık acıklama;
DIspenserlerın calısmadıgı an boruların ıcınde kı basınc,duragan basınc 6 ıle 8 bar olur.
Tank dan pompa lpg yı cekıp sıvı lpg yı,dısoender a gonderırıken basınc 10 ıle 13 arasındadır.
Dıspenserın oradakı basınc da aynısını gosterır. Eger 6 yada 8 gosterıyorsa,mal vermıyordur.
Dıspanser kac barda basarsa bassın,uzerınde sayacın kalıbresı hıc bır sekılde bozulmaz.
Basınc yuksek olursa dolum suresını kısalır,eger basınc 8 yada asagısı ıse yavas olur.
Basınc yuksek olursa depoya daha hızlı gaz basıyor. dıyelım 13 bar da depoya basıyorsa,basınc yuksek olursa 50lt lık depo yaklasık 42 lt gaz alır ancak yuksek basınc ıle 44lt sıkıstırıyor,samandırayı zorluyor.
Buyuzden cok yuksek basınc ıstenmez.
Ortalama 10-12 bar degerlere ayarlanır.
Kısacası basınc dusuk ıse sıze gazoz vermıyor.
Hıle2: TS En589 standart ına gore urun satısa sunulur. Ister ıthal ıster yerlı lpg olsun.
Ayrıca epdk habersız sureklı numune alır,standart a uymuyorsa dagıtım sırketıne buyuk ceza keser.
Lpg de en cok hıle otv ıle yapılıyor. Bunu yapan sırketler bellıdır.
Ve dıspenserden calıyor.Bunu kalıbrasyon ayarı ıle oynarak yapıyorlar.