inşallah başarılı bir sonuç ve bizlere örnek olur
Printable View
inşallah başarılı bir sonuç ve bizlere örnek olur
Bence sc ile custom olarak yapılacak bi turbo uygulamasının fiyatları aşşa yukarı birbirine çok yakın olur o yüzden bence sc yapmak mantıksız.
Adam gibi oturup tasarlamak lazım custom olarak yapılacak turboyla sc nin maliyetini.Bu gün fn2 için en basiti alabilceğiniz bi toda header ın fiyatı $1200 küsür dolarlardan başlıyor gereksiz bence.
Üflemek en mantıklısı
doğru söylüyorsun biraz araştırdım direk turbo daha mantıklı araba biraz bozulacak ama olsun 400 hp civarı bi güç alabilirsem birde slick lastik time attack org.larında güzel zamanlar yapıcağımı umuyorum aracımın dengesinden zaten memnunum.bakalım hayırlısı montaj hatasız olmalı usta burada çok önemli.
son durum nedir bu fn2 turbo işi merak ettim cvp yazarsanız sevinirim
http://cgi.ebay.co.uk/HONDA-CIVIC-FN...d=p3286.c0.m14
SC en mantıklı hareket olur kesinlikle.
hele bide rotrex oldumuydu tadından yinmez...
Vaatler şu şekilde:
Performance:-
345 WHEEL BHP, 220 LB.FT TORQUE
0-60 in less than 5 seconds
0-100 in less than 12 seconds
¼ mile in less than 13 seconds
180+mph top speed
full race in fg kiti fn2lere olur mu ki?
http://www.full-race.com/catalog/pro...87135ec6b95e05
aynı gibi duroyorlar ama manifold kısmı nasıldır?
http://images.pistonheads.com/aimg/1167/1167980-3.jpg
http://www.procivic.com/images/artic..._si_engine.jpg
Bu kadar kesip biçmek akıl karı degil bence..
nihat sanırım satıyor aracını vazgeçti heralde turbo projesinden, sahibindende ilan gördüm beyaz konig jantlı bir araçtı o olabilir diye düşündüm..
evet doğru görmüşsünüz aracımdan çok memnun olsamda malesef satıyorum .fn2 ye karşı bakışım hala değişmedi benim için hala 1 numara yol tutuş,motor sesi,devir çevirmesi,pistteki tepkileri .fn2 yi sonuna kadar herkez ile tartışırım saatlerce ve savunurum tabiki her araba gibi artılarıda var eksileride ama tam bir oyuncak,stres makinası benim için.Kimse demesin bi fn2 kullanmış konuşuyor diye bugüne kadar çevreminde etkisiyle hatrı sayılır sayıda arac kullandım.Neyse uzun lafım kısası Özel sebeplerden dolayı aracımı satıyorum başka bi araç almak için satmıyorum zaten 2. aracım.Turbo uygulamasına gelincede inanın direkten döndüm diyebilirim ama biraz mantıklı olmak lazım şuan bu uygulama için biraz erken hem parça olarak hem maddi olarak 25.000-30.000 tl gibi rakamlara çıkıyor maliyet.Zaman ne gösteriri görücez
işin içinde özel sebepler varsa fazla kurcalamamak lazım, umarım istediğin şekilde sıkıntısız satarsın aracını, aracın fiyat performans olayını kıyasladığın zaman ortalama 70.000 tl.lik bir araç için beklentisi gayet normal bence, fakat amaç 400-450 hp. olupta bu gücü sana sıkıntısız (hergün sanayide sürünmemek) olarak verebiliyorsa ve bütçende buna müsaitse 25.000-30.000 tl. çok bi rakam değil, ama tekrar söylüyorum bütçen buna el veriyorsa, yani bence bu tip bi işlem bir insanın önceliği olmamalı tamemen zevk ve bütçe ile ilgili diye düşünüyorum...