User Tag List

18 sonuçtan 1 ile 18 arası

Konu: E46 3.30Ci hk

  1. #1
    R-13239 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2006
    Yaş
    38
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    1.154
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    E46 3.30Ci hk

    Kronik problemleri var mıdır ? Bakımları vs. can sıkar mı ?

    Ederi nedir şöyle recaro koltuklu , ısıtmalı , sunrooflu full bir aracın ?

    Ortalama yakıt tüketimi hakkında bilgisi olan varsa onu da paylaşsın .

    Çevrenizde böyle bir araç varsa da bilgi verirseniz sevinirim.

    Teşekkürler.

  2. #2

    Üyelik
    Apr 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    444
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ortalama yakıt tüketimi hakkında cok yakın bi arkadasımın aracından edindigim tecrübe şehir içi karma kullanım 16-17lt arası çevreyolunda sıktığımızda 26-27leri buluyordu
    arac 120.000km' de 2001 330ci otomatik şanzuman

  3. #3
    fatiii - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2007
    Yaş
    39
    Şehir
    AnkarA
    Mesaj
    4.821
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    2001 modelini temizini 42 45 civarı bulursun...alırsanda zaten minimum 2001 al derim

    illa bi sorun cıkarananını duymadım görmedim,periyodik bakımlarını zamanında yaptırıp kasap gibi binilmezse gayette sorunsuz bi arac..düzgün kullanımda şehir içi 15 lt civarı yakıyor otomatik olanı..
    remaps.tr & Turbo Zone Garage

  4. #4
    NerdenS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2010
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbuL Anadolu..
    Mesaj
    136
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Yakıt tüketimi hacim büyüdükçe kullanıma bağlı olarak değişiklik gösterebilir ama şu kadarını söyliyim aynı kasa standart m3 şehir içinde 13 Lt civarında (manuel vites) yakabiliyor, yanlız bir ara bende düşünmüştüm bayaa da araca baktım ama pek fazla düzgün olanına denk gelemedim alırken iyi araştırıp iyi bakın sonradan üzülmemek için..

  5. #5
    MR.TurboALİ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    36
    Şehir
    İstanbul / Üsküdar
    Mesaj
    3.541
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    330mu geliyo yokksaaa

  6. #6
    y@sin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2006
    Yaş
    38
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.162
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bende biraz 3.30ci araştırması yaptım zamanında 3.25 ci bulunabilirse daha iyi olur diye tahmin ediyorum hem 3.30 ci kdr performans hemde daha az yaktığını söylemişlerdi vergi olarakta biraz avantajlıdır kronik sorunlarını duymadım bakımları düzgün yapılmış çok saçma sapan kullanılmamış bir e46 zevkli olucaktır..

  7. #7
    CasabLanca - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    10.180
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    daha önce böyle bir konu vardı yanlış hatırlamıyorsam hatta 330un otomatik vitesi daha çok tutuluyor tartışması olmuştu

  8. #8
    tunch - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2006
    Yaş
    39
    Şehir
    45-35
    Mesaj
    1.841
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı y@sin Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bende biraz 3.30ci araştırması yaptım zamanında 3.25 ci bulunabilirse daha iyi olur diye tahmin ediyorum hem 3.30 ci kdr performans hemde daha az yaktığını söylemişlerdi vergi olarakta biraz avantajlıdır kronik sorunlarını duymadım bakımları düzgün yapılmış çok saçma sapan kullanılmamış bir e46 zevkli olucaktır..
    belki maddi anlamda daha rahat olabilir ama keyif ve performans olarak pek alakasi yok 330la

    330a cok yakar diyerek 325 alacagina 320ye binmek cok daha mantikli olur
    Recent Project: ''Sharky'' E36 323TI Turbo
    Daily Drive: Mini Countryman Diesel

  9. #9
    Dou - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    Toronto / Istanbul
    Mesaj
    5.033
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    21 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    325 alacağınıza 330i alın esas, ikiside m54 motordur çap strokları farklıdır. Ama 330i çok daha canlı bir karakteristiğe sahiptir.

    m54'lerdeki tipik problem = belirli bir miktar yağ yakma. 100.000+ den sonra artıyor özellikle, kontrol etmek-eklemek gerekebilir belirli aralıklarla. Ama m52 lere nazaran mekanik olarak daha dayanıklı motorlardır, insan gibi kullanılmışsa yolda bırakmaz. 3.0 litre atmosferik kategorisinin en başarılı motorudur sanırım ödülde aldı.

    Yakıtı düzgün kullanılırsa insan gibi yakar, gazlanırsa ortalama 15-16 larda gezer. Performanslı kullanımdan çok yakıt tüketimi önemliyse, önerim 325-320i yerine 318i lere bakmanız. BMW tarihinin en sağlam ve şaşırtıcı derecede ekonomik motorlarıdır. 320i de öyle aman aman az yakmıyor yeni m54b22 ler, zaten sadece çap-strok farklı.

  10. #10
    HKA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2007
    Yaş
    38
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    272
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bende 3.25 yerine 3.30 tavsiye ederim. Yakışlarında cok büyük farklar yok. Yakın bir arkadasım da var. Tam hatırlamıyorum ama ilk duydugum da bu nasıl 3.0lt demiştim kanka.

    Bir arkadasım satmayı düsünüyordu. Kesin karar verdiyse dönerim sana.
    2003 sonu 2004 makyajlı
    Füme, 88.000km de
    M paket
    Cabrio
    Recaro ve harman kardon var.
    Bir de 18 yada 19 jantları var markasını bilmiyorum.

  11. #11
    Frid - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2009
    Yaş
    38
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    7.914
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı CasabLanca Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    daha önce böyle bir konu vardı yanlış hatırlamıyorsam hatta 330un otomatik vitesi daha çok tutuluyor tartışması olmuştu
    bende hatırlıyorum ama geneldi galiba o söylenti 3 sersi için

    330 iyi tercih yakıt çok vergi yüksek gibi düşünceler var tabi
    Soyadımın ilk iki harfi kişiliğim kadar ÖZ

  12. #12
    sito - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    211
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Genel Bilgiler
    Marka BMW
    Model 330Ci
    Üretim Yılı 2000
    Ülke
    Tasarımcı
    Üretim Adedi
    Model Kodu
    Model Ailesi E46

    Karoser ve Boyutlar
    Karoser Tipi 4/5S FHC
    Kapı Sayısı 2
    Dingil Mesafesi 2725 mm (107.3 in)
    Ön İz Genişliği 1471 mm (57.9 in)
    Arka İz Genişliği 1478 mm (58.2 in)
    Uzunluk 4488 mm (176.7 in)
    Genişlik 1745 mm (68.7 in)
    Yükseklik 1369 mm (53.9 in)
    Yerden Yükseklik
    Uzunluk / Dingil Mesafesi Oranı 1.65
    Ağırlık 1505 kg (3315 lb)
    Ağırlık Dağılımı (ön/arka)
    Yakıt Kapasitesi 63 litre (13.9 Imp gal , 16.6 US gal)

    Aerodinamik
    Hava Sürtünme Katsayısı 0.3
    Ön Kesit Alanı 1.98
    Cx 0.59

    Motor Özellikleri
    Motor Üreticisi BMW
    Motor Yeri Ön
    Motor Yerleşimi Uzunlamasına
    Motor Yapısı
    Soğutma Türü Su
    Motor Tipi DOHC
    Silindir Sayısı ve Yerleşimi S-6
    Silindir Başına Subap Sayısı 4 (Toplam 24 Adet)
    Motor Hacmi 2979 cc (181.79 cu in)
    Çap 84 mm (3.31 in)
    Strok 89.6 mm (3.53 in)
    Çap / Strok Oranı 0.94
    Silindir Başına Düşen Hacim 496.5 cc/silindir (30.3 cu in/silindir)
    Krank Ana Yatak Sayısı
    Sıkıştırma Oranı
    Yakıt Besleme Tipi
    Hava Besleme Türü Normal
    Kompresör Tipi -
    İntercooler Türü Yok
    Katalitik Konvertör Var
    Maksimum Motor Gücü 228 HP (170 kW)
    Maksimum Güç Devri 5900 d/d
    Maksimum Tork 300 N.m (221.4 lb.ft , 30.6 kg.m)
    Maksimum Tork Devri 3500 d/d
    Maksimum Güç Devrinde Tork 275.2 N.m (5900 d/d)
    Güç / Ağırlık Oranı 151.5 HP/ton (113 W/kg)
    Güç / Motor Hacmi Oranı 76.5 HP/litre (57.1 kW/litre)
    CO2 Emisyonu
    Yakıt Tüketimi

    Performans
    0 - 80 km/h
    0 - 60 mph
    0 - 100 km/h 6.5 s
    0 - 160 km/h
    80 - 120 km/h (son viteste)
    0 - 400 m Hızlanma
    0 - 1000 m Hızlanma 26.7 s
    Son Sürat 250 km/h (155.4 mph)

    Şanzıman ve Aktarma
    Şanzıman Türü 5M
    Son Vites Dişlisi Oranı 1 : 1
    Son Dişli Oranı 2.93 : 1
    Aktarma RWD (Arkadan Çekiş)


    Arabanın teknik özellikleri belki işine yarar

  13. #13
    slowmotion - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    43
    Şehir
    Adana
    Mesaj
    3.926
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    düz vitesi bariz şekilde daha hızlı...
    AmcaGolf 7,5 1,6 tdi

  14. #14
    slowmotion - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    43
    Şehir
    Adana
    Mesaj
    3.926
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı HKA Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bende 3.25 yerine 3.30 tavsiye ederim. Yakışlarında cok büyük farklar yok. Yakın bir arkadasım da var. Tam hatırlamıyorum ama ilk duydugum da bu nasıl 3.0lt demiştim kanka.

    Bir arkadasım satmayı düsünüyordu. Kesin karar verdiyse dönerim sana.
    2003 sonu 2004 makyajlı
    Füme, 88.000km de
    M paket
    Cabrio
    Recaro ve harman kardon var.
    Bir de 18 yada 19 jantları var markasını bilmiyorum.
    bu arabaya en az 55 ister dostum
    AmcaGolf 7,5 1,6 tdi

  15. #15
    R-13239 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2006
    Yaş
    38
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    1.154
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Cevaplar için teşekkürler , açıkçası otomatik almayı düşünüyorum alırsam , yada e39 , 5.30 alacağım bakalım arayışlarımız sürüyor ..

  16. #16
    HKA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2007
    Yaş
    38
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    272
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı 207rc Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bu arabaya en az 55 ister dostum
    Valla bilmiyorum. Kaan'a da öneririm ancak baska almak isteyen olursa telefonunu veririm konuşur. Ben aracı değilim.

  17. #17
    ReßeL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    New York - Maçka/IST
    Mesaj
    1.675
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Temizini alin, hirpalanmamisini yeter. Manuel olursa kaymakli kadayif olur. Kronik arizalari ufak tefek eletkriksel sorunlar, krank sensoru gibi arizalar. Bunun disinda evliya muamelesi gorurse kuleleri catir catir catlatir. Diferansiyeli de bu is icin yatkin degildir zaten konfor ve hiz ayni anda sunulmasi uzere tasarlanmis hacmine gore ne ekonomik ne de cok yakan bir aractir. Olmasi gerektigi kadar. Makyajsiz kasa daha hos, daha agresif. Kisisel tercih tabii bunlar. Gri renk guzel durmuyor bu araclarda mumkunse beyaz, kum rengi, mor, fume, lacivert tonlari guzel olur. SMG2 viteslisi alinirsa bakim gecmisi mutlaka olsun. Hassas bir sistem degil ama bakimi zamaninda yapilmamissa evlat acisi niteliginde paralara mal olabilir. Seriligi bayagi bir farkli duzle smg viteslisinin. Boardmonitor olursa 16:9 ekranli sahane olur sizin icin. 4:3 de olsa olur, sonradan donusturulebilir bir ekran ve bir modul ile. Sonradan bunu tamamen yapmak size 6-7 liraya mal olabilir ama konsolu taninmaz hale getiriyor. Piyasada modifiye parcasi olarak genis yelpazeye sahip. Iyi ellerde, sanat eserine donusebilir bu kasalar.
    ///Mürüvvette endaze olmaz.

  18. #18
    DetailEF - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    Nirvana
    Mesaj
    2.661
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bende yol bilgisayarında gazladığımda 30lt/100km rakamlarını gördükten sonra bu araba bana göre değil sat oğlum demiştim kendi kendime

    -M2 Jantlar
    -Recaro Koltuk
    -Krom Paket
    -Harman/Kardon müzik sistemi
    -69 K km'de aldım 71.500 km'de sattım direkt olarak Aslında birazda 4000 km sonra servis var uyarıları başlamıştı araçta ağır kaçıcak diye sattım. Bastığında acayip çok yakıyor ama çokta iyi ivmeleniyor namussuz, hatta bir ara elim ses sistemi düğmesini ararken dsc yi kapattığım için sabit gazda yanlamaya başladı çok korkunçtu ama sonrasında çok keyifliydi Alınacak bir araç, alın ve keyfini sürün sonra satın, paranız çoksa binin, vergisini verin, benim gibi nxt cilalayın her gün deli gibi, onu da şımartın bir sahil turu ile noktalayın. Bu arada aracın kontağı kapalıyken arka camları açmaya çalışırsanız açılıyor. Fakat kapatırken kompressörlerindeki hava bittiğinden camları tekrar kapatamıyor. Bu da kompressörlerin çabuk arızalanmasına sebep oluyor. Araç çalışmıyorken asla arka camlarla oynamayın
    Anladık hepiniz kralsınız da, tahtta üst üste mi oturuyorsunuz

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •