çok fazla yorumları okumadım fakat
eğer azda olsa 2 teker tecrubesi mevcut ise 600f çok rahat oturma pozisyonu olan ucuz bi motor diye düşünüyorum
onun dışında eğer 2 teker ve vitesli tecrubesi yoksa ybr125 bence ideal
Printable View
çok fazla yorumları okumadım fakat
eğer azda olsa 2 teker tecrubesi mevcut ise 600f çok rahat oturma pozisyonu olan ucuz bi motor diye düşünüyorum
onun dışında eğer 2 teker ve vitesli tecrubesi yoksa ybr125 bence ideal
ya ben de en kötü satar kurtulurum diyorum ama içimde kalacak yoksa :)
kawasaki 636 ile aralarındaki farklar nelerdir? görünüş olarak kawa bi tık yine önde bence ama performans rahatlık, oturuş bunlar da önemli tabi?
600rr da güzelmiş, egzosu arkada.. :) ona da bi bakayım, honda almayacam dedim illa honda aldırtacaksınız bana
olm biz geciktik işte, 2 seneye annem beni nişanlar sonra evlendirir binemem bi daha :) o yüzden acelem biraz da, cbr'ın tipini cok begenmedim ninja'ya göre, suzuki inzuma daha iyi galiba cbr'dan? işte 250'lik ile gaza gelsem de motor gitmez o yüzden istiyorum daha cok aslında bro, ekipman konusunda da alırsam sana danışacam :)
biz de kötü süreriz o halde :) hepimiz ölüp gidecez zaten
araba kesmedi uçak sürecem seneye, onun da yetmediği zamanlar motor kullanayım dedim, bu zamana kadar hep riskli diye almadım, ama bu sefer sanırım gaza geldim biraz, bikaç arkadaş ve kuzenle birlikte :) yalnız dediğinde çok haklısın bizim yurtta dümbelek adam çok, trafikte araba ile bile birsürü şey atlatıyoruz akşama kadar, bunu iyice bi düşünüp ona göre karar vermek lazım, kendimi kandırmaya devam mı etsem sadece haftasonları binerim sadece diyerek :)
250'liklerde sanırım bastın mı gitmiyor ? yani sıkıntı olmaz herhalde çok
benimki de aldırmıyor benim çocugum olsa bende aldırmazdım herhalde, ama işte o heyecan yaşamak istiyor insan yine de, drift yapar gibi motoru kurtarmak mumkun olmuyo mu o tür viraj kayma durumlarında?
hiç tecrube yok, bi keresinde scooter denemem olmuştu o bile hüsrandı, ama yıllar önce :)
bu 600f ile 600rr arasında ne gibi farklar var tabi bunlara bi de kawa 636 ekleniyor galiba?
yıllardan beri cruiser yani çapırlar dışında her türlü motora bindim oldukça fazla kmler yaptım motorcu bir arkadaş olarak size ileri sürüş eğitimi almanızı bu işi ciddiyetiyle yapmanızı altınızdaki makinayı sizin kunlandığınızı onu sizin hükmettiğinizi öğrenmeniz kanaatindeyim tecrübelerim doğrultusunda.ben küçük yaşta cahilce başlamıştım bu işe ancak daha sonra hondanın ileri güvenli sürüş eğitimini aldım ve yaptığım onca km'nin aslında dualarla ve ne kadar bilgisizce olduğunu anladım bana uzun yıllar lazım olucak boyutta bilgiler edindim ve halende ediniyorum lafın kısası bu işi ciddi olarak yapan insanlardan eğitiminizi alın ve ekipman kask,ceket eldiven gibi vs kunlanımlarınızda eksik etmeyin şimdiden kazasız belasız keyifle motor kunlanmanızı dilerim.(not üni. dönemimde enka otoban tayfası ve bahçeli 7.cadde motorcusuydum ama artist olanlarında değil ve aradada ankaranın çevrelerini gezerdim :D iyi zamanlarda bee :) )
250 ninjayla başla ama ben scooter sürdüm titan ın onunu bıle kaldırırım diyosan ben bilinçli adamım alkolsüz zaten binerim de çok da dikkatliyim diyosan cbr 600 rr la başlanabilir
Suzuki 250lik cok guzel atik bi motor omurluk diyebilirim. Aslinda ilk motor icin grenajsiz biseyler alsan daha iyi olur senin Allah korusun ufak yatmalarda fln cok bi masrafin cikmaz. Honda'nin tipi kotu biraz dogru diyosn kawa en iyi duranlari iclerinde ama malzemeleri cok pahali demedi deme. Ekipmanlar konusunda da elimden geldigi kadar yardimci olurum kirvecim o konuyu hic dert etme. Kendi kendine motorla giderken gaza gelme yeter bu isin en onemli noktasi bu :)
bence hiç bulaşmayın bir tadını aldınmı bırakamıyorsun olduki aldın ne alırsan modelin sonunda bir R olsun.
250 cbr bence baslangic icin cok guzel motor , iyide gidiyor az yakiyor, bakimk ucuz ,sehir icinde.cok rahat manevrasi vs. Baslangic ve gelistirmek icin cok idael motor..
600 luk motorun gaz tepkisi ivmesi acaip fark var 250 likten sonra 600 luk motora binip ben boyke ivmelenme hissetmedm diye basladim sonra allahim yardimci ol sen bana diye bitti :D
Gitmiyor diyebilmek için 600cc kullanıcısı olmak gerek :) 600cc için ciddi tecrübe gerek,araba gibi değil bu aletler..Arabada amatör olsanda bir şekilde duruyorsun ancak motorda özellikle güçlü motorlarda tecrübe konuşuyor direk..Gaza gelmeyin bence mesajlarla..
Bana göre Hyosung GT250R başlangıç için genele baktığımızda en iyisi..Kaliteli ekipmanlar,ileri sürüş eğitimi ve bu motor ile düzgün bir başlangıç yapabilirsiniz ayrıca heves değil tutku olur bu dakkadan sonrada :)
ilk motor olarak kesinlikle ktm duke serisini tavsiye ederim duke 125 olur duke 250 olur.
Brand new Gixxer crashed:
Brand new Gixxer crashed - YouTube
geçtiğimiz hafta 4-5 gün önce belki forumdandır bilmiyorum.carrefour dan yayla ya cıkan yolda 2 kişilerdi yokus yukarı önü kaldırdılar arkadan attı ikisinide baya bir sürüklendiler gözümün önünde gece kötü oldu baya geçmiş olsun arkadaslara...
gercekten herşey saniyelik bu motorlarda :)
Motor kullanıcısı olmayan, deneyimsiz arkadaşların yorumlarını dehşet içinde okudum. Hatta bir tanesi direk bomba yorum olmuş. "Yeni başlayanlar için en büyük sıkıntı yana yatırmak... 600f ile başlanabilir..." Motoru ayakta tutmayı başaramıyorsun 200kg 100bg+ makina ile başlarım diyorsun, tek derdinde motorun yana yatıp grenajın çizilmesi, tebrik ediyorum.
Arkadaşlar motorla gazlarken sıkıntı yok fren yaparken sıkıntı var bir gün gelir hayal ettiğiniz motor ile frene basarsınız durmadığını fark edince taş devri misali ayakları yere koyarsınız ama sizin için geçmiş olur.
Acemilik dönemini today, mondial falan ile tamamlayıp 600lük alırım diyenler bir an önce uykudan uyansın.
geçen sene oğlum illa motor diye tutturdu hem de racing, gitti motor ehliyeti aldı. Önce olmaz molmaz dedik ama sonunda tamam alalım dedik . Tanıyanlar vardır Özkan- 80 li yıllardan arkadaşım- sağolsun yardım etti, ikna etti Ducatti 696 aldık. Geçen sonbahar da İstanbul park da California bike a soktuk. 1-2 ay içinde California bike 2 nci ayağına gideceğiz.
Diyorum ki motoru bırak benim arabayı kullan ama şimdilik nuh diyor peygamber demiyor.
Bende okula gidip gelmeli ktm duke dusunuyorum motor yakmiyo zaten onu bikac sene kullanip yamaha xj600n istiyorum ama evdekilere m... diyince hayir diyolar :D otobuste helak oldum 4 vesayit git gel
Konya'da Feci Kaza
Bu abimizi yakından tanırım ve tanıdığım motorcular arasında bu işi profesyonelce yapıp türkiyede ki bütün motorcular tarafından tanınıp ve hobisini işe çevirmiş birisiydi,çok dikkatli gazlayan ve en ufak hatasını önceden görebilen bir kullanıcıydı çok uzun süre motor üstünde mesaisi vardı ancak bu hafta sonu gönülden bağlı olduğu motoru üstünde can verdi 2 teker affetmez arkadaşlar ne kadar usta olursan ol!!!
Nur içinde yat başkanım...:(
aldıgım duyumlar 5.vites 11000 de motorun kazadan sonra takılı kalması? o yolda 200+ süratler ? allah gunahlarını affetsin ama bazen kazaya davet oluyor hareketlerimiz... 70 yasında teyzem de ust gecıtı kullanmaması kazanın dıger bıleskenı...
katılıyorum.
motor kullanmak ve motorla bır yerden bır yere gıdebılmek farklı seyler. motoru sız kullanmanız lazım motorun sızı degıl. elbette en gerızekalı adama bıle 600luk versen sokaktan doner gelır belkı ama ozellıkle sehırıcınde panık anlarında tecrubesızlık hayatınıza mal olur. he bır de korumasız-kasksız-kask kolda bınenler var ki...onlara hıc uzulmuyorum ıste...
*
bu arada baslangıc motoru ısteyen kardesımız. gt250 r guzel gozukur ama kullanımı zordur. kesınlıkle baslangıc motoru degıldır. sadece hacıme bakarak motor alınmaz. uzerıne oturdugunda trafıgın ıcıne gırdıgınde daracık gıdon turu,zayıf frenler,oturus pozısyonundan dolayı senı uzebılır. eger bu ısı uzun soluklu dusunuyorsan ve doyumsuz bır ınsansan, cbr 250 ıle baslayıp mın. zarar ederek 10000km cıvarı hıc olmazsa bır tecrube edınmen gerekır. yasayacagın ufak kazalar-dususler ılerıde cok ısıne yarayacak emın ol. SAKIN ama SAKIN 600-1000 lıkle basla,ben de basladım dıyenlerı dınleme..aılenı sevıyorsan...
Konu çok uzun geldi okuyamadım :D
tavsiye eden olmadıysa hysoung gt250r fiyatları uygun görüntüsü fiyatına göre çok güzel kolay alınıp satılıyor parçası ucuz ;)
gtr 250r için bir post üste abi zaten gerekli bilgiyi vermiş sorunlu motordur ikinci el alıncaksa dahada bir sıkıntılıdır limitörü olmadığı için devamlı bir sorun çıkartıyodu ama hatırlamıyorum ayrıca zayıf frenlemesi ve kötü viraj performansı var istediğiniz motor içinde altın elbiseli adam videolarını izleye bilirsiniz motorları tamamen tarafsız test ederek yorumluyo benimde tavsiyem cbr 250r dan yana şimdiye kadar orjinal lastikleri dışında bir sorunun duymadım :)
aynen sen profesyonel drag yarışçısı ol şehirler arası yolda hava güzel diye gaz açmaya çık,onca viraj kas git önüne yaya çıktı diye öl kimin nasıl öleceğini kimse bilemez....
Bu arada kimse 60la gidiyim tısır tısır geziyim diye racing almaz öyle ben basmıycam hızlı gitmiyecem felan kendi kendini kandırmaktır...
alır almaz ileri sürüş eğitimi almak istiyorum zaten, cunku sıfır deneyim ile ben motordan cok düşerim,ekipman da en iyisi hangisi ise onu alıcam ama daha araştırmadım tabi hangileri iyi hangileri kötü bilmiyorum, artislikle alakası yok aslında motorda gazı çevirmek insana haz veriyor bence :)
aynen tip olarak cok hoşuma gidiyor ninja, videolardaki karşılaştırmaları izledim genel olarak da diğer 250'liklerin en iyilerinden biri, diğeri suzuki sonra hysung ve cbr sanırım, yol konusunda sıkıntı cıkmaz cunku eskişehir yolunda kullanırım daha çok
grenajsız motor da cok tipsiz bro, malzemeleri pahalı da ben bunu cok uzun süre kullanmıcam o yüzden sıkıntı cıkmaz kanaatimce? tamam diğer tüm önerileri senden alacam zaten :D alayım da bi motoru inş
farkı ne R'ların? Bulaşma isteği işte cok pis bişey :)
honda'nın renklerinden mi bilmiyorum tipi hoşuma gitmedi hiç nedense, 600'lük düşünmüyrum artık yoksa cok gaza gelirim ben :D
hevesi tutkuya dönüştürme niyetindeyim işte bende :D hysong için de frenleri cok kötü denyor, motorda bence gidişten önce fren cok daha onemli, sanırım hyosung 250'liklerin de en hızlısı
racing binmeyeceksem motora da gerek yok diye düşünüyorum :D cok cirkinler digerleri
600'lük mü bu motor? yoldan dolayı mı düştü yoksa fazla mı bastı
mesaj alınmıştır tşk ederim cok :D
beni en cok yokuşta motorda nasıl duracagım düşündürüyo aslında :D sanırım ninja ve cbr ın gidon turu o kadar kısa değil? yani rahat sürülebilir diye hatırlıyorum videolardan, 30 bin km dendi bana 10 bin yeter mi? evet ailemi seviyorum 600'lüğü aklımdan cıkardım artık
ucuz da işte kullanımı zormuş baya :D ucuz maldan hep korkmuşumdur :D
evet hepsini izledim, orada da dediklerinizi söylediler, cbr cok övülüyo bi deneme turu mu atsam ne yapsam
niye o kadar ucuz o motorlar 11-12 civarı değil mi normalde :)
Kardeşim benim anne tarafı motor ile bisiklet satışı yapıyor alışmak için daha iyisini görmedim kullanımı biraz zor sert virajlarda ama çok üst düzey bir hıza çıkmıyor zaten görüntüsü çoğu kişiyi etkiledi ve ben 0 kullandım ilk bize geldiğinde hiç bir sorun yaşamadım sadece vites geçişleri biraz yavaşlatıyor o kadar
Bizdede aynı kaşıntı var şu sıra hem iki tekere geçmeye çekiniyoruz hemde inanılmaz heves var. Geçen gün gidip yamaha yzf r125 baktık bir tane oda aklınızda olsun gayet güzel görüntü olarakta yapılan kullanıcı yorumları olarakta bakalım fiyatta anlaşabilirsek alıcaz bizde o makinayı.
yzf r125e o para verilmez. ybr ile ayni alt takim var yanlis hatirlamiyosam. gecen sene bi surim dedim arkadasinkini bes para etmez bence.. ayni paralara veya az daha koyarak ninja 250r daha iyi bi motor.
Doğrudur çok anlamıyoruz motor işinden gördüğümüz kadarıyla yorumladık ama temiz r125
7 bin civarına bulunuyor 250r 10 binden aşağı yok nerdeyse öyle bir fark var arada 1 sezondan fazla binmeyi düşünmüyorum ona ben
nınja 1 tık daha ıyı hyodan ama bu fark baslangıc motoru kullanıcısı olarak farkedebılecegın kadar buyuk degıl.
vıdeodakı makıne 0 oldugu ıcın lastıklerı mumlu/yaglı. elemanın tecrubesızlıgıne gelmıs :)
cbr ve nınja daha bır s.t havasında. gıdon capları daha genıs,surusu daha rahat.uzunda bel agrıtmaz ;)
10000km bence yeterlı,bılegıne hakımsen.hem kabılıyet hem olgunluk ıstıyor motorlar.bu yuzden ıyıkı 20yasında sahıp olmamısım dıyorum cogu zaman.
son serıde ozellıkle 2013ten sonra (burun yapısı felan komple degıstı.kesıcı var artık) hyosung kendını gercekten gelıstırdı. elbette cıft dısk olmasına ragmen frenlerı bır cbr degıl. orjınal lastık cogunda berbat. honda kawa ırc kullanıyor.bunlar shınko.hepsı çöp :):) he ben dusmedım ama panık anında ve ozellıkle ıslakta berbatlar :icon_tup:
5para etmez bıraz kalp kırıcı olmus :) yurtdısında pıstler ıcın tasarlanmıs 125lıklerın en kalıtelılerınden bırı sonucta. 2zamanlı cagıva-rs125 tayfasını saymassak duke125 ten bıle ıyı bence. he o gorunum,motor start edıncekı tır tır pır pırdan sonra hayal kırıklıgı tabıkı.bır de r6 kıvamındakı surus dınamıgı ve yuksek sele baslangıc motoru ıcın ıddıalıyım dıye bagırıyor :)
Kawasaki ninja 300 nasıldır ? Buara benimde motor kaşıntım tuttu. Ve kawasaki 300R'lara takmış durumdayım. Bws, ybr125, cbr125 kullandım.Km olarak toplamda 10.000-15.000 km yapmışımdır yani motora sıfırdan başlamayacağım. Kendime hala güvenmiyorum o ayrı konu. Bu tecrübelerime göre ninja 300r alınır mı ?
pıyasası ölü bile degıl.motosıklet forumlarında dahıl kullanıcı profılı yok denecek kadar az.almadan once bırgun bu motorun satılacagını hesap etmek lazım.
alıcı gozle bakarsak , 250den son derece farklı bır yere sahıp benım ıcın. gorunum 636 kıvamında. performans olarak baslangıc motoru ıcın cok guclu bıle denebılır :) parca fıyatları-klasık kawa yorumu :) z-moto :) he suan bu ıse baslayacak olsam ve bıtım kanlı olsaydı denerdım derım. sonucta seyrek olan bır makıne.oldukca da ılgı cekıcı olacaktır. klasık 125-250lıklerın 2 ay sonra bayma olayı bıraz(!) daha uzayabılır. lakın 15000km dusuk hacım tecrubesı olan bırını kesmeyebılır. bu fıyata grenaj sorun degılse mt-07 cok daha mantıklı bır secenek olarak goz kırpyıro.yamaha fıyat stratejısını cok ıyı tuttu bu sene...
Abi haklısın fiyatıda biraz uçuk ama ben 600 ve üstü motor enaz 30-35 yasına kadar binmeyi düşünmüyorum.Çünkü kendime güvenmiyorum, çok gaza geliyorum 600 ve üstü cc motor kullanacak olgunluk malesef yok bende :). Yoksa mt-07 gayet güzel bi tercih çokta güzel bi motor. Ayrıca ailemi ikna konusunda tipi 300R'dan daha uysal. 300R'ı görünce bizimkilerin çığlıklarını tahmin edebiliyorum :D
Baslangic olarak kesinlikle SuperSport alinmamali. Baslangic olarak hyosung 250r tavsiye edilir ama o bile fazla olabilir. Hiz icin demiyorum agir motosiklet oldugu icin virajlarda tepkilerde cok zorluk cekersin. En mantiklisi Honda 125r ile baslayip 250r a gecip SS olarak 600 luk modellere yonelmelisin.
Kesinlikle kawa diyorum ben de bro :)
Sanırım ninjalar ss diye geçmiyo sport touring diye geçiyor sitelerinde ?
50cc için üst vergi dilimine değmeyeceginden bahsediyorlar, bende merak ediyorum 250 ile olan farklarını
ne güzel duruyor bee.
Connecting site...
altın elbiseli adam yerden yere vurmuş videosunda ama dikkat çekme açısından 10 numara bence.
kanka ben motoru gecen martta aldim. bayi odememis ilkini guya biz oduyomusuz. hem mart icin hem haziran hemde ocak icin odedim. 1900 tl :D ama benim makina 1340 cc.. 250lik makina 537 tl seneliktir heralde degilse gecmis olsun :D
yıllık :icon_tup:
*
megelli'den cok ceken oldu.aylarca elestırı aldı.en son bır arkadas mahkeme surecıne gırecektı.bayı ıldısından gelıp yardımcı oldu felan.oldukca rısklı olur bu secım.gorunum acısından surdırek onde bır model lakın sadece gorunum ısteyemez kime,cope atılacak 10000tl olmadıktan sonra :)
1200 uzerı bıraz acıtıyor dı mı kardesımm :)
537tl 650-1200 arası :icon_tup:
102 tl 100-250cc
210tl 251-650cc