nittodan banlanmışım :D
Printable View
nittodan banlanmışım :D
orda normal nsx'i yazmışlar bendeki race edition,yani premium car,oyundaki bir kaç amerikan haricinde bütün araçlar elimden geçmiştir,mr-2'nin yerinde rx-7 dragster vardı bi zamanlar :) Birde Mr-2 Turbo var full dolu,point jantlı,satıyorum şu an fiyatı 45k baya kelepir fiyata veriyorum :) motoru hem dolu hemde point jantlı,uzun süre satılmadı diye bu fiyatı koydum :)
MR-2 İD: 7911236 (almak isteyenler için :D)
http://img140.imageshack.us/img140/6421/mr2b.jpg
http://img710.imageshack.us/img710/1420/nsx0.jpg
arkadaslar ben yeni basliyorum download ettim accountta actim ne yapmam gerek kisaca ozet gecerseniz :)
konunun baslarından ıtıbaren okusan açıklanmıştı aslında
http://techturkey.com/forum/showthread.php?t=54666
indiriyim bende bi
Oyunu yükledim,drag yapıp duruyorum..Daha 6bin doları yeni yapabildim..
2.el araçlar bile 30binlerde,daha çok yolum var:rolleyes:
ılk sayfayı okuman nasıl baslaman gerektıgı konusunda yön vericiydı zaten :) sonrasında oyundakı aracına göre ınternetten setup araman yada ugrasım dıyosan kafana gore parça alarak baslayabılırsın.. dışını stock tut diğer kullanıcılarla yarış yaparken faydasını görürsün
neden 2. bir araç alasınkı? 6bin dolara kendi aracını yuklesen daha mantıklı degılmı? 30.000e alacagın arabalarda çok dolu degıller zaten..
öncelikli olarak turbo alıp ınternallerı geliştirebilirsin bence yada (aracın hondaysa) k20 motor swap yapıp sonra turbolaya bilirsin şaka aracı olur :) ban yemeden önce honda integra k20 swap 35psi boost (580hp nin biraz ustundeydı) +nos olarak oynuyodum...
(k20 swapın ne kadar tuttugunu hatırlamıyorum 6000ın uzerınde olabılır bilmiyorum..)
gençler ben başlayalı 2 hafta oldu sanırım sentrayla uğraşıp duruyorum aracı 10psi turboladım piston gömlek dereceli ne kaliteliyse onu alıp duruyorum araç 272 bg şu anda ama sürekli motor kırıyor 4. kez oldu her seferinde 1500 $ yanıyo ne yapmam gerek bi yardım pls :)
*techoline performance cam gears
*N's racing camshaft
*skoei type-7 connecting rods
*hunter dura-made III crankshaft
*Ichıban type A block
*tokiya race head
*enjin sport head gasket
*enjin vx10 throttle body
*TRM oil cooler kit
*royal purple oil filter
*enjin oil pump
*suprec 12.5:1 comp. Xa pistons
*blowfish FI valve springs
*enjin gxr valves
*tokiya intake manifold
turbodada
*blowfish qr series b.o.v.
*tokiya xm intercooler
*fast flow 4" steel piping
*blowfish g series 10 psi turbo g30-10
+++ egzos sistemi yakıt sistemi ecu hepsi dolu
şu an araç yanılmıyorsam 272 bg 280 tork 12,75 te pist zamanı
şu anda serviste yazan
broken head gasket
broken connecting rod
broken engine block yazıyor
head gasket dışında diğer ikisini daha dün değiştirdim :((
valla oyun sıkmadı sadece dediim gibi bu şekilde 4 sefer motor yedi o canımı sıkıyor ,diagnostic toolda herşey ok bi türlü anlamadım
honda her yerde honda yaw. 900 hp k20 yaptım çok nadir problem çıkarttı :D
malzemelerin en pahalısını alman en iyi setup değildir.
ve o listede değiştirmen gereken 12.5:1 cr pistonların. turboda okadar yüksek sıkıştırma olmaz. listede yazan en düşük cr li pistonu satın alıp tak. problemin bundan büyük ihtimal. o hp lerde problem yaşamadan kullanrsın normalde.
teşekkürler 1. madde yarın pistonları deiştirmek listedekileri yazıyorum hangisini tavsiye edersin?
enjin high comp. +1.2:1
" " " +1.7:1
" " " +2.2:1
suprec 8:1 comp. Xa pistons
şimdiden teşekkürle başka yorumu olan varmı arkadaşlar??
suprec 8:1 olanı takacaksın. o listede turbo için uygun olanı o.
+ yazanlar mevcut sıkıştırmaya ekliyor.
Yeni gördüm valla eve gidip indireyim :D
güncel.......
ya yerler ıkıde bır versıyon guncellıyolar urastırıolar adamı.