User Tag List

17 sonuçtan 1 ile 17 arası

Konu: Alfa Romeo GT Coupe 1.9JTD

  1. #1
    Mr.K - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2007
    Yaş
    38
    Şehir
    Ray Malifalitiko
    Mesaj
    11.541
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    14 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)

    Smile Alfa Romeo GT Coupe 1.9JTD

    Bu arac hakkinda bilgiye sahip kisi/kisiler yardimci olursa sevinirim,bu aralar bakiniyorum..Donanimsal olarak hersey var..isitmali deri spor koltuklar,park sensoru,xenon,bose muzik sistemi,navi,cruise(galiba).vsvsvs motor konusunda bir sknti cikmaz diye dusunuyorum en nihayetinde m-jet 16v fiat motoru(Yanlis bilmiyorumdur umarim) Yuruyeninde bir sorun cikarsa nekadar tutar(ortalama),kronik bir sorunu varmidir(veyahut alfa romeo`nun en kotu en ....xxx...yyy modelidir alinmaz tarzinda birsey denilebilirm?) Tesekkurler.
    - K -

    ________
    Dr.Ecu

  2. #2
    By_HaNNibaLL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    34
    Şehir
    Bursa-Akhisar
    Mesaj
    5.972
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    fiat servisinde staj yapmiştir ordan az once biliyorum alfa romeo nun bence ne iyi otomobillerinden millet 1.9jtdyi görünce doblo motoru bu yaw der doblo motoru 8 valf bu 16 valf ilk fark hemen belirteyim
    Donanim olarak cok başarili hiç bi şikayet duymadim sürekli gelirdi 159 özellikle siyah ve deri doşeme koltuklari vs.
    Alfa kullanicilar farkli olur hep yani süre gelen bi sevüren gibidir hep alfa isterler hep alfa severler

  3. #3
    ACTPK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2009
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    1.785
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bir aralar baya bi almaya kafayı takmıştım. Almak nasip olmadı orası ayrı Ben benzinli 2.0 JTS bakıyordum. Şasi 156'nın şasisinin geliştirilmişi. Ön kısımda yapılan geliştirmeler sonucu yol tutuş çok daha iyileştirilmiş. Bu geliştirmenin yapılışı F1de kullanılan bir teknolojinin bir coupe'ye uyarlanmış hali diye biliyorum. Teknik detaylarını bulmuştum bi ara ama şimdi aradığım halde bulamadım. Hatta tren rayı hissi verdiğini söylüyorlardı stock halde. Fazla GT olmadığından piyasada tecrübe etme fırsatımda olmadı. Tasarım Bertone'ye ait. Zaten italyan tasarımı çirkin olması zor İç kısım 147'nin aynısı. Tek kötü yanı bence bu. Ancak içine navigasyon ünitesi eklendiğinde biraz daha toplanıyor.

  4. #4
    Mr.K - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2007
    Yaş
    38
    Şehir
    Ray Malifalitiko
    Mesaj
    11.541
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    14 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Alıntı By_HaNNibaLL Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    fiat servisinde staj yapmiştir ordan az once biliyorum alfa romeo nun bence ne iyi otomobillerinden millet 1.9jtdyi görünce doblo motoru bu yaw der doblo motoru 8 valf bu 16 valf ilk fark hemen belirteyim
    Donanim olarak cok başarili hiç bi şikayet duymadim sürekli gelirdi 159 özellikle siyah ve deri doşeme koltuklari vs.
    Alfa kullanicilar farkli olur hep yani süre gelen bi sevüren gibidir hep alfa isterler hep alfa severler
    yok bende oyle bi durum daha once alfa romeo sahibi olmadim,,araya bi 159 kacmis onu anlayamadim,GT`dede ayni donanim mi var,veyahut motor kullaniliyo?+ bir soru daha TR`de 1.9JTD var mi ki?
    - K -

    ________
    Dr.Ecu

  5. #5
    ACTPK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2009
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    1.785
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı 10ur_K Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yok bende oyle bi durum daha once alfa romeo sahibi olmadim,,araya bi 159 kacmis onu anlayamadim,GT`dede ayni donanim mi var,veyahut motor kullaniliyo?+ bir soru daha TR`de 1.9JTD var mi ki?
    1.9 jtd var. Mümkünse Q2 alın. GT ile 159'un donanımı bir değil.

  6. #6
    Mr.K - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2007
    Yaş
    38
    Şehir
    Ray Malifalitiko
    Mesaj
    11.541
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    14 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Alıntı Can_t Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bir aralar baya bi almaya kafayı takmıştım. Almak nasip olmadı orası ayrı Ben benzinli 2.0 JTS bakıyordum. Şasi 156'nın şasisinin geliştirilmişi. Ön kısımda yapılan geliştirmeler sonucu yol tutuş çok daha iyileştirilmiş. Hatta tren rayı hissi verdiğini söylüyorlardı stock halde. Fazla GT olmadığından piyasada tecrübe etme fırsatımda olmadı. Tasarım Bertone'ye ait. Zaten italyan tasarımı çirkin olması zor İç kısım 147'nin aynısı. Tek kötü yanı bence bu. Ancak içine navigasyon ünitesi eklendiğinde biraz daha toplanıyor.


    Zaten navi donanimsal olarak var,sonradan eklemeyecegim . Yol tutus icin zaten birtek yay takarim baskada birsey yapmam,yeterli olur diye dusunuyorum(Sayet hersey yolunda gidip alirsam..).Tasarim aynen dediginiz gibi,bunu biliyordum.Kronik bir sorun veyahut baska birsey varmi bildiginiz ?


    Ben coupe`den bahsediyorum zaten,147GT tek kapi oldugunu bilmiyorumdum.Daha dorusu GT diye gectigini simdi gugildan baktim Degerlendirmeyi Coupe olarak yaparsak sevinirim Q2`mi deniyosa artik herneyse
    - K -

    ________
    Dr.Ecu

  7. #7
    ACTPK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2009
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    1.785
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ben almaya niyetlenip araştırdığımda kimse aracın kronik sorununu vs duymadık sicili temiz demişti 1.9 JTD'lerde partikül filtresinin fiyatının çok uçuk olduğunu biliyorum. Ama şu kmde bozulur vs diye bişey diyemem. Onun dışında bişey duymadım. Dediğim gibi ben 2.0 JTS bakmıştım. Açıkçası 1.9'u araştırmadım.


    Edit: Bende Coupe'den bahsediyorum. İçi dediğim gibi 147 ile aynı Bir karışıklık yok

    Bi daha edit: Q2'ler kilitli dif. oluyor. Çok daha keyifli olması açısından söyledim

  8. #8
    Mr.K - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2007
    Yaş
    38
    Şehir
    Ray Malifalitiko
    Mesaj
    11.541
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    14 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Alıntı Can_t Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ben almaya niyetlenip araştırdığımda kimse aracın kronik sorununu vs duymadık sicili temiz demişti 1.9 JTD'lerde partikül filtresinin fiyatının çok uçuk olduğunu biliyorum. Ama şu kmde bozulur vs diye bişey diyemem. Onun dışında bişey duymadım. Dediğim gibi ben 2.0 JTS bakmıştım. Açıkçası 1.9'u araştırmadım.


    Edit: Bende Coupe'den bahsediyorum. İçi dediğim gibi 147 ile aynı Bir karışıklık yok

    Bi daha edit: Q2'ler kilitli dif. oluyor. Çok daha keyifli olması açısından söyledim
    Evet simdi cozdum olayi burdan okuyarak

    Teskkur ederim .
    - K -

    ________
    Dr.Ecu

  9. #9
    Boost Up - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    32
    Şehir
    Alemdağ.
    Mesaj
    7.157
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Aklına Berkan soktu dimi
    Alıntı Eray Yümsel Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    kemik sesleri eşliğinde gideri var beyler, olur olur bethoven ın 8. senfonisi bile çalınır bunla

  10. #10
    Berkan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    38
    Şehir
    -
    Mesaj
    15.102
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    152 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Alıntı Boost Up Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Aklına Berkan soktu dimi
    ben bu tarz bişey sokiyim dedim de yemedi Gt yi kendi söyledi

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...28761703/detay


    Alıntı By_HaNNibaLL Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    fiat servisinde staj yapmiştir ordan az once biliyorum alfa romeo nun bence ne iyi otomobillerinden millet 1.9jtdyi görünce doblo motoru bu yaw der doblo motoru 8 valf bu 16 valf ilk fark hemen belirteyim
    Donanim olarak cok başarili hiç bi şikayet duymadim sürekli gelirdi 159 özellikle siyah ve deri doşeme koltuklari vs.
    Alfa kullanicilar farkli olur hep yani süre gelen bi sevüren gibidir hep alfa isterler hep alfa severler
    wikiden...

    The most common JTD engine is the 1.9 L (1910 cc) straight-4 found on various brands and models. The first car that used this engine was Alfa Romeo 156 in 1997 (105 PS (77 kW; 104 hp)), making it the world's first common-rail Diesel passenger car. In 1999 it was introduced with the Fiat Punto and Fiat Brava/Fiat Bravo/Fiat Marea. The engine block weighs approximately 125 kg (276 lb).

    The Multijet second generation features a common-rail design and is available with five different power outputs. The 8-valve version has 100 PS (74 kW; 99 hp), 120 PS (88 kW; 120 hp) or 130 PS (96 kW; 130 hp), the last two with variable geometry turbocharger; and the 16-valve version has 150 PS (110 kW; 150 hp) or 170 PS (130 kW; 170 hp).

    Opel also uses a version of this engine. Their CDTI engine, manufactured in Pratola Serra, Italy and Kaiserslautern, Germany, is the product of the half-decade joint venture between GM and Fiat. It is used in the Vectra, Signum, Astra, Zafira, Cadillac BLS and Suzuki SX4 as well as some Saabs marked as TiD and TTiD (twinturbo version).
    applications:

    Alfa Romeo 145
    Alfa Romeo 146
    Alfa Romeo 147
    Alfa Romeo 156
    Alfa Romeo 159
    Alfa Romeo GT
    Cadillac BLS
    DR5
    Fiat Bravo
    Fiat Croma II
    Fiat Doblò
    Fiat Grande Punto
    Fiat Marea
    Fiat Multipla
    Fiat Sedici
    Fiat Stilo
    Fiat Strada
    Lancia Delta
    Lancia Lybra
    Lancia Musa
    Opel Astra
    Opel Signum
    Opel Vectra C
    Opel Zafira
    Saab 9-3
    Saab 9-5
    Suzuki SX4

    http://en.wikipedia.org/wiki/JTD
    8 ve 16 haricinde kabaca dobladike Gt dekide aynı motor
    1881 - 193

  11. #11
    Mr.K - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2007
    Yaş
    38
    Şehir
    Ray Malifalitiko
    Mesaj
    11.541
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    14 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Alıntı Boost Up Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Aklına Berkan soktu dimi
    yoo ?
    - K -

    ________
    Dr.Ecu

  12. #12
    ATA156 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    37
    Şehir
    Karşıyaka
    Mesaj
    920
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Kroniği alt takım 156 ve 147 ile aynı olduğu için alt salıncaklardaki boşluk olabilir. Bozuk yola pek gelmez, dikkatli kullanım ile ömrü uzatılabilir. 8 valfli JTD motorun canını alark 160.000km kullandım tık demedi sağolsun. Kısacası GT'nin şimdiye kadar kronik hiç bir sorununu duymadım, sadece alt salıncak problemi olabilir.

    Gt karma bir araç olduğundan parça sıkıntısı da çekeceğinizi sanmam, şase ve alt takım 156, iç mekan 147 motoruda jtd olduğundan piyasada parçaları kolaylıkla bulunabilecek bir araç.

    147 Q2 ile uzun testte çıktığım için diyebilirimki kesinlikle Q2 alınmalı.
    916 V6 Turbo

  13. #13
    Mr.K - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2007
    Yaş
    38
    Şehir
    Ray Malifalitiko
    Mesaj
    11.541
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    14 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Alıntı ATA156 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Kroniği alt takım 156 ve 147 ile aynı olduğu için alt salıncaklardaki boşluk olabilir. Bozuk yola pek gelmez, dikkatli kullanım ile ömrü uzatılabilir. 8 valfli JTD motorun canını alark 160.000km kullandım tık demedi sağolsun. Kısacası GT'nin şimdiye kadar kronik hiç bir sorununu duymadım, sadece alt salıncak problemi olabilir.

    Gt karma bir araç olduğundan parça sıkıntısı da çekeceğinizi sanmam, şase ve alt takım 156, iç mekan 147 motoruda jtd olduğundan piyasada parçaları kolaylıkla bulunabilecek bir araç.

    147 Q2 ile uzun testte çıktığım için diyebilirimki kesinlikle Q2 alınmalı.
    Bozuk yolda zaten isim olmaz,parca konusunda sikinti cekmeyecegim bende oyle dusunmustum,yalniz israrla neden Q2 deniliyo,kilit diff,benim cok cok cok isime yaramicak ki,pist kasmam viraj kasmam,kisin zaten araba kullanmiyorum garajda yatiririm arabami,bakindim biraz Q2`ler en az 2K eu farkediyo..Geri kalan hersey donanim ayni sonucta,bi kilitli dif icinde gidip 4milyar-5milyar fark veresim yok sahsen..
    - K -

    ________
    Dr.Ecu

  14. #14
    ATA156 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    37
    Şehir
    Karşıyaka
    Mesaj
    920
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Tabi viraj kasmıyorsan Q2 sisteme ihtiyaç yok, yay takarım dediğin için yol tutuşa önem veriyorsun sandım, görüntü içinse konu anlaşıldı. =) Q2'li al, torsen difransiyelini bana sat o zaman ingiltere hariç başka bir yerde satılık bulamadım =))
    916 V6 Turbo

  15. #15
    ATA156 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    37
    Şehir
    Karşıyaka
    Mesaj
    920
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Birde resimdeki araçta orjinal navigasyon ve telefon sistemi var, ancak bu özellikler Türkiye'de çalışmıyor ama standart blaupunkt teyp ve bardaklıktansa çok daha güzel görünüyor.
    916 V6 Turbo

  16. #16
    Sinan Koc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2008
    Yaş
    38
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    141
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Abimin GT,benimde 156'ım var.GT çok keyifli bir cruiser diyebilirim.Kesinlikle tavsiye ederim.Bizdeki GT de navigasyon mevcut,nav. çalışmıyor fakat hem görünüş olarak daha güsel,hem yol bilgisayarı,radyo ekranı vs. gösteriyor.
    Sorun olarak sadece alt salıncak değişti onun haricinde maşallahı var...

  17. #17
    gsi_club - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2009
    Yaş
    43
    Şehir
    Belçika-istanbul
    Mesaj
    1.263
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    en son limanda çalisiyordum isimde;gemi ile gelen arabalari indirip bindirmek parktan parka tasimak.bunlari sunun için yaziyorum biz belçika ya ve hollandaya gelen italyan grubu arabalarini kullaniyorduk genelde.dediginiz arabayi çogu zaman kullanma firsatim oldu.size sunu diyebilirimki alfaromeo gt 1.9 jtdm 16 v çok basarili bir motora sahip kalkis yapar yapmaz 2 ye atmaniz an meselesi oluyor.bu motor 2.0jts den daha iyi hissediyor kendini.ben olsam alirdim güzel bir araba ama baska bir alfa modeli düsünüyorsaniz kesinlikle alfa 147 ducati corse modeli.ben böyle sinifinda süratli ve kendini asik eden bir araba görmedim.motoru 1.9 jtd 16v 170 hp fabrika çikisli.birde sizlere sunu söyleyim ben alfa alacak olsam hayatta alfa 159 almam.3200cc ligine bindim o bile basit çok adi bir araba.baska ne ögrenmek istersen cvblarim hiç kullanmadim desem en asagi 400 tane filan kullanmisimdir her motorun hacmine bindim.bu arada yurt disindami yasiyorsunuz?

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •