Call for prayer
http://m.youtube.com/watch?v=7na5Zm0vwtI
insanlar en akıllı varlıklardır, hüküm edemedikleri yaradılış ve ölümdür
Instagram hesabımız
miniksracing - humidorturkiye
ihaleye çıkış bedeli 90.000TL, hasar %25.
buna 45.000TL verirsek ve bizde kalırsa %40'dan az teklif verdiğimiz için kurulun kararına kalıyor sanırım ama %40'ın altında teklifler direk reddediliyor gibi bir şey okudum,
gene de ihale bizde kalırsa 45.000TL'ye bittiğinde bittiğin de bu aracın total masraf ne kadar olacaktır (hasar hariç)
tasisden araba almak çok mantıklı gibi durmuyor, bu araba 50'ye çıksa, hasar vs. eklenince total 60.000Tl'ye gelse anca uğraşıldığına değer sonuçta boyalı 730'u piyasada 70.'e almak mümkün birde bunu alıp marş basınca evde kimse olmayabilir evlat sahibi olunabilir gibi.
Bu arabanın ihale sonu rakamını az çok tahmin edebilecek kimse var mı?
730 un kaportasına işlem yapamayacaksın parça değişimi olmak zorunda olduğunu aklının bir köşesine yaz
en son 7 serisi ile alakalı ufak bir araştırma yapmıştım daha doğrusu land rover ile alakalı araştırma yaparken aluminyum kupa ve kaporta parçalarından 7 serisine sıçramıştım normal servis tadilat vs yapmıyordu kaporta parçaları ile alakalı,planladığım resterasyon projelerimden biriydi velhasıl kelam uzatmıyım araştırmalarım sonucunda AL parçaların ufak göçükler dışında yapabilen usta varsa ellerinden öperim hele fotoğraftaki aracı düzeltsin
Söylediğim gibi her kaporta parçasının belirli tamir orani vardır, buyuk alman araclarinin çoğu alüminyum malzeme ile uretilmekte,
10 senedir fazladir biniyorum, ve birçok yapilmaz denen parcasini biraz sabirli bir usta gayet guzel tamir edebiliyor, yirtik bile olsa zorun değil.
Hatta yetkili serviste bile yaptirdigim parca oldu.
Kusura bakma dersi iyi calismamissin, sanirim modena spider'dan sonra butun ferrariler bu yonteme geçti, piyasadacamurlugu kesilip yenisi kaynaklanmis pek araba yok
Konusu açılmışken dip not, alüminyum malzeme hafif olsun diye kullaniliyor ama ailede 1400kg alti hic alüminyum araba olmadi
Şuan benim arabada alüminyum yerine sac kullanılsaydı 1.8-2 ton civarı bir ağırlığı olurdu sanırım..Yol tutuşu şu anki kadar dinamik olmaz,0-100 hızlanması 10sn civarı olur,yakıt olarakta 2 litre daha fazla yakardı.Yani alüminyum sandığın kadar kötü değil
Önceki kasa full zirhli a8l 1.9ton gibi geliyor, yani 5serisi normal malzeme ile uretilse 300kg daha agir olacağını sanmiyorum konuya hic kafa yormadim ama alüminyum kullanilmasinin tek sebebinin sadece hafiflik olduğunu sanmiyorum belki sadece ferrari icin olabilir oyle olsa ferraride carbon sase kullanirdi.
Tamir olmaz çöp sozleri sadece servisteki mallarin insanlarin paralarini almak icin birde malzemeye uzay teknolojisi yuklek.icin kullandigi zirvaliklar, birde insanalri inandiriyorlar.
Sonucta bu malzeme amerikada iett muadili otobuslerde kullaniliyor
hurafe ya da değil en ufak kazada kimse yapmıyo alüminyum parçayı.. araçlarda değişen oluyo o sebeple.. gerçi hepsinde olduğu için hafifletici sebep sayılır ama normal araçta rahatça düzeltilebilecek parçaya ankaranın en iyi ustalarından biri yok yapamam diyo.. ben bu taraftan vuruyorum o diğer taraftan bozuyo kendini diyo hatta..
91 200 e aracı 26500 tl nakit olarak sattım galericiyim daha neyin tartişmasını yapıyorsunuz ki???
cl 55 amg yürüyen halde hasar kayıtsız araçın temizini ancak otoparktan çikartirsiniz onun da fiyatı rahat rahat 80.000 tl nin üstünde olur
her köşe başinda satılan cl 500 le kıyaslama yapmamaniz gerekir...
zira cl 55 amg yi alan kişi bilinçli insandir yok pahasına kimse satmaz hele ki 45 50 k lara hiç satmaz....
zaten sayılı olarak bulunan bir araç..piyasa araçıyla kıyas kabul edilmez.
hakan abi arkadaş o fiyatlara verirse ortak ta alabiliriz
Ankarada mavi megane sport var 4 kapı çok hoşuma gitti acaba ne kadar masrafı vardır
CUP Edition
Finansinvest
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)