:icon_rule :puha: :tapedshut :bravo:
ne güzel bişeysin sen, yhaa :D
Connecting site...
Printable View
:icon_rule :puha: :tapedshut :bravo:
ne güzel bişeysin sen, yhaa :D
Connecting site...
çok klas araba.
Connecting site...
2 de 80'de bunla basarsınız işte :) 160 da 3 'e takar mutluluklar dilersiniz. 4 zaten son vites :)
Connecting site...
Hani flagship derler ya, biz de ki karşılıgı amiral gemisidir , işte o tanımda bir araba.
88 den 93 e kadar üretilen a8 'in dedesi,temelleri olan audi nin ilk v8 blog koydugu ve aynı zamanda quattronun otomatik şanzımanla ilkkez birlikte kullanıldıgı modeli. bu araçta 3.6 v8 var ama sonraki yıllarda 4.2 ye geçildi. 94'de a8 olarak yeniden adlandırıldı. TR'de 4.2 si oldugunu sanmıyorum. bose ses siteminden , 3 nokta emniyet kemerlerine, c.control den arka ya monte ilk yardım setine kadar dolu bir araba :)
Ciddi ciddi bu kadar tüketimi var mı ya bunların ?
Dizel ve 8.2lt
Connecting site...
Benzin 10.2lt
Connecting site...
dizelin normal çok dur-kalk ve kısa mesafe görüyosa 8 ve üstü normal. sanzımandan cok yakabiliyor hakim degilsen ayaga.
kısaca yazılım lazım ozaman otomatikler 4,5lara kadar düşüyor
benzinlininki azmı Kaan 1.6 135 hp atmo otomatik vitesle minimum 45-50 kuruş
2015de 1.6 gdi yerine, 1.2 t-gdi motorlar gelicek inşallah :D asagı yukarı aynı güclerde
onla beraber sonunda hyundaide kurtaracak kendini atmosferikten :D ve nispeten az yakcagnı dusunmekteyim
edit: mavi olanı gdi'ye açtı diye benzinli sandımda oda dizelmiş :D
Connecting site...
Connecting site...
bu 2 araçtan hangisini tercih ederdiniz? gönlüm z4'ten yana.. kendi aracımı istediğim fiyatlara verebilirsem bunlardan birine talip olucam..
bu şarkı tüm allroad severlere gitsin. Para degil valla polo parasına.
Connecting site...
Kıyılmaz bir güzellik aslında.
yukarıdaki allroad, audi'nin ürettiği en kaliteli araçlardan birisi. tek kalite kusuru, tuş takımlarına yumuşak hissiyat vermek için kapladıkları malzemenin zamanla aşınması, soyulması.