onlar çok sıkıntı değil bence sol taraftaki yerinden çıkmış gibi duruyor elinle düzeltsen düzelir o
Printable View
Bu bemeve ler hep ankaradamı olmak zorunda :D
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...7837623/detay/
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...6635181/detay/
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...3787425/detay/
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...08265782/detay
Bu aracı bilen tanıyan var mı ? yada bakabilecek olan ?
3 bmw ninde ekmeği yenmiş gibi en eli yüzü düzgün olan siyah renk olan gibi geldi bana ama fiyatlarıda uygun
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...06952937/detay
1998 model e39 5.23i
acelesi aslında var gibi ama erteleyebilirim bu hafta araç almayı planlıyorum, istanbuldakilere bu hafta bakarım bu araç içinde haber bekleyip önümüzdeki hafta seçim yapabilirim aralarından.
Galeri ilanı var ama aradım açmadılar :soru:
Bu kasa dediğin e39 kasa,5.20-5.25-5.28-5.30 yazmışsın neredeyse geriye pek birşey kalmıyor zaten,5.35-5.40 haricinde,vergi ve yakıt sorun değilse m5 alınır ama yakıt , vergi ve performans baz alınırsa 5.23 te gayet güzeldir.hatta 5.25 aratmaz.
edit:5.23 ün hacmi 2800 cc midir?Ben mi yanlış okudum yada anladım?
Abi ben M paketlere bi türlü ısınamadığımdan gidip bakmadım. Fotoğraflarda inanılmaz temiz duruyor ancak durumu nedir bilmiyorum.
35 ve 40 TR de çok sık bulunmuyor diye yazmadım. Kalanları da performans ve verimliliklerine göre sıraladığım için hepsini yazdım zaten.
Alacağım zaman bakmadığım, binmediğim E39 modeli kalmadı. 528'i aratmaz diyebiliyorsanız 523 için, demek ki bindiğiniz 528 bitmiş, okeye dönüyor.
Ben yukarda 5.23 te gayet güzeldir,hatta 5.25 aratmaz yazmışım,5.28 yazmamışım!
edit:5.23 ün hacmi 2800 cc midir?Ben mi yanlış okudum yada anladım?
Model Engine Displacement (cc) Bore/Stroke (mm) Comp. Ratio Fuel System Power (kW/bhp) Torque (Nm/ft-lb) 0-62mph man 0-62mph auto Produced Where Sold (If not in all markets)
520i I-6 24V 1991 80/66 1:11.0 Multiport Fuel Injection 110/150 @6250RPM 190/140 @3500RPM 10.2sec 11.5sec 1996-2000 Non-US
520i I-6 24V 2171 80/72 1:10.7 Multiport Fuel Injection 125/168 @6100RPM 210/150 @3500RPM 9.1sec 10.2sec 2000-2003 Non-US
523i I-6 24V 2496 84/75 1:10.5 Multiport Fuel Injection 125/168 @5500RPM 245/181 @3500RPM 8.5sec 9.6sec 1995-2000 Non-US
525i I-6 24V 2494 84/75 1:10.5 Multiport Fuel Injection 141/189 @6000RPM 245/181 @3500RPM 8.1sec 8.9sec 2000-2003
528i I-6 24V 2793 84/84 1:10.2 Multiport Fuel Injection 14w/190 @5500RPM 280/210 @3500RPM 7.5sec 8.8sec 1995-2000
525 zaten 28den daha yeni, daha verimli bir motor ki. Aynı işi daha az cc ile yapıyor. ben de 528le karıştırmışım 25i, hacim konusunda. Sonuç olarak yazıya bakarak olması gerektiği gibi 2300 CC de değil :)
Mühendislerin amacı az cc ile daha çok verim etmek olsaydı bmw bu çeşitli ürün gamına sahip olmazdı,hepsinin bir özelliği var,neyse ben uzatmıyım daha fazla yanlış bilgi olmasın diye yazdım,gerisi sana kalmış
ankarada güzel bir ekspertize sokulursa her şeyi ortaya çıkar :) ..
şaseden sorgulatmak daha iyi olur araba başka bir şehirden satıldıysa plakası dönmüşdür.
harika görünüyor
buda benden olsun
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...7243193/detay/
1999 MARCUS MANTİS GT..5.0
bu marcus mantis 10 senedir satılık :)
Bu kasada keyf ve yakıt konusunda en ideali 5.28 dir bence. Motor kasayı rahatlıkla kaldırabilecek güçtedir ve 20'yle aynı yaktığını söyler kullananlar hep. Ama 5.30 da keyfinden yenmez o ayrı.
5.20 ler 2000 cc 150 hp ve M54 2200 170 hp
5.23 ler 2300 cc 170 hp
5.25 ler 2500 cc 192 hp
5.28 ler 2800 cc 193 hp
5.30 lar 3000 cc 231 hp
5.40 lar 4400 cc 286 hp
25i den yenidir 28i. gerçi sonradan 28 kalktı ve m54 motorda 30i geldi. Tıpkı 23i ninde ara motor olduğu için kalktığı gibi. Gerçi m54 de 25i yenilendi ve 28i den yeni bir motor oldu.Ancak hp leri aynı olsada 28i 25 iden daha torku yüksek olan bir motordur ve sıkıştırılmamış bir motordur.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...08121014/detay
ne olur yani şöyle nadide araçları orjinal bıraksalarda bizde doya doya izlesek...:ofk:
28'in ilk seri 20lerden daha az yaktığını ben de duymuştum. Ancak 2.2 hacimli olan 520, 528'e oranla biraz daha az yakıyormuş.
28ler her ne kadar tork yüksek olsa da 2000 yılından sonra üretilmedi. 525ler 2001'den çıkıyordu yanlış hatırlamıyorsam. O yüzden arada 5 yıllık bi fark olacak karşılaştırmak istesen, ikisi de temiz kullanılmış olsa da 2. elde 525 sonuçta 5 yıl daha genç.
aşağıdaki araç için galericiyi aradım: "istanbul'a gidip gelme durumum yok. size güvenip 750 tl yol masrafı havale ediyorum. aracı gaziantep'e getirin, 23.000 tl'ye hemen alacam." dedim. 2 saatten ararız dedi telefonun ucundaki abi. aradı ve maalesef gönderecek adam bulamadık dedi. getirdikleri gün buluşup alacaktım halbuki. almayacak olsam havale masrafı yollamayı teklif etmezdim.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...07824016/detay
Üreticilerin emisyon değerlerine uyması gerektiği için 28 in emme manifoldu ,gaz kelebeği, 25 inden küçüktür,tabiri caizse gırtlağı sıkılmıştır 28 in,o yüzden 28 e yapılan en popüler modifiye işlemlerinin başında gelir 25 in emme manifoldunun takılması,bu bir enektod olsun,vergi ve benzin sıkıntı değilse daha porformanslı olanı seçilir tabiki ama para çokomel ilişkisi burdada geçerli az yaksın vergisi düşük olsun diyende 5.20 kullanır,ara motor olayı tamamen hurafe yıllardır Türkiye 1.4-1.6 motorları olan araçları kullanıyoruz :) e39 kasaya en az 5.23-5.25
hayırlı olsun :)