User Tag List

Sayfa 2/2 İlkİlk 12
27 sonuçtan 20 ile 27 arası

Konu: Drift Works ün yeni oyuncağı

  1. #20
    tool - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Şehir
    Lyonesse
    Mesaj
    7.270
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Mechanix Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Onur 60 psi basmak için kaliteli bir lastiğe ihtiyacın yok , çatlak patlak olmasın yeter.
    emin misin, lastiklere basilabilicek max basinc uyarisi vardir
    ama usengec oldugum icin suan gidip bakamiyorum
    Experience is what you get when you don't get what you want.

  2. #21
    Mechanix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    3.933
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Sonuçta uzun yolda kullanmıyorsun o sınırı geçsen bile 2 saat içinde çöp oluyor zaten o lastik.

  3. #22
    SertacTDemir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    42
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    450
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    super , en iyi sase ile en iyi motor+sanz. birlestirilmis
    kesip bicip motoruda orjinalinden biraz daha geriye almislar onunede interi yapistirmislar ; agirlik merkezinide degistirmisler setupdan cikmis sasenin dengesine kadar kasmislar

  4. #23
    STP - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    Çanakkale
    Mesaj
    15.347
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    107 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Mechanix Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Arka lastiklerin basıncı önlerin 2 katı civarında olur drift otomobillerinde.Mantığı lastik ne kadar şişerse o kadar elips şeklini alıp yere teması o kadar azalır.Arkadan daha kolay kopmasını sağlamak için gerekli bir ayardır.200 hp civarında araçlar için 90psi , 200 üstü araçlar için 60psi civarında hava basılır arka lastiklere.

    sagol kanka

  5. #24
    Mechanix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    3.933
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı SeRtac20DET Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    super , en iyi sase ile en iyi motor+sanz. birlestirilmis
    kesip bicip motoruda orjinalinden biraz daha geriye almislar onunede interi yapistirmislar ; agirlik merkezinide degistirmisler setupdan cikmis sasenin dengesine kadar kasmislar
    Ağırlık merkezini isteyerek değiştirmediler.Zaten Silvianın ağırlık merkezini arkaya almak yol tutuşunu arttırmak anlamına gelir.Aslında istemedikleri bir değişiklik oldu diyebilirim.

  6. #25
    gorke - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    Ist
    Mesaj
    2.029
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ya gerçekten süper, nasıl uğraşmışlar... musti içinin en son bitmiş halinin fotosu varmı?
    Sakin güç...

  7. #26
    killererkan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2006
    Yaş
    46
    Şehir
    tr - ist
    Mesaj
    518
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    2jz nin acikca rb26 dan daha iyi ve verimli oldugunu, pahali oldugu halde 2jz yi tercih etmişler..peki soru sudur ki;
    şimdi japonyadaki 0-300 km hızlanma yarışlarında niçin hep (stroker li) rb26 lar ve 4wd skyline lar kullaniliyor? veya araplar nicin dolarlari dokup rb26 lı supralar yaptırıyolar?
    .....Human At Sight , Monster At Heart.....

  8. #27
    killererkan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2006
    Yaş
    46
    Şehir
    tr - ist
    Mesaj
    518
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    buarada sanziman da dev gibiymiş...
    ayrıca ilk kez mod. lu bi s15'in arka stoplarini begeniyorum
    .....Human At Sight , Monster At Heart.....

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •