:d :d :d :d :d :d :d :d :d
Printable View
Amortörüne dokunmadığın sürece her türlü sorunu yaşarsın yavrum. 5cmden sonrası orjinal amortisörü için sıkıntı yaratıyor çünkü. İlk başlarda bişey belli etmesede orjinal amortisör ile kullanırsan bi süre sonra amortisörde koyverir.
Sen hem kesme biçme yapmıyım diyosun hem basıyım diyosun custom coil istemiyorsun marka coile sıcak bakmıyosun bu nasıl bi tezatlıktır olum :D Bazı şeylerde ödün vermen gerekiyor :) Ümitin arabaya sekiyor dedin ya benim arabaya binsen 1 km gidemezsin o zaman :D :D
5cm lik eibahcları 3cm daha preslettim ama koni'lerime güvenerek :)
Olm bu kadar sorgulamanın ne anlamı var, arabacı adamsın herşeyin cevabını biliyosun zaten.
Seni imzamla başbaşa bırakıyorum :D
Ya da bırak ya sen basık arabayla gezmeyi haketmiyosun, yaptırma bişe :D
Üstüme gelmeyin lan :D Basık olayım istemiyorum olm toplamda 5.5cm basıklık mı oluyo çıtırdan düşüklük diyelim :hahaha: İlla ki bişeylerden ödün vericem biliyorum ama miktarını bilmiyordum az çok kafamda şekillendir konuyu açınca :icon_tup:
bizim burda işini cidden çok sağlam yapan bi abimiz var adanadada çoğumuz ona yaptırıyoruz onun preslediği yaylardan bugüne kadar kimseden olumsuz bi yorum çıkmadı herkes memnun sıkıntısız belkide 100 lerce araca yaptı
bırak oldugu gibi kalsın sakın elleme.
imza: eibach yayını vaktiyle kestiren zihniyet
bu arada ben aydının yerinde olsam jant ve presleme yerine herşeyden vaz geçer prof coilover alırım aracıma orj jantlarıyla kullanırım ;)
ben c2 vts varken presletmiştim.ön yaylar kırıldı artık kararı siz verin :)
Kanka tr de yok benim araba için coil.. Kendim getirtsem gümrüğe takılıcak fln kargosu vs bi ton para tutuyo.. Fiyat uçuk olmazsa varsa getirtebilecek biryer alırım niye almıyım ki :)
Ohaaa :eek: Orj yayları mı preslettin spor yayları mı ? Birde kaç cm presletmiştin :soru:
Aydın bas gitsin çok düşünme pişman olmayacaksın ama ben izmit coil yapmanı tavsiye ederim çok iyi yorumlar var sorun yaşadığını söyleyen de duymadım ses de yapmıyor
Yaw o iş pek içime sinmiyor açıkçası kıyamıyorum arabaya :) Ama yayı presletecem galiba...
Ya evet bu yaylar oluyor bu yaydan tr de yok işte :(
Ebaydan alayım dedim.. Yayın fiyatı 200$ kargosu 300$ :hahaha: toplam 500$ a yay şaka gibi :icon13:
pekii herşey iyi hoşta. amortisör sertleştirme ve yay presletmenin aşağı yukarı maliyeti nedir:beuj:
İzmitte presleme yok kesiyoruz. 4 yay 4 amortisör yapma 200 tl izmitte fiyatları değişmediyse biraz zaman oldu gitmeyeli yanlış bilgi vermek istemem :)
Amortisor tablasindan basmak daha mantikli. Eski aracimda(2010 civic) eibach 5cm sportline yay vardi fakat dusuklugu tatmin etmedi ve oem amortisor tablasini 3cm daha asagiya cektik. Yol tutusum eskisinden cok daha iyi oldu ve en ufak sekme vurma vs sorun yasamadim. Sadece araba biraz sertlestigi icin konfordan cok ufak bir miktar kaybimiz oldu. 9 aydir bu sekilde kullaniyoruz herhangi bir problem yok suanda da annem kullaniyor civic'i o da gayet memnun.
Bende onceden bu tarz islemlere cok karsiydim fakat Ömer kardesim ( Omer-Fe ) gayet mantikli bir sekilde amortisorden arac dusurme hakkinda aydinlatti beni ve ertesi gun hemen sanayiye gittik omerden gelen pm'leri ustamiza okuttuk ve aracimizi bastik cok da guzel oldu.
Omer'e pm atmani tavsiye ederim yardimci olur.
yavrumm arabana yazık hans uretmıs ıste daha ne kurcalıyorsun arabana yazık yanı
üretici firmadan kırk dolar gibi bi kargo ile getirtebilirim belki istersen arastıriim
orjinal amortisör ve 3,5'luk yaylarlar ki yaylar melih'in eski efsaneden çıkmaydı :) yaklaşık olarak önler 5 arkalar da 6 cm civarı presle düşürüldü hiçbir sorunum yok. herkese de tavsiye ederim.
Aydın illa eibach mı olacak ?
preslemek kesmek falan harake yontemler destekliyoruz cok basarili oluyor bence ...
. nokta :)
Tunç du galiba mavi rs önleri birazdaha düşürmek için aldığı yayları preslettirmişti.Taze taze o aradaki farkı söyleyebilir.
Bende orjinal yayları önden 8 arkadan 5 cm preslettim. Valla bi şikayetim yok. Konfor gidiyo biraz tabi ama 2 cm ile bişey olmaz düşüncesindeyim.
Kanka amortisörün dibine kadar vurduğu bile oluyor. çünkü 5cm yay olunca bu sefer amortisöründeki mil uzun kalıyor. ve tablaya vuruyor. sonuçda orj. amortisör ben hep söylemişimdir. 3,5 yay senin aracında 5cm gb. düşürmüş. diye bence hiç uğraşma. ama koni yaparsan aracına tablasından 2cm düşürebiliyorsun. o şekilde sağlıklı olur. aracın için. Koni'de mi ? yok . Tr'de. ?
bende yıllar önce orjınal yayları bastırmıstım bı 4 cm kadar konfor cok deısmedı sonucta yaylar orjınal yumusak yanı,:) sekme hafıf vardı ama o kadarı normaldır, ama ap yay takınca ustune yol tutusun nasıl degıstıgını anlıyosun:)
2-3 cmden bısıy olmaz bende dusunuyorum bu ara.ama aracın ön arka dengesınıde cok bozmamak lazım arkadan kaymada cok artmamalı..
benim amortisörler spor olduğundan bi sıkıntı yok :D vurmada yok spor yaya pres olmasına rağmen