User Tag List

16 sonuçtan 1 ile 16 arası

Konu: Würth Pütür Bagaj içi Yalıtım Hk.

  1. #1
    Ome_RS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    35
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    9.961
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Würth Pütür Bagaj içi Yalıtım Hk.

    Arkadaşlar 90model sedan EF aracımız var bunun bagaj içi yıllar yılı biraz pislenmiş ve paslanma başlangıçları olmus.hem bunun önune geçmek hemde temiz bir bagaj içine sahip olmak için bu ürünü kullanmayı düşünüyorum.
    önce bagajı tel fırca ile fırçalıcam sonrasında paslanan yerlerin üzerine ince zımpara geçicem ardından komple bagajı silip temizledikten sonra bu ürünü kullanıcam.
    ama öncesinde sprey boya kullanmam gerekirmi direk bunu kullanayımmı birde daha önce kullanan varsa nelere dikkat etmemiz gerekli 2 tüple komple bagajı havuzunu bitirebilirmiyim?



    veya bunu kullansam daha verimli mu olur ama uygulaması nasıl bilmiyorum

    www.vava.cars
    Lapiztes mk7R

  2. #2
    Orhan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    47
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    3.232
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    14 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    sanırım altında boya olması gerekiyor boyanıp sonra pütür atılması gerekli diye biliyorum

  3. #3
    Ae86 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2008
    Yaş
    43
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    2.955
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    26 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Aslında fotoğraf koyarsan daha güzel olur daha iyi yol gösterebilirim.Tel fırça yerine pas durumuna göre ;

    1-Eğer çok pas mevcut ise 80 zımpara al ama ıslak değil kuru zımpara.Bir güzel boyanın altına in pastan metali arındır.Sonra 150 ve 360 numaralı zımparalar ile geçiş yap işlemi bitir.

    2-Eğer çok pas yok ise direk 120 ve 150 zımpara kullanıp 360 ile işlemi bitirebilirsin.,

    3-Eğer saçın altından hafif delik görürsen ya saç kaynattır yada kendim yaparım dersen dayson meges ile delikleri geçici kapat kurumasını bekle.

    4-Meges iyice kuruduktan sonra sikkens m600 tiner ile çıplak sacı sil.

    5-Çıplak saça ilk önce saç astarı kuruduktan sonra 5+1 astar kullan.

    6-5+1 astar kuruduktan sonra boyasını atıp işlemi bitirebilirsin.

    Çürümesini bu şekilde uzun süre önlersin.Pütür bunlar haricince pek faydalı olmayacaktır.Hatta bu saydığım işlemlerden sonra würt mum sprey kullanırsan daha da paslanmasını önlersin.

  4. #4
    ruudvan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    IST
    Mesaj
    8.714
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    35 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    kıckboxer malzeme alıcgn zaman yardımcı olur sana omer.slmımı sole
    https://www.instagram.com/maxshineturkiye/

    No coffee!!!

    Hareli köyün polisajcısı !!!

  5. #5
    Tech Moderator Schumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul / Avrupa
    Mesaj
    13.162
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Aracın görünmeyen bir kısmına yapılan sacdan akü kapı için nasıl bir uygulama yapsak? Direk pütür işe yaramaz mı ?
    Schumi.Projects

    106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
    Never drive faster than your guardian angel can fly
    106 RC - 106 GTI with 2 liter engine

  6. #6
    Ae86 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2008
    Yaş
    43
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    2.955
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    26 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Paslı sacı temzilemeden atarsan pek bir işe yaramaz.

  7. #7
    Tech Moderator Schumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul / Avrupa
    Mesaj
    13.162
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Ae86 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Paslı sacı temzilemeden atarsan pek bir işe yaramaz.
    Sacda pas yok çünkü yeni sacdan sıfır yapıldı. Boya astar atmadan direk pütür atsak diyorum.
    Schumi.Projects

    106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
    Never drive faster than your guardian angel can fly
    106 RC - 106 GTI with 2 liter engine

  8. #8
    Ae86 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2008
    Yaş
    43
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    2.955
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    26 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Çıplak saca atmayın astar - boya - pütür tekrar pütür üstüne boya ile çok daha sağlıklı bir sonuç elde edersiniz.

  9. #9
    Ome_RS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    35
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    9.961
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    foto suan ekleyemem arac uzak ama ole cok pas yok hani stepneler bagajda dura dura hafif bi paslanır ya aynı o sekil kabarma delinme vs hiç yok bizim amacımız bagaj içi siyah ve temiz olsun hemde bagaj su alırsa paslanma yapmayı engellesin ***** hondalar bagaja su alıyor.
    birde biz bagajda döşeme kullnmıcaz bagajı acında direk havuz görünücek o yuzden temiz ve siyah bi ortam istiyoruz anlatabilmişimdir umarım
    www.vava.cars
    Lapiztes mk7R

  10. #10
    Ae86 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2008
    Yaş
    43
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    2.955
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    26 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ömer o zaman hafif bir zımpara ile astar-boya ve vernik uyguladınmı gayet temiz olur.İzmir de olsan yardım ederdim bende.

  11. #11
    kickboxer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    35
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    1.667
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ilk resimdeki pütür ince olanı daha cok marjpıyl altlarına sıkıyolar dıgerı ıse kalın olanı
    kalın olanı kullanman daha yararlı olur senın ıcın 1 tup yeterlı olur sanırım ama kalın kalın atıcam dıyosan 2 tüp al
    pas konusuna gelıncede eger eger pas varsa güzelce temizleyip tinerle silip
    würth pas donusturucu sür 3 4 saat bekle sonra 1 kat daha sür bi 3 4 saat daha bekle reaksiyon süreci bitenekadar sonrasında ınce bi zımparayla yüzeyi ufaktan temizle sonradan yapılmış(kaynak ek yerivarsa ) sadece ek yerlerine würth çinko sprey sik(perfect olanından olursa ıyı olur)
    sonra würth pütür atarsın eger kesmezse würth ziftli kağıt tamamdır
    soğuk galvenizleme olayları fln varda seni baya bi götürür bu yaptıkların
    kapalı yerlerede würh mum sakarsın kenarlara köşelere tamamdır
    bide standoxun zehirli astarı var sprey ıcınde tüpü var tek kullanımlık oda güzeldir onuda bi araştır derım
    Olum nissan arabamı arabanın hası kralı subaru yıllardır biz yürüyomusuz

  12. #12
    Ae86 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2008
    Yaş
    43
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    2.955
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    26 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı kickboxer Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ilk resimdeki pütür ince olanı daha cok marjpıyl altlarına sıkıyolar dıgerı ıse kalın olanı
    kalın olanı kullanman daha yararlı olur senın ıcın 1 tup yeterlı olur sanırım ama kalın kalın atıcam dıyosan 2 tüp al
    pas konusuna gelıncede eger eger pas varsa güzelce temizleyip tinerle silip
    würth pas donusturucu sür 3 4 saat bekle sonra 1 kat daha sür bi 3 4 saat daha bekle reaksiyon süreci bitenekadar sonrasında ınce bi zımparayla yüzeyi ufaktan temizle sonradan yapılmış(kaynak ek yerivarsa ) sadece ek yerlerine würth çinko sprey sik(perfect olanından olursa ıyı olur)
    sonra würth pütür atarsın eger kesmezse würth ziftli kağıt tamamdır
    soğuk galvenizleme olayları fln varda seni baya bi götürür bu yaptıkların
    kapalı yerlerede würh mum sakarsın kenarlara köşelere tamamdır
    bide standoxun zehirli astarı var sprey ıcınde tüpü var tek kullanımlık oda güzeldir onuda bi araştır derım
    Bu malzemeleri aldımı battı demektir Würth dövizdeki artıştan dolayı baya pahalanmış

  13. #13
    Ome_RS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    35
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    9.961
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ya abi abartmayın muzelik arac yapmıyoruz arac sahibine kalsa ole kullncak ben biraz toplu güzel görünsün die boyarım senin bagaj içini dedim sonra ugrascaksam biraz da iyi olsun dedim yani işin fikir amacı 10tl ye 2 tüp siyah sprey alıp sıkmakla basladı ole yaglar ballar mumlara gerek yok buna ayırdıgımız butcede max 50tl
    www.vava.cars
    Lapiztes mk7R

  14. #14
    Ae86 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2008
    Yaş
    43
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    2.955
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    26 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    O zaman sprey saç astarı + akçalı sprey boya ve zımpara işini görür.Bence pütüre gerek yok.

  15. #15
    kickboxer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    35
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    1.667
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Ome_RS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ya abi abartmayın muzelik arac yapmıyoruz arac sahibine kalsa ole kullncak ben biraz toplu güzel görünsün die boyarım senin bagaj içini dedim sonra ugrascaksam biraz da iyi olsun dedim yani işin fikir amacı 10tl ye 2 tüp siyah sprey alıp sıkmakla basladı ole yaglar ballar mumlara gerek yok buna ayırdıgımız butcede max 50tl
    abi gızma yav bende yardım etmek istedim herkezi kendim gibi hasta zennettıgımden kusura bakma ozaman en güzeli zımparala ve pütür at tamamdır jilett

    Alıntı Ae86 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bu malzemeleri aldımı battı demektir Würth dövizdeki artıştan dolayı baya pahalanmış
    abi ben alalı 4 5 ay fln oluyo valla son fiyatları bilmiyorum doğrudur
    Olum nissan arabamı arabanın hası kralı subaru yıllardır biz yürüyomusuz

  16. #16
    Ome_RS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    35
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    9.961
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Ae86 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    O zaman sprey saç astarı + akçalı sprey boya ve zımpara işini görür.Bence pütüre gerek yok.
    tamamdır bana böyle sonuclar lazm zımpara astar sonrası boyamı pütür mü karar veremediğimiz nokta boya çizilir vs kötü durabilir acaba bu pütürlerin sağlamlıkları nasıl stepne flan koyunca kopmasın

    Alıntı kickboxer Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    abi gızma yav bende yardım etmek istedim herkezi kendim gibi hasta zennettıgımden kusura bakma ozaman en güzeli zımparala ve pütür at tamamdır jilett
    yok estağfurullah ne kızması bende isterim basladımmı öyle birsey olsun ama arac sahibi kasmaya gerek yok diyor
    www.vava.cars
    Lapiztes mk7R

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •