User Tag List

Sayfa 1/2 12 SonSon
20 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: çakma coilover :)

  1. #1
    alperkirman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2010
    Yaş
    36
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.117
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    çakma coilover :)

    Street Tuning, BMW Performance Parts, HONDA Performance Parts, Auto Parts - COSMO Racing Online

    arkadaşlar golf4 aracıma koni sarı süspansiyon üzerine böyle bişey uygulamayı düşünüyorum
    VWVortex.com - Project: Rabbit Farmer's 1.8T Golf IV (racing oriented)
    sayfanın biraz aşağılarında adamlar spor süspansiyon üzerine linkte verdiğim sistemi uygulamışlar tabiki fabrikasyon coiloverlar gibi sağlıklı olucağını düşünmüyorum ama coil fiyatları ortada
    sormak istediğim
    1) aracımda 5cm eibach yay var. Coilover yaylarıyla kullandığım yaylar farklımıdır ?
    indirme aparatını bulsam aracın üzerindeki yayları kullanabilirmiyim?
    2)fabrikasyon coiller süspansiyon üzerinde fakat şimdi yapıcağımız şekilde indirme aparatı (ön süspansiyon için ) sonradan takılcağı için boşluk olurmu ? olursa en sağlıklı şekilde nasıl halledilir?
    3)sanıyorum hondacılar arasında bu sistemi kullananlar var . yol tutuşu konusunda bilgilendirirseniz güzel olur. ne gibi bir sorunla karşılaşırım
    bu sistem nekadar sağlıklı olur aracım için ??

  2. #2
    alperkirman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2010
    Yaş
    36
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.117
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    fikri olan??

  3. #3
    34tb9544 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2007
    Yaş
    39
    Şehir
    turkey/istanbul
    Mesaj
    2.550
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Çakma olarak degerlendirmemek lazım su an siteden b aktepenin aracindada aynı sistem kullaniyor normalde bu sanayide yapilanlardan uzak durmak lazım amac sadece araç basmak değil konfor güvenlik sağlamak zaten orijinal coiloverlarin hiç biri yada büyük bir kısmı diyim arabayi dip limitlerde basmaz onların limitleri cogu teker ustudur sağlıklı olması için bu sistemin normal bir coilover sisteminden hiç bir farkı yoktur yeterki düzgün ve sağlıklı toplansin duzgunden kastım coilover kovanlarının amartisoru sağlam ve sağlıklı monte edilmesidir
    C R M performance

  4. #4
    hondafit - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    35
    Şehir
    Eskişehir-istanbul
    Mesaj
    1.223
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    coil hakkında bişi bilmiyorum ama verdiğin sitede çok güzel projeler var.
    saol

  5. #5
    Osman Bahadır - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    40
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    2.758
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Öncelikle elindeki uzun eibach yaylar bu iş için uygun değil. Coil yayı olması gerekir ki altı ve üstü düzdür ve daha kısadır.

    Eğer aparatı amortisöre güzel oturtabilirsen, amortisör milini de kısaltırsan ve düzgün bir montaj yaparsan güvenlik açısından bir sıkıntın olmaz.

    Yol tutuşta verim alman tamamen kullandığın yaya bağlı. Dört tekere de aynı uyduruk çin malı yayı takarsan sorun yaşarsın. Eibach'tan istediğin sertlikte ve uzunlukta coil yayı isteyebilirsin. Bu işte alacağın verim tamamen yay seçimine bağlıdır.

  6. #6
    alperkirman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2010
    Yaş
    36
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.117
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı o.b.k Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Öncelikle elindeki uzun eibach yaylar bu iş için uygun değil. Coil yayı olması gerekir ki altı ve üstü düzdür ve daha kısadır.

    Eğer aparatı amortisöre güzel oturtabilirsen, amortisör milini de kısaltırsan ve düzgün bir montaj yaparsan güvenlik açısından bir sıkıntın olmaz.

    Yol tutuşta verim alman tamamen kullandığın yaya bağlı. Dört tekere de aynı uyduruk çin malı yayı takarsan sorun yaşarsın. Eibach'tan istediğin sertlikte ve uzunlukta coil yayı isteyebilirsin. Bu işte alacağın verim tamamen yay seçimine bağlıdır.
    hepsi tamam ama amortisör milini kısaltma konusunu biraz daha açarmısın bu iş için koni sertlik ayarlı amortisör kullanmayı düşünüyorum

  7. #7
    Osman Bahadır - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    40
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    2.758
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı uAlper Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    hepsi tamam ama amortisör milini kısaltma konusunu biraz daha açarmısın bu iş için koni sertlik ayarlı amortisör kullanmayı düşünüyorum
    Koni kullanacaksan sorun yok. Kısaltmana gerek yok. Çok basınca oem amortisör patlatabilir ama koni'ye birşey olmaz.

  8. #8
    alperkirman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2010
    Yaş
    36
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.117
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı o.b.k Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Koni kullanacaksan sorun yok. Kısaltmana gerek yok. Çok basınca oem amortisör patlatabilir ama koni'ye birşey olmaz.
    bi iki arkadaşımada danıştım bu konuyu onlarda coilyuvasını amortisöre güzel oturtursan bi sıkıntı çıkmaz dediler
    inşallah istediğim gibi bi sonuc alırım

  9. #9
    ilkercom - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2011
    Yaş
    45
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.012
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Benim eski aracıma taktırmıştım bunlardan. servis paşaoğlu monte etmişti bir gün bile tık dediği olmadı. Sarı koni ile monteliydi. akıllara ziyan bir viraj alışı vardı. şimdi ki aracıma uygun bulsam dakika beklemem.
    Asıl piyasada kesme biçme yapılan işlerden korkman lazım.

  10. #10
    alperkirman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2010
    Yaş
    36
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.117
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ilkercom Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Asıl piyasada kesme biçme yapılan işlerden korkman lazım.
    işte bende hem kaliteli parçalarla hemde sağlıklı bi sistem olsun istiyorum bu konu yüzündende ince eleyip sık dokumak lazım

    ama bugün oktaykan abimiz ne gerek var coile hiç uğraşma konileri tak yoluna bak gibi bi yorum getirdi duruma olmaz demedi ama coilover denen şeyin çok gereksiz bişey olduğunu söledi nası olcak şimdi

  11. #11
    ilkercom - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2011
    Yaş
    45
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.012
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    konileri orjin helezonlarla mı kullan dedi

  12. #12
    alperkirman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2010
    Yaş
    36
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.117
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yok zaten aracın üzerinde 5lik eibach yay var ona göre söledi ama neden coili kötüledi orasını anlamadım

  13. #13
    ilkercom - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2011
    Yaş
    45
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.012
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    normal coiller çok pahalı. extrem bir kullanıcı değilsen gereksiz. Fakat bu ayarlı helezonlar çok iyi. ben memnundum açıkçası.

  14. #14
    ALPER-VNS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2006
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    4.725
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    hondalarda çok basılırsa zıplıyo diye biliyorum ama normal yaya oranla güzel sistem tr var mı acaba?

  15. #15
    alperkirman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2010
    Yaş
    36
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.117
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ALPER-VNS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    hondalarda çok basılırsa zıplıyo diye biliyorum ama normal yaya oranla güzel sistem tr var mı acaba?
    trde kullanan varda satan varmı bimilyorum yurtdışından getirmeye çalışıcaz
    linkete verdiğim golf 4 bu sistemi tırmanma yarışlarında kullanıyor

  16. #16
    levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    35
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    18.423
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    94 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    oktaykan lar koni tr distribütörleri de ondan öyle demiş olabilirmi

  17. #17
    alperkirman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2010
    Yaş
    36
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.117
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı levent Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    oktaykan lar koni tr distribütörleri de ondan öyle demiş olabilirmi
    coilleride koni olarak sölemiştim
    nese yaw benim plan fabrikasyon coillerden farklı olduğu için yavaş adımlar atıyorum.
    hala aklımda coil aparatının nasıl tam oturtulcağı var boşluk kalmazmı acaba diye düşünüyorum kalmasa bile dibinden kaynatsammı diye düşünüyorum sağlam otursun diye
    hep bi tırsaklık var yani sizin anlicanız

  18. #18
    ilkercom - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2011
    Yaş
    45
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.012
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    sen iyi bir yere git yaptır pişman olmazsın.

  19. #19
    alperkirman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2010
    Yaş
    36
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.117
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    peki üstad bi soruda sorayım
    bildiğim kadarıyla koni yağlı bilstein gazlı amortisör bunların hangisi daha sağlıklı olur bu sistem için bana mantıken koni geliyor ama linkte kullanılanlar bilstein

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •