s.a herkese. bi sorum olacak aracın arkasını orjinal yüksekliginde bırakıp ön tarafını bastıgımızda savrulma yalpalama vs. bir sorunla karsılasırmıyız.şimdiden tskler.
s.a herkese. bi sorum olacak aracın arkasını orjinal yüksekliginde bırakıp ön tarafını bastıgımızda savrulma yalpalama vs. bir sorunla karsılasırmıyız.şimdiden tskler.
mantıken karşılaşırsınız..
frenlemede arka daha kolay bırakır. özellikle virajda çok daha tehlikeli. 4 tekerede aynı kg basması en mantıklı ve doğru olanıdır
Yükü normal sürüşte bile öne almış olursunuz ki frenlemedeki dengesiz yük dağılımını düşünmek bile istemezsiniz. Virajda arkasını bırakmasını saymıyorum bile.
Your car is your story. So don't let someone else write the book...
Görsel olarak mı düşünüyorsunuz ?
...
sert frende arabanin arkasinin yaniniza gelmesini istiyorsaniz yapabilirsiniz
Zaten bilinen dip basık araba çok iyi yol tutar mantığı yanlış..
...
zaten amacım aracın önünün standart yükseklikten 3-4 cm daha assagıda olması.bu arada öndeki yayları presletmeye karar werdim ne dersiniz
direksiyon kutusunu da kısa vadede kucağınıza alabilirsiniz. ilk darbeyi ön tekerlerin almasından dolayı.. ayrıca fren anında tüm yük aracın önüne doğru basınç yapar. fren anında araç içindekilerinin öne ivmelenmesinden de anlarsınız bunu. dolayısıyla frenajda yük öne çok çok daha fazla baskı yapar. elleşmeyin hiç..
M. The most powerful letter in the world.
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)