User Tag List

13 sonuçtan 1 ile 13 arası

Konu: yol tutuş sorunsalı

  1. #1
    turbo_eray - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    38
    Şehir
    ankara-cebeci
    Mesaj
    88
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    yol tutuş sorunsalı

    s.a herkese. bi sorum olacak aracın arkasını orjinal yüksekliginde bırakıp ön tarafını bastıgımızda savrulma yalpalama vs. bir sorunla karsılasırmıyız.şimdiden tskler.

  2. #2

    Üyelik
    Oct 2010
    Yaş
    43
    Şehir
    Bahçeşehir
    Mesaj
    1.521
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    mantıken karşılaşırsınız..

  3. #3
    BlackEmperor
    Misafir
    frenlemede arka daha kolay bırakır. özellikle virajda çok daha tehlikeli. 4 tekerede aynı kg basması en mantıklı ve doğru olanıdır

  4. #4
    Osman Bahadır - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    41
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    2.758
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Yükü normal sürüşte bile öne almış olursunuz ki frenlemedeki dengesiz yük dağılımını düşünmek bile istemezsiniz. Virajda arkasını bırakmasını saymıyorum bile.
    Your car is your story. So don't let someone else write the book...

  5. #5

    Üyelik
    Apr 2010
    Yaş
    31
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    6.022
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Görsel olarak mı düşünüyorsunuz ?
    ...

  6. #6
    Hakan Girginer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2011
    Yaş
    63
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.500
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    21 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Felakete davetiye çıkarır..

  7. #7

    Üyelik
    Dec 2009
    Yaş
    32
    Şehir
    Ankara/Isparta
    Mesaj
    1.004
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    sert frende arabanin arkasinin yaniniza gelmesini istiyorsaniz yapabilirsiniz

  8. #8
    Sert@ç - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    32
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    4.140
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Komik durmasını geçtim sert virajda spin atmaya davetiye çıkarır
    Alıntı hakotech Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    3 tane daha konu acarsan magnumdan lamboyu kazanıcaksın hemde yalamadan..

  9. #9
    turbo_eray - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    38
    Şehir
    ankara-cebeci
    Mesaj
    88
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    sitede bazı araclarda görüyorum.aracın önü arkasına oranla daha alçak.onun için diyorum.

  10. #10

    Üyelik
    Apr 2010
    Yaş
    31
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    6.022
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Zaten bilinen dip basık araba çok iyi yol tutar mantığı yanlış..
    ...

  11. #11

    Üyelik
    Oct 2010
    Yaş
    43
    Şehir
    Bahçeşehir
    Mesaj
    1.521
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı turbo_eray Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sitede bazı araclarda görüyorum.aracın önü arkasına oranla daha alçak.onun için diyorum.
    zaten normalde de ön arkadan alçak olur..sizin gördükleriniz işi biraz abartanlar.tavsiyem orantılı olmasıdır.

  12. #12
    turbo_eray - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    38
    Şehir
    ankara-cebeci
    Mesaj
    88
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    zaten amacım aracın önünün standart yükseklikten 3-4 cm daha assagıda olması.bu arada öndeki yayları presletmeye karar werdim ne dersiniz

  13. #13
    Firat.M3 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Şehir
    Mersin
    Mesaj
    1.603
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    direksiyon kutusunu da kısa vadede kucağınıza alabilirsiniz. ilk darbeyi ön tekerlerin almasından dolayı.. ayrıca fren anında tüm yük aracın önüne doğru basınç yapar. fren anında araç içindekilerinin öne ivmelenmesinden de anlarsınız bunu. dolayısıyla frenajda yük öne çok çok daha fazla baskı yapar. elleşmeyin hiç..
    M. The most powerful letter in the world.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •