User Tag List

7 sonuçtan 1 ile 7 arası

Konu: Wilwood Dynalite 7112 ye göre fren balatası ve disk seçimi

  1. #1
    dragstar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    35
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    4.883
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Wilwood Dynalite 7112 ye göre fren balatası ve disk seçimi

    Lgl nin 1101 no lu 4 pistonlu kaliperini aldım saxo vts ye,

    kalipere uyumlu olan balata wilwood 7112 diye geçen tip,

    senede 3k-4k km yol yapıyorum sadece yaz aylarında kuru havada kullanıyorum

    şu an arabada tilton brake prorportioning valve, retro-tech'de frenler çaprazdan ön-arka ya çevrildi, 23.8mm peugeot sports fren merkez silindiri, 306 gti pf3 kaliper, tarox g88 283mm çap 21 mm genişlikde disk, mintex m1144 balata, motul dot5.1 hidrolik kullanıyorum, arkalar orjinal,

    araba 878 kilo,

    setup bnm kullanımıma uyumsuz olduğu için ön balataları yakıp diskleri yamulttum

    280 mm çapında 21 mm genişliğinde two piece solid veya floating disk ne önerirsiniz ?

    balata olarak ferodo ds3000 veya carbone lorraine rc6 veya rc6 endurance çok mu agresif kaçar ?

    tabi arka tarafada bşyler yapmak lazım...

    http://www.lgl.com.tr/urun-detay.aspx?id=1184 kaliperim


  2. #2
    dragstar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    35
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    4.883
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    namdamı basıyım cantürkdemi basıyım diye yazsaydım 50 sayfa olmuştu...

    modifiye zor diyorum anlamıyorlar...

    lgl ön disk, ferodo ds3000 ve carbone lorraine rc6 endurance balata sipariş ettim

  3. #3

    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    36
    Şehir
    OH,US
    Mesaj
    2.477
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bildiğin gibi ferodo ds3000 pist için yapılmış illaki sesli olmasını geçtim düzgün çalışmak için belli bir ısıya ihtiyaç duyacaktır şehir içinde tabiki carbone lorraine rc6 ve endurance modelide aynı şekilde. peki sokak kullanımına göre hiç fren padi araştırdın mı ?

    söylemeyi unuttum ferodo lar inanılmaz toz bırakıyor eğer jantlarını sık sık temizlemek istemiyorsan düşünme bile ayrıca disklerini resmen yiyicektir. yani yaklaşık 7000 km bi disk değiştirmen gerekebilir DS2500 düşünebilirsin.

    Bu arada aynı dertten bende müzdaripim bidaha ki sene için cooperi pist e göre bir setup yapmak istiyorum fakat hem sokakta gündelik hemde pistte kullanabileceğim kitleri bulmakta zorlanıyorum
    “The S2000 is nothing so much as a legend in its own time. If you don’t like it, you probably haven’t driven it hard enough.” - Jalopnik

  4. #4

    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    36
    Şehir
    OH,US
    Mesaj
    2.477
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    buda seslere ufak bir örnek eğerki böyle dolaşırım diyorsan trafikte

    Carbone Lorraine RC6 Pads Noise - YouTube
    “The S2000 is nothing so much as a legend in its own time. If you don’t like it, you probably haven’t driven it hard enough.” - Jalopnik

  5. #5
    Yiğit Ş. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2007
    Yaş
    37
    Şehir
    TR
    Mesaj
    2.236
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    çekilir dert değilmiş
    *
    Alıntı 10ur_K Nickli Üyeden Alıntı
    *simdi yok homsitora gidelim yok midpoyint yok starbaks
    *a..... o zmnlar yoktu oyle
    *bi cay iciriodun
    *bisinema
    *finishim

  6. #6
    dragstar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    35
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    4.883
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı McS_R53 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bildiğin gibi ferodo ds3000 pist için yapılmış illaki sesli olmasını geçtim düzgün çalışmak için belli bir ısıya ihtiyaç duyacaktır şehir içinde tabiki carbone lorraine rc6 ve endurance modelide aynı şekilde. peki sokak kullanımına göre hiç fren padi araştırdın mı ?

    söylemeyi unuttum ferodo lar inanılmaz toz bırakıyor eğer jantlarını sık sık temizlemek istemiyorsan düşünme bile ayrıca disklerini resmen yiyicektir. yani yaklaşık 7000 km bi disk değiştirmen gerekebilir DS2500 düşünebilirsin.

    Bu arada aynı dertten bende müzdaripim bidaha ki sene için cooperi pist e göre bir setup yapmak istiyorum fakat hem sokakta gündelik hemde pistte kullanabileceğim kitleri bulmakta zorlanıyorum
    aynen öyle yüksek sıcaklıklarda çalışıyor, araştırdım fakat gündelik kullanmıyorum arabayı mintex m1440 ları bahçeköy yolunda yaktım işte

  7. #7
    Tech Moderator Schumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul / Avrupa
    Mesaj
    13.149
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    LGL Disk ve DS3000 balata. Senin km'ler için en güzel seçim. Ayrıca fiyatlarda değişim sırasında üzmeyecek cinsten. Yamulsa disk torna yerine çöpe at yerinisi al.
    Schumi.Projects

    106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
    Never drive faster than your guardian angel can fly
    106 RC - 106 GTI with 2 liter engine

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •