User Tag List

Sayfa 1/3 123 SonSon
49 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: 2013 Ibiza Cupra sertlik sorunu

  1. #1
    canozyavuz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2011
    Yaş
    38
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    161
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Question 2013 Ibiza Cupra sertlik sorunu

    Bilenler vardır cupralar biraz yüksek. Bunu gidermek için Eibach yay taktık 2.5 cm. Zaten çok fazla basık olsun gibi bi derdimiz olmadığı için bizi oldukça tatmin etti. Yalnız bu sefer orjinal halinde de sert olan araç yayla birlikte iyice sertleşti.

    Şimdi kafamızdaki soru spor amortisörle kombinasyon yapmak mı yoksa coiloverla işi çözmek mi? Diğer bir konu ise malumunuz piyasada pek fazla direk ibiza üretimi yay ya da coilover bulunmuyor özellikle yeni kasalara. Polo 6R'larla yaylar birebir uyuyor ancak amortisör için de bu geçerli midir acaba? Tecrübe eden ya da çevresinde tecrübe etmiş biri olan var mı?

  2. #2
    öskür - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    45
    Şehir
    İSTANBUL
    Mesaj
    942
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Facelift cupra aldiniz heralde,suspansiyonda bir kac farklilik var deniyor teknik verilerde,ben biraz daha konforlu olur diyodum demek deisen bisey yok benim aracta yolda gelio..
    Arka yuruyen bagimsiz olmadigi icin bu serylik ne yazikki hicbirzaman bitmicek,ziplamaya devam
    Eibach li resim varmi?

  3. #3
    Merthan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2013
    Yaş
    34
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.875
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Makyajlı Cupra alan arkadaşlar sertliğin baya bi azaldığını sölemişti demekki pekte fazla azalmamış.
    Alabiliyosanız KW coilover alın bence hiç amortisorle falan uğraşmayın.
    Elinizdeki yaylarıda satarsınız.
    SUBARU TECNICA INTERNATIONAL

  4. #4
    canozyavuz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2011
    Yaş
    38
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    161
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı öskür Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Facelift cupra aldiniz heralde,suspansiyonda bir kac farklilik var deniyor teknik verilerde,ben biraz daha konforlu olur diyodum demek deisen bisey yok benim aracta yolda gelio..
    Arka yuruyen bagimsiz olmadigi icin bu serylik ne yazikki hicbirzaman bitmicek,ziplamaya devam
    Eibach li resim varmi?
    Hayırlı olsun aracınız. Yay takmazsanız konfor fena değil ancak yayla birlikte hayal kırıklığı oldu bizim için. Resimleri silmişim ama araç sahibinden isteyip özelden atarım bi ara.

    Alıntı Merthan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Makyajlı Cupra alan arkadaşlar sertliğin baya bi azaldığını sölemişti demekki pekte fazla azalmamış.
    Alabiliyosanız KW coilover alın bence hiç amortisorle falan uğraşmayın.
    Elinizdeki yaylarıda satarsınız.
    Polo 6R'la tam uyumlu diyen birini arıyoruz açıkcası. Bulduğumuz anda alıcaz.

  5. #5
    zafa38 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2011
    Yaş
    35
    Şehir
    Kayseri-İst-KharkovUA
    Mesaj
    1.131
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Beni arabadan soğutan bu sertlik demek 2013 çupra da da devam ediyor. Aynı şekilde 3 takım spor yay denedim aynı. Zaten orjinalinden rahatsızlık verici yorucu olan sertlik yay ile çekilmez bir ızdırap oluyor. Suan yaklaşık 1 yıldır orijinal biniyorurm aracıma ama yinede rahatsızlık verici. Yapıcagınız tek sey KW almak olur fakat cok pahalı derseniz Tatechnix in coilini duşunun uygun fiyatlı işinizi görür bende sanırım ondan takıcam..

    Bu arada konu dışı ama 2013 çupralar hangi lastikle geliyor fabrikadan?
    GT-R

  6. #6
    *AddO* - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    Irlanda
    Mesaj
    590
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bu araçlardan konfor beklememek gerekir, aracın üretim amacı belli. Coil, spor yay, spor amortisör ne yapılırsa yapılsın sertlık gitmez.
    Süspansiyonun sert, debriyajın sert, kısa olması daha iyi bence bu araçlarda.

  7. #7
    Low-Rider - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    21.932
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    50 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Alıntı *AddO* Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bu araçlardan konfor beklememek gerekir, aracın üretim amacı belli. Coil, spor yay, spor amortisör ne yapılırsa yapılsın sertlık gitmez.
    Süspansiyonun sert, debriyajın sert, kısa olması daha iyi bence bu araçlarda.
    Katılıyorum, hothatch'e binipte sertlikten şikayet etmek saçma aracın amacı belli konfor gibi bir iddiası zaten yok.

  8. #8
    zafa38 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2011
    Yaş
    35
    Şehir
    Kayseri-İst-KharkovUA
    Mesaj
    1.131
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Aracın zaten sertliği olmasaydı cok kaza yapmıştık fakat en azından Polo GTİ kadar konfor olmalıydı ibiza çupralar aşırı sert orjinalden halbuki poloda aynı segmentte. Yoksa yumuşacık bir araç bekleyemeyiz tabikide..
    GT-R

  9. #9
    canozyavuz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2011
    Yaş
    38
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    161
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı zafa38 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bu arada konu dışı ama 2013 çupralar hangi lastikle geliyor fabrikadan?
    Bridgestone'la gelmiş bize.



    Şöyle bir durum var bizim derdimiz iç konfor değil zaten. Çukurlara çok sert düştüğü için ister istemez araca üzülüyosunuz. Biraz daha bu çukurlara vs. sert düşüşlerin araca daha az yansımasını istiyoruz.

  10. #10
    canozyavuz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2011
    Yaş
    38
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    161
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bir de şunu ekleyelim. Kendi aracım 1.2 TSI ve cuprada aynı Eibach 2.5 cm yayları kullandık. Benim aracımın sekmesiyle cupranın arasında dağlar var. Ha benimki kadar konforlu olmasını beklemiyoruz ya da istemiyoruz zaten ancak bu kadar sertlik de fazla gibi geliyor bize. Bu yüzden olayın yayla bi alakası yok diye düşünüyoruz ve amortisöre yoğunlaştık.

  11. #11
    bkaraca - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2013
    Yaş
    39
    Şehir
    Kapadokya
    Mesaj
    1.513
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Benim aracim da aynı sınıfta ve cupraya göre baya konforlu, cupra ciddi ciddi çok sert bir araç.

  12. #12
    Harunde - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    Denizli
    Mesaj
    1.216
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    kw_v1 alırsanız çok daha iyi olacağı düşüncesindeyim...
    03 STİ

  13. #13

    Üyelik
    Feb 2013
    Yaş
    37
    Şehir
    ADANA
    Mesaj
    2.134
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Harunde Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    kw_v1 alırsanız çok daha iyi olacağı düşüncesindeyim...
    kw1 sizce yeterli olacakmıdır konfor açısından orjinala göre nasıl olur bendede polo 6r aracım var yarın alacağım inşallah kw 1 coilover

  14. #14
    blackjack - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2012
    Yaş
    31
    Şehir
    istanbul-beşiktaş
    Mesaj
    198
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    takip......

  15. #15
    ham - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2012
    Yaş
    32
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    786
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yeni konu açmak istemedim bu konuda da değinilmiş burdan sorayım. polo 6r yayları ibizaya uyarmı ?

  16. #16
    öskür - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    45
    Şehir
    İSTANBUL
    Mesaj
    942
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ham Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yeni konu açmak istemedim bu konuda da değinilmiş burdan sorayım. polo 6r yayları ibizaya uyarmı ?
    direk uyar..

  17. #17

    Üyelik
    Sep 2012
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    48
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı *AddO* Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bu araçlardan konfor beklememek gerekir, aracın üretim amacı belli. Coil, spor yay, spor amortisör ne yapılırsa yapılsın sertlık gitmez.
    Süspansiyonun sert, debriyajın sert, kısa olması daha iyi bence bu araçlarda.
    Debriyajın sert olduğunu nerden çıkardınız merak ediyorum ibiza cupra ve polo gti lar dsg olarak üretiliyor

  18. #18
    sinan999 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2011
    Yaş
    31
    Şehir
    istanbul/çengelköy
    Mesaj
    264
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bu ibiziların sertliğinden bende isyandayım aracımı yenı aldım ilk işim coil olmak olucak herhalde baska yolu yok çukurlara girdiğimde gelen sesler üzücü oluyo gercekten

  19. #19
    individual - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2008
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    6.639
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    20 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    IBIZA FR,IBIZA CUPRA mini cooperS'den yine konforlu.Arkaşımda 2010 Mini CooperS var 17 Jant var standart araç çok sert ibiza daha konforlu ondan.
    Seat IBIZA FR

    C U P R A L E O N

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •