benim eski aracım. Merak ettiğin bir şey varsa sorabilirsin.
Printable View
kazayı ben yaptım. 30la dur kalk trafikte öndeki araca vurdum. benim araç alçak öndeki de nissan xtraildı. Benim araba soldan altına girdi. Beyin kırıldı bu sebepten mitsubishi yuksek rakam cıkardı. ön tampon bile hasarsızdı. far camurluk kaput zarar gördü.
Benden alan arkadaş topladı arabayı. En son yazın görüştüm ben ondan sonra el değiştirmiş olabilir. son durumunu pek bilmiyorum.
CZT kalmamış ilanlarda :)
1.5 dizelleri mercedes motorlu diye biliyorum alt yapısı nasıldır acaba alıp hybrid filan yüklesek daha önce yapan var mıdır
1.5 150bg olanları AMG Smart ile aynı donanıma sahip, kardeşimde var çok keyifli alet gerçekten.
Selamlar, aşağıdaki araç hakkında bilgisi olan var mıdır? 34 UU 6171 Plaka
https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...80217555/detay
Bu araç benim de uzun süredir takibimde, zaten ilanda an itibariye 2 tane czt var.
Ara sıra 3-4 oluyor sonra azalıyor, enteresan bir durum.
Sanırım al sat olayı face grupları üzerinden oluyor. Galeri olması hasebiyle biraz kafa karıştırıyor.
Ama istanbulda olması avantaj referanslı bir garajda kontrolleri yapılıp alınabilir.
50 li rakamların altına güzel bir hothatch keyfi verir.
ucu açık forged döküm motor olduğundan Dr. ECU yapmış 350Hp ama neleri değişmiş bilemedim tabi. roll yapılmayacaksa o beygirlere çıkmak önden çekerli bir araç için bence çok mantıklı değil pist odaklı da arkalar yarı bağımsız olduğundan sıkıntılı. Ellenmemiş de pek yok yoksa 150hp zaten yetiyor araç 1100kg civarı
Bence 200 hp lik bir czt o ağırlıkla kullanıcısını tatmin eder.
4g15t makinası yanlış bilmiyorsam stok internalleri ile 300 hp bandına kadar dayanıyor.
Yakıt konusunda gücüne göre makul bence 8 lt civarı yakar normal kullanımda ama basarsan sürekli ucu açık.
3elmas ın mekanik başarısını zaten yabana atmamak lazım.
Karoser yapısı ile pist dönecek bir araç gibi gelmiyor bana.
Arada sıkayım 100-200 yapıp bırakayım arabası bence.
İç hacmi de oldukça iyidir arka koltuk hareketli olduğundan 4 kişi darlanmadan seyahat eder.
Bir gün sahibi olursam detaylı bir incelme yapmayı çok isterim.
czt lerin oem internalleri basınca dayanıklı değil.Ciddi bir kol problemi var.
1.5 1.6 bar'ın üstünde ki basınçlarda malesef kol yamulur.Parçaları inanılmaz pahalı,tahmin dahi edemezsiniz.
Yol tutuşu berbat,ilginç bir aerodinamiği var,her an virajda spine oynayabiliyorsunuz.
artı olarak bence en büyük handikapıda dilinden anlayan hala USTA bir ustanın olmaması.
1 yıl kadar kullandım, yol tutuş için coilover ŞART. Sırf yazılım ve eksoz ile 200 hp leri yakalıyor.
Yani kısaca 60 bine alacaksın bir 50 bin tl'de motora harcayacaksın ki 200-250 bandına mis gibi sağlıklı olsun, frenleri jantları vs ıvır zıvır ile 150 ye yakın olur öyle kusursuz yürüyen bir araç yapmak. E o fiyata o hızda daha iyi bir araç alırsın... Onun yerine bence ellenmemiş temizini bulup, yurtdışından ralli art tampon kaput vs getirip orjinal ralliart şeklinde binmek daha mantıklı olur illa biraz para harcayacağım diyorsan.