avatardan A3 diye görünüyor ama...
avatardan A3 diye görünüyor ama...
sanırım öyle. şu havalarda ve kışlık lastik de varsa çok iyi yakmış kendisi. bu arada audi otomatiklerde dsg dışında bir otomatik vites var mı? dsg ye alışan vazgeçemiyor onu anladım ben![]()
Eskiler tork konvertörlü Çetin.
97 model a3 1.8t agu motor yazılım egsoz var 17 jant var arabamda ve şunuda söliyim daha lpg bakımı yapılmadı flitresi tıkalı onuda degıstırcem![]()
yani ne oluyor hocam o?
lpg bakımı pek birşey değiştirmiyor benim hem kendi hem de başka arkadaşlardan edindiğim tecrübem o yönde. bu arada lpg kitin nedir bilmiyorum ama iki vida sıkmak zor birşey değil. adamların 50 liraya değiştirdiği filtrelerin parçacıdaki set fiyatı 12.5 tl. prins'de 70 binde mi ne değişiyor mesela filtreler. vs vs.![]()
O konuda haklı olabilirsin Utku. Motorun üretim tarihi bu, A3'te kullanılma tarihi değil. Peki 8L ne zaman makyaj geçirdi. Yani 96-03 yılları arasında mesela 2000 sonrası elektronik gaz kelebeği var. Bunun dışında ne gibi değişiklikler oldu bilen var mı?
Çetin, tork konvertörlü şanzıman bildiğin otomatik şanzıman işteDSG otomatikleştirilmiş manuel şanzıman
![]()
2000 senesi motor ve elektronik revizyonunun olduğu sene.
Elektronik gaz kelebeği, bununla birlikte değişen ecu, 2. lambda sensörü ile 1.8T 'de olduğunu bildiğim, diğer motor seçeneklerinde tamamı olmasa da, çoğu olan hava ve basınç hattını uzattıkça uzatan 2-3 dalgametre var..
Bu sürüşün, tepkilerin daha yumuşak ve emisyon değerlerinin daha düşük olmasına yardımcı malzemelerin sökülebilir olanların sökülüşünü ve artan parçaları şu linkte görebilirsiniz
VWVortex.com - DIY: Ultimate SAI/N249/PCV/EVAP Delete
Aynı zamanda emme manifoldu portları, silindir kapak portları, piston kolları ve piston pimleri AGU'larda, 2000 ve daha güncel 1.8T 150 ve 180 'lere göre daha iyi.
Farlar ve sinyaller 2000 öncesi ayrı ayrı ve merceksiz iken, 2000 sonrasında tek parça ve mercekli oldu.
Sis farlı, değişik tampon alt ızgarası geldi.
Direksiyon simidi tasarımında fark var, konsol renklerinde farklar var, teyp şekli ciddi farklı, biraz da orta konsol tasarımı. Kadran tamamı kırmızı yerine ışıkları beyaz, ibreler kırmızı oluyor.
Sunroof ve tavan ışık panelleri farklı.
Falan filan, çok da gerekli değil yani![]()
if in doubt, flat out.
instagram: utkuuzunoglu
Çift lambda sensörü olan, 2000 model ve daha yeni 1.8t 'lerin fazlalıkları
![]()
if in doubt, flat out.
instagram: utkuuzunoglu
resimleri iş yerinde göremiyorum. Eve gidince bakarım. Eyvallah Utku sağolasın yaArabayı ancak yaz sonu alacağım ama alana kadar hatmetmemiz lazım
Olmadı bu sayfayı 8L'nin özellikleri ile ilgili sayfası yaparız![]()
A3 8L yi görünce " la bu arabanın 8 silindirimi var?" dedim bnde![]()
1) 34 JET 01 - R53 Cooper S GP "0483" - R.I.P
2) 34 DEV 20 - R56 Cooper S "JCW" PROJECT400 - DONE!
Instagram: @itkopekas #dev20 #project400
yahu zaten 240 yapar asar keser demıyorum kullanırken keyfıme bakıyorum yanlıssa yanlıstır utkucum saglıklı uzmuyo yormuyo beklentımı boyle karsılıyo yeter
Vorsprung Durch Technik
tam konu açıcaktımki bu konuyu buldum biraz horrtt oldu ama kusura bakmayın.yeni aldığım arabayı keşfediyorum yabancı forumlarda çeviri yapmaktan yoruldum megerbizim burda tam kendisi varmış
sorum su bu fazlalıklardan kurtulmak gercekten faydalı birşeymi ? encokta kafama takılan bu SAİ sistemi nedir ne değildir
'' Titremene gerek yok, ben kral değilim. Kureyşli kuru ekmek yiyen bir kadının oğluyum..!!'' Hz.Muhammed s.a.v
hazır konu hortlamışken, gördüğüm cevaplanmamış soruları bir cevaplayayım.
Otomatik 2001 A3 8L 1.8T kullanıyorum, otomatik vites 01M kodlu 4 ileri VAG şanzımanı. Benim arabadaki 01M-FDC. Yurt dışı forumlarda bi yerde bu şanzımanın 250hp ve 250 lb.ft (yaklaşık 348nm) torka dayandığını okudum ancak bunun arkasında duran, doğruluğunu savunan kimse yok. Araştırdığım kadarıyla Stage 2 yüklenen bir 01M-FDC de yok ancak 01M-FDC şanzımanlı fabrika çıkışı 180hp Beetle kullanan bi amerikalıya denk geldim yabancı forumlarda. Başka bir yabancı foruma açtığım konuda 01M'lerin stock güce bile dayanmakta zorlandığını söyleyen bir amerikalı da oldu, aynı eleman bu konuda kimsenin bana net bi bilgi veremeyeceğini, verilen 10 cevabın 10'unun birbirinden farklı olacağını ve içlerinden bir tanesinin bile doğru olmayacağını da söyledi. Bunların dışında, yaza doğru stage 2 yüklü otomatik bir A3 olacak kısmetse benim kuzu, konu da açacağım zaten bu foruma, takip edersiniz. Yardımcı olabileceğimi düşündüğünüz başka şeyler olursa darlayın, konuşalım tartışalım, bildiklerimizi birbirimize aktaralım.
Diğer taraftan, 8L otomatik S3 malesef yok, yurtdışında otomatik 1.8T Quattro'lar var bildiğim kadarıyla ama TR'de ne kadar vardır bilemem. Reklama gireceği endişesiyle burada başka forum isimleri vermiyorum ancak benim takip ettiğim İngiltere bazlı bir Audi forumu var, özellikle 8L ile uğraşan gani gani insan var, biraz ararştırırsanız bulursunuz, çok faydalı bilgiler var, bilgisi derya deniz olan da bir dolu üye var, yardımseverler de. O forumda olmayan bir A3 8L varsa, muhtemelen üretilmemiştir, ne 8L'ler gördüm orada.
Değerli adminlerim, bilmeden yanlış bir şey yazdıysam lütfen uyarın düzelteyim, bilmediğim bir şey yüzünden tekrar ceza almak istemiyorum.
öyle işte.
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)