Hocam ilanda 206 kaputu çıkıyor.
Printable View
Antalyadaki ilani olan siyah evo8 ile ilgili bilgi alabilir miyim?
Bu antalyadaki beyaz evo 7 ile ilgili bilgisi olan varmi acaba ?
adanada beyaz 7 var 10 mu demek istediniz?
Siyah Evo Bursadan Antalyaya gitti diye biliyorum
Peki durumunu biliyormusun nasil bi arac kasa olarak motor olarak
Connecting site...
Araç hakkında bilgisi olan varmı?
07 FOL ü bilen varmıdır ?
sağı solu boyalı die biliyom arka kapı çamurluk ama detaylı bilmiyom
Connecting site...
Bu arac ile ilgileniyorum bilgisi olan varmidir
Connecting site...
07 FOL hakkında başka bilgisi olan varsa yazabilirmi
tam emin değilim ama arkdaşın yazdığı gibi 180.000 de bi araç vardı bende ona benzettim km si yüksekti ama sahibi 50 li yaşlarda bi abimizdi temiz kullanırdı bütün bakımlarını serviste yaptırırdı büyük bi kazası yoktu km ye razıysan alınır
sarı difüzörleri olan bir araç vardı o mu ? kesin bilen varmı acaba ya ?
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...71558774/detay
bu araç hakkında bilgi alabilirmiyim,,
evo tercih etseniz otomatikmi yoksa manuel mi ?
manual kullanıyorum çok memnunnum aslada sst almam
Şu araç hakkında bilgisi olan var mıdır? Sahibi buradan olabilir mi?
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...66189337/detay
Söylenene göre gri EVO 9 TR 'de 1 adet
O da bizdeydi, plakası 01 EL 009
Tramerden sorgulatın, eğer geçmişinde bu plaka varsa yağmurlu bir kış gününde kaldırıma çıkmışlığımız var. Fotolarını da zamanında atmıştım buraya, alttan hasar aldı sadece, jantlar, transfer vs vs değişti
Ciddi iseniz ona göre pazarlığınızı yaparsınız...
Teşekkür ederim bilgiler için, o kaldırıma çıkmış resimleri görmüştüm airbag açmadıysa ve serviste değişti ise benim için çok sorun değil ona göre pazarlığını yapar binerim yeterki araç stabil ve sorunsuz yürüsün. Hazır sizi yakalamışken sorayım şu anda aktif olarak 2. rx8 imi kullanıyorum ve artık çok sevsem de atmosferik arabaya binmek istemiyorum bu sebeple bir diğer hayalim olan Evo ya ya da (maddiyat yeterse) e92 335i ye geçmek niyetim bedelli askerlik sonuçlansın kısmetse geçeceğim sizce rx8 sonrası bakımı yürütmesi beni üzer mi?
Yakıt 1 tl ye kadar acımam binerim zira h.sonu arabası olucak yine
Bakım 5000 km de bir düşünürsek ortalama masrafı ne olur.
Bir de bu setuptaki bir aracın motor ömrü tahmini nedir? sonuçta gazlamak için alıyoruz yeri gelicek piste çıkıcam yeri gelicek caddede sıkıcam çok abartmadığım ve dikkatli kullandığım takdirde motor kırma ihtimalim nedir?
Kulaktan dolma hurafelere inanmam ama en azından kullanmış kişilerden başımıza geleceği de öğrenmek lazım ona göre önlem alırız.
Şimdiden teşekkür ederim.
Tr' de gri evo9 bir adet olmasa gerek. Şu an arkadaşımda bir tanesi çünkü
benim bildiğim 3 tane var daha fazlası olabilir gri renk :)
Hali hazırda siyah Evomuz var.
245 TL 'ye, 345. km 'de ışık yaktı. Şehir dışı otoban ölçümümüzdür. 100 km sini 200km/h ile kat ettik.
Evo 'nun parça fiyatları diğer japon araçlara nazaran biraz yüksek, bir çuval civata sonuçta her an ne olacağı belirsiz.
Motor içinin yapılı olması, güvenli eller tarafından yapılması artı bir avantaj sağlar. Bunun ömrü de kesinlikle kullanıcıyla alakalı bir durum olduğunu düşünüyorum.
Kesin şu km gider demek yanlış olur.
Evo 'nun 6 ileri şanzımanı biraz hassas yüksek güçlere dayanmıyor. Stock turbo ile keyifle kullanabilirsiniz. Güzel bir ayarla stock turbo ile 30R 'lı Evolara kafa tuttan evolar var. Hatta en büyük örneği siteye üye Canberk Demirkol arkadaşımızın kırmızı Evo 9 'uydu.
Sorguladığınız aracı da Savaş ağbi yapmış. Az çok duymuşsunuzdur Evo deneyimlerini fiyatta anlaşıp, expertiz yaptırarakalabilirsiniz.
Düşünürseniz 34 ZP plakalı siyah 9 'da bizde. Gerçekten çok düzgün bir araç, camia tarafından bilinir. Eski sahipleri, yapan ustalar, üzerinde ki parçalar gerçekten çok kaliteli.
Verdiğiniz bilgiler için teşekkür ederim, dediğiniz gibi kullanıcı ile alakalı tabii ki hemer her şey ama biraz gözümü korkutuyor etraftan duyduklarım özellikle şu transfer kırılması meselesi, yani olabilecek bir durum diyorlar, şahsen sahip olduğum araçları da alıştıktan sonra limitlerine kadar hatta zorlaya zorlaya kullanırım genelde bu yüzden biraz çekiniyorum ama korkunun ecele faydası yok illa ki bir evo sahibi olacağım almaz binmezsem alıp kırdığımdan daha çok pişman olurum muhtemelen.
Sizin aracınıza gelince söylenecek pek bir söz yok spec listesini okurken yoruldum sadece fiyat (hakkıdır muhtemelen) biraz düşündürüyor, 1 hafta içinde bi bütçemi netleştirip aracımı da satılığa koyup evo ya kavuşucam umarım, sizinle de muhakkak görüşeceğim.
Tekrar teşekkürler.
Sıfırdan dikmediğiniz yada direksiyonu saga yada sola döndürüp sıfır çizmeye zorlamazsanız kolay kolay birsey olmaz (sizden önceki sahibi nasıl kullandı oda önemli) ben 1.5 yıl bindim 400+ güçte hicbirsey olmadı. Dediğim gibi kullanıcıda bitiyor.
Bu arada evonun en .oktan yeri kranq'tır. Haberiniz olsun kötü bir baskı balatadan dolayı çatlatabilir yada kırabilirsiniz. Benim tavsiyem ya oem baskı ile kullanmanız (doldurmiyacaksanız) yada twinplate ile. Stage serileri ciddi zarar veriyor.
İyi araştırıp referanslı bir araç almanızı tavsiye ederim. Kötü ellerden gelen bir evo maddiyat olarak ciddi yorar.
pendikte gozuken fume kaplama evo9 hakkinda bilgisi olan kimse var midir ?
sagolun görmemisim
Stock araci doldurup kaldirmayi denerseniz buyuk olcude balatayi siyirirsiniz ve motorun urettigi torkun buyuk bir kismini transfere bindiremezsiniz, dolayisi ile kirmaniz ciddi bir zaman surer. Ama modifiye araclarda durum tamamen farkli. Transferi kisa surede kirabilmek icin 7000+ devirde kavradi mi kacirmayacak baski balata sistemi ve launch kontrol gerekli. O zaman "transfer case en hizli nasil patlatilir?" diye kitap yazabilecek duruma gelirsiniz.
Hos transferde yapilacak birkac ufak degisiklik ile saglamligini ciddi manada arttirmakta mumkun ancak yine de asla "hic olmayan bir transfer kutusu" gibi saglam olmayacaktir :)
Her aracin en zayif oldugu bir noktasi vardir ancak transfer evo icin en zayif nokta degil, o yuzden bu kadar gerilmeye gerek yok.
Gerilmek istiyorsaniz inanilmaz kisa surelerde biten baski balata var, yuksek devirde su koyan kol saplamalari var, "crank walking" var.
2L kranki gercekten saglam bir kranktir, en zayif yeri krank yazmissin ama boyle bir problem yok benim bildigim ya da bilinen. Basiniza krankla ilgili bir problem gelmis olabilir fakat dunyada 2L kranki "saglam" diye bilinir.
Krankla ilgili sikinti kimi zaman krankin yurumesidir. Ornek videoyu asagi ekledim.
http://www.youtube.com/watch?v=wFGGeIw5dwA
Yanliz bu sorunda sanildigi gibi baski balatadan degil esasen yaglama sistemi ve bosluk olculeri ile ilgili. Yuruyecek kranka twinplate taksanda yurur demek istiyorum yani.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...86128366/detay
bu aracın sahibi siteden midir? araçla ilgili bilgi alabilir miyiz? işlemler ne zaman yapıldı, nerde yapıldı? motor, şanzıman ve yürüyen ne durumdadır? kaza vs yok denmiş zaten ama başka ilave bilgisi olan var mıdır?