Verdiğiniz bilgiler için teşekkür ederim, dediğiniz gibi kullanıcı ile alakalı tabii ki hemer her şey ama biraz gözümü korkutuyor etraftan duyduklarım özellikle şu transfer kırılması meselesi, yani olabilecek bir durum diyorlar, şahsen sahip olduğum araçları da alıştıktan sonra limitlerine kadar hatta zorlaya zorlaya kullanırım genelde bu yüzden biraz çekiniyorum ama korkunun ecele faydası yok illa ki bir evo sahibi olacağım almaz binmezsem alıp kırdığımdan daha çok pişman olurum muhtemelen.
Sizin aracınıza gelince söylenecek pek bir söz yok spec listesini okurken yoruldum sadece fiyat (hakkıdır muhtemelen) biraz düşündürüyor, 1 hafta içinde bi bütçemi netleştirip aracımı da satılığa koyup evo ya kavuşucam umarım, sizinle de muhakkak görüşeceğim.
Tekrar teşekkürler.





Alıntı





ki ben hiç launch tarzı kalkmadım sıfırdan ve 3500 km falanda uzun yolda kullandım bu debriyajı. Günlük kullanmıştım zaten aracımı. Senkromençler ayırmıyor stage balatalarda, çok zarar veriyor şanzımana. Zaten evo9-6 ileriler biraz problemli şanzıman. Dikkat edilmesi gereken şeyler kısaca; şanzıman, ayc ve diffler. 4g63 zaten taş gibi motor. Ama yakıt konusunda kesinlikle yakan bir araç. 20 litre yakar, tabi yazılımada bağlı bu.