Güzel teklif . Özelden konuşalım :)
Printable View
Yukarida yazdigim fiyat gunceldir.
BDB Motor Koduyla sordugumda yane MKV R32 yada MKII A3 3.2 Motoru icin.
MKIV'in ucuz olucagi sanmiyorum, motorlarda buyuk farkliliklar yok, olsun oda 30 olsun, gene cok pahali.
Gri alttan ve onden hasarli ama alttan olan hasarin ne oldugu belirsiz, gecen sene satilikken bakmistim bu araca.
Arac kotu durumda idi boya vs olarak ama kulelere ve sasesine birsey olmadiktan sonra benim icin cok problem degil ama alttan olan hasar ne onu bilemiyoruz.
Cunku servise gelmis hasar icin fiyat alindi heralde sonrada gitmis.
Aracin farlari, stoplari ve jantlari aftermarketti ve cok cirkindir ama sahibi original parcalarini sakladigini ve satarken vericegini solemisti.
Turbo revizyon derken?
cadde tarafında görmüştüm bitane plakasınıda telefona yazmıştım eve gidince bakıp haber veririm abi sana
orta yaşlarda bi teyze kullanıyodu siyah r32 ba plakamıydı öyle bişeydi
Araba n/a nasil bir revizyon oluyo :D
Ok Haberini bekliyorum Alper, JJ sanirsam Grey market girmisti ulkeye istanbuldaki unlu bir galeri tarafindan, ondan pek bilgi alamamistim servisten diye hatirliyorum.
Ayriyetten otomatik oldugu icin yasli teyze kullaniyordur, normaldir :)
Bu bilgilerin hepsi mevcut onceki sayfalarda yazilmisti, onemli olan hasarin ne sekilde ve ne boyutta oldugu.
2006 - Alttan Hasar (Kayit Yok)
2008 - Onden Hasar (Tampon, On Panel, Farlar, Kaput, Radiator)
Arac turbo degil bu arada, sanirim yanlislik war bilgilerde, BC icin sordugumda banada ayni seyi solemislerdi.
Turbo degisimi diye, servislerde ne acayip adamlar calisiyor anlamis degilim, cok ilginc.
Sagolsun uAlper bugun bana bir plaka ile geldi ama malesef siyah olan arac plaka degismis.
Ama hic degilse guncel plakasini yakaladik aracin, tesekkurler Alper.
34 JJ 325 = 34 AE 455 olmus.
Bu durumda 3 tane aracinda guncel plakalarini yakaladik ama disarida Dogus cikisli gezen 2 tane daha R32 bulunmasi lazim.
Baska bir forumdan ogrendigim kadariyla 4 arac Dogus yolu ile giris yapmis ulkeye.
Ama bilgiyi direk Dogus'tan kendi kulagimla duymadigim icin %100 emin degilim.
Arastirmalara devam :)
Bu hirsla bulursun sen :)
Inat ettim Yusuf, bulmam lazim :D
Degerini bilicek birine gitsin diyorlar ya o hesap :)
Hayirlisi bakalim, olursa olur olmassa swap ama ben olucagina inaniyorum, cunku eger perte ayrilmadiysa hala plakasini bilmedigimiz R32'ler war birilerinin elinde.
Royal Motors'ta 3 tane warmis mesela satilik olan son 2-3 sene icinde 2 Gri, 1 siyah.
Siyahi biliyoruz zaten ama obur iki gri hangisi Dogus yoluylami yoksa ozel yollardan mi geldi bilmiyorum fazla bilgi veremediler cok eski oldugu icin.
Eskiden Nasyonelde calisan bir arkadasimin tanidigi war ona soledik o arastiricak bakalim ozel yolla gelenleri yada bu galerilere dusenleri.
Mehmet Başaran gibi biri araçları otoparkta saklıyor olmasın ?
Temiz Bir 4 Kasa R32 nin Piyasası Ne Kadardır Acaba ?
Sanmiyorum, Mehmet Basaran cok degisik koleksiyon araclari sakliyor acikcasi, R32 pek fazla tatmin etmez onu.
Onun icin Turkiye icinde 5-10 tane olup olmamasi pek onemli degil zannedersem.
R32 dunya standartlarinda koleksiyon araci degil kesinlikle, USA'de bolca war.
Mehmet Basarani dunya'da 30-40 tane olmasi ve bir tanesinin onda olmasi daha cezbediyor heralde. :)
Neden yahu şimdi baktımda dünya üzerinde 10bin rakamlarda mevuctmuş.(forumdan alıntıdır)
Eğer böyleyse koleksiyonluk da değeri var bence. :cool:
"Supposedly there are 10,062 globally of which there are 5,000 in the US and 2,391 in the UK, 200 in Australia and 200 in France."
"Diamond Black (pearl effect): 3,979
Reflex Silver (metallic): 2,828
Deep Blue (pearl effect): 2,257
Moonlight Blue: 419
Tornado Red: 267
Indigo Blue (pearl effect): 174
Grey Anthracite (pearl effect): 120
Black: 15
Morano Red (pearl effect): 2
Jazz Blue: 1"
Bu da renkleri. Ne fanatikler var yahu. :D
Walla ben bu konuda karar merci degilim sonucta ama sozu gecen koleksiyoner, dunyada 40-50 tane olan araclari topluyor.
80 civari Supersportu olan bir adam F40, F50 ve FXX'e kadar.
Koleksiyonerler ayrica normal fabrikadan cikan bayide satilan araclari degilde, ozel special edition araclari genelde alirlar.
Yane ornek veriyim, fabrikanin 10 nolu uretilen araci seklinde, tescilli damgali ozel araclari alirlar.
Bana gore R32 buyuk koleksiyonerlere gore bir deger tasimiyor acikcasi.
Senin ve benim bu araci degerli gormemiz, koleksiyonculari cezbetmeyebilir.
Bu arada yaptigin alinti gercekten guzelmis, bizde surda 5 tane R32 bulamiyoruz :D
MK4 onden ceker oldugu icin o iste suya dusuyor, 4 cekere cevirmek gercekten buyuk bir proje.
Aracin arka bolumu kesilip yerine R32 havuzu kaynatmamiz gerekiyor ki, oda buyuk ugras ve sonuc ne kadar iyi olur bilmiyorum.
Onun yerine temiz bir S3 alip ona swaplarim.
2.8 VR6 wardi onu almak istemistim ama arac Adana'ya gitti, oda olabilirdi kesinlikle, R32 ile cok benzer, sasesi muhtemelen aynidir zaten.
arkadaslar bu arac gercek R32 mi? bilgisi olan? ilana orjinal R32 yazmıslar
Connecting site...
Neden thoolganın dediği aracı almıyorsunuz
Tolgalardaki arac MK5, bana MK4 lazim ama diger arkadaslar ilgilenebilirler.
Cok dolu ve fiyati o kadarda iyi bir arac.
Takiliyorum sadece ben, yanlis anlama.
Arac R32 degil, benzemiyor bile ondan takildim sana ole ;)
MK5 ariyorsun zannedersem, Tholl-ga'ya pm at, ellerinde dolu bir arac war.
Bende MK5 3k siyah var zaten 34GRE71 senin için söyledim onu 4 takıntını anlayamadım yenisi varken neden eskisi
Orjinal Golf R32 su asagıdaki arac dogru mu?
http://www.autoscout24.com.tr/Detail...000000&asrc=st
o zaman bu gercek R32 oluyor bu durumda Tolga abi
http://www.autoscout24.com.tr/Detail...000&asrc=st|fs
Sende oldugunu biliyorum ben onu obur arkadasa yazdim farkindaysan ;)
Acik solemek gerekirse MK5 kasasi beni cezbetmiyor, MK4 Golf'u yilin her gunu MK5 uzerine tercih ederim, ozellikle R32'de.
Yeni, eski diye bir takintim yok, istedigim arac olsun takintim war. :)
Daha onceden yazdigim gibi MK5 alicagima, 8L S3 alirim, R32 ile motoru ve birkac parcasi haric ayni arac.
Beklemedeyiz bakalım mutlu sona kim daha çabuk ulaşıcak :D
Burak selam,
Darkside'ın yaptığı 400+ TDi 4Motion Golf 4 var, s3 kovanına tdi oranları swaplı şanzımanı yani büyük ihtimalle sonradan çevirme, hakikaten havuz kesilmesi falan gerekiyor mu? O kadar zor olamaması gerekli diye düşünüyordum keza VAG grubu genelde lego gibi araçlara sahip birbiri arasında :)
3-4 yıl önce vwturk geçmişi olan arkadaşlar hatırlayacaktır, çamlıca taraflarında 34-35 inde biri almıştı siyah mk4 manual, hatta apaçiye çevircek diye korktuk, epey konuştuk, oem olarak bir çok eksigini tamamladı falan. Konusu vs uçmuş, gitmiş.
Selam Levent,
Sanzimanlarin cogu interchangeable VW'de ayni lego gibi, guzel tarif olmus. :)
Bunun sanzimanla degilde arkadaki diferansiyel ve suspansiyonla alakasi war.
Darkside nasil yapti bilmiyorum ama R32'deki arkadaki difensiyel, FWD taban sacinin arka bolumune sigmiyor.
Ayriyetten 4 motion'in farkli suspansiyon yapisindan dolayi bunu yapmalisin.
Bende bir ara dusunmustum ama bana bir arabayi bu kadar kesmek biraz yanlis geliyor ama cok yapan war demek ki sikinti cikmiyor.
Bu projede eleman R32 Taban Saci kullanmis ama arka suspansiyonu ve diferansiyeli TT Quattrodan almis.
Bunun nedeni ise MK4 Golf R32, MK4 Golf 4 Motion, TT Quattro ve 8L S3 motorlari ve birkac parca haric tamamen ayni alt yapiya sahipler.
Vortex'te bir cok proje war bununla ilgili bir tanesinin linkini koyuyorum, MK4'e AWD Swap.
Sayfa 1 ve 4'e bakarsan ne dedigimi anlicaksin, baya detayli resimlerle anlatmislar.
VWVortex.com - My AWD project
http://img9.imageshack.us/img9/3374/r6ay.jpg
http://img51.imageshack.us/img51/2367/40o5.jpg
http://img809.imageshack.us/img809/5955/rahd.jpg
http://img17.imageshack.us/img17/7902/pnq7.jpg
http://img4.imageshack.us/img4/983/kdw4.jpg
http://img35.imageshack.us/img35/6050/4nrc.jpg
http://img855.imageshack.us/img855/8591/2o93.jpg
http://img29.imageshack.us/img29/5083/vprk.jpg